; "Rabbim , hicbir gönlün kırılma sebebi eyleme beni " siz gönül kırıp , gönül almayanlardanmısınız? gece vicdanınızın sesınden uyuyamdgnz oldu mu?

kırılmak ne kadar acı verır ınsana demı , sankı bıcak kesgı gıbı sızlatır taaa içimizi sizler kırdığınız gönlün ne kadar acıdığını bılırmısınız , zaten bılsek hıc yaparmıyız... o yuzden kımsenın kalp sızısı nedenı olmaylım sonrası vıcdan azabından kalan uykusuz geceler... sorum şu bırıne haksızlık yaptıgınızı anladıgınızda uyuyabılıyormusnuz şahsen ben o gece sabaha kadar vıcdanımın muhasebesını yaparım zaten bana en buyuk ceza da budur , uyuyamam içim acır...
; "Rabbim , hicbir gönlün kırılma sebebi eyleme beni " siz gönül kırıp , gönül almayanlardanmısınız? gece vicdanınızın sesınden uyuyamdgnz oldu mu?
Cevapla