Gizli Üye(30-35)+1 yılGönül kırgınlığım var. .. çok derin. On beş yıldır evli olduğum adama , hayata , kendime çok kırgınım... Ayrılmak lazım ama yapamıyorum da durduran bir şey var beni...
15 Yorumla- +1 yıl
Çok zor bir durum sizi çok iyi anlıyorum ama ümidinizi getirmeyin kendinizi sevin bu üzüntüler ilerlesiyse kötü bir şekilde dönebilir hastalık olarak kafayı takmayın zamanı vakti geldiğinde ayrılırsınız ama sizi üzen durum durduran etmen alışkanlık yılların verdiği 15 yıl az bir zaman degil
Cevap sahibi+1 yılKendime dönmeye çalışıyorum ben de , fakat aynı evde ve huzursuz olmak cok yorucu, hayatımda var ama yok, hayatımda tamamen olmasa sanki bir şey değişmeyecek gibi geliyor, ama süreç gözümü korkutuyor, elim kapıda bekliyorum, hayırlısı için dua ediyorum sadece.
Cevap sahibi+1 yılİnşallah sağolun
- +1 yıl
Geçmişin izlerinden sıyrılmaya çalışın. Düşünmeyin bırakın geçmişi. Kendinizi önemseyin ileriye bakın. Haklısınız hem de çok kirginlikla. Düşünmek aynı şeyleri sizi iyilestiriyor mu? Hayır enerji tukettiriyor. Ayrılmak fikri gerçekten kendinizi önemsediğinizde, sevdiğinizde kendinizce düşündüğünüzde hiçbir şey olmamalı. Sizi durduran nedir? Nedir sizi bağımlı kılan? Bu sorunun cevabını verdiğinizde her şey sizin için çok güzel olacaktır.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. 10 aydır psikolojimi bozmaya ant içmiş birinin, ona kinlendiğim, nefret ettiğim için en sonunda psikolojin bozuk demesi. Ağzına kürekle vurup bütün dişlerini dökmek geldi. Geldiği yere gönderdim. Onun dışında kafam rahat.
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılaile gelecek kaygisi parasizlik kotu arkadasliklar kotu iliskiler yazdıgım kitabi tamamlayamacağım dusuncesi he bi de eksik kilo
13 Yorumla- +1 yıl
hayati ogrenince de hicbir sey olmuyo
Gizli Üye(25-29)+1 yılherseyy :(
122 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhayatin kendisi.. sevdigimm adam, ailem, uvey babam ve cadiii kizlari baskaa daha ne sayayimm :(
Cevap sahibi+1 yılbiliyorumm tesekkurler, ama yapamiyorum ne yazikki..
sevdigim adam desen evli cikti sildim gibi onu.. baskasina acilmak istiyorum ama yapamiyorum
uvey babam desen zatenn seyini takmiss anca kizlarinin yanina gidip duruyo o kizlarda sadece anca parasi icin onu seviyoo eskiden parasi yoktu yuzune bile bakmazlardii hahahaa..
sukurkii ise gidip geliyorumm azcok o kurtariyor beni- +1 yıl
Sizi çok çok iyi anlıyorum birçok noktadan hayal kırıklıkları yaşıyorsunuz içinize gelgitler var üzüntüler var yaşayamadıklarınız var ama yine de İçinizde yaşama bağlılık durumunu görüyorum siz de bunun için de şöyle yapın ne Güzel işiniz var bir sosyal çevrenizde vardır veya olmasın kendiniz bir bireysiniz kendinizi sevin kendiniz için bir şeyler yapmaya başlayın bir şeyler yapmaya başladıkça mutlu olduğunuzu hissedeceksiniz hayatınıza yeni yeni imkanlar yeni şeyler çıkacak Yeter ki önce bu geçmişin izlerinden kendinize silmeye bakın
Cevap sahibi+1 yılcoook amaa cook tesekkur ederim kardesimmm.. aynenn cook haklisinnnn..
allaha sukur yinede hersey icin.. ama sorun su ki her yaptigim her basarimm onlara batiyor resmennn.. kaldiramiyorlar ve buyuzdende o baba denilen sey annemle kavga ediyor.. annem onunn icin para cekmemi istemisti buyuzden bana yatirmisti anneme kizmiskii onaa ne para yatiriyonn soylede boylee amaaa o paraci kizlarina daa okadar cook para harciyorki ama onda giki cikmiyoo bu nasil oluyoo yaaaa? biz mesela İstanbul'a giderken derdi coook ucuz olacak otel soyle boyle oyle yerlerde kalmisizki dersinn igrencc nasil kaldiniz orada.. amaaa o bir gecelikk kizlariylaaa ennnn luksss otelde kalmissss ondada sesi cikmiyoo
Cevap sahibi+1 yılallah razii olsunn kardesimmm :) elimden geleni yapmaya calisiyorum
Cevap sahibi+1 yılsimdii nedicemii bilemedimm... Aminnnn Aminnnnn keskeee herkesss sizin gibi olsa bu sitedeee yaaa :)
Sizidee Rabbimmm korusuunnn insallahhh.. sizdende allahim razi olsun katt kaattt
Cevap sahibi+1 yıltesekkerumm ederimmm <3 benii cook mutluu ettinizzz :)
Cevap sahibi+1 yılAminnn insallaahhhhh sizdendeeee :)
Cevap sahibi+1 yılinsallahhh <3
Cevap sahibi+1 yılartik kim oldugumu biliyorsunzz.. yazabilirsinizz herzaman
Cevap sahibi+1 yılsorunn degill estagfirullahhh.. normalde aslaa oyle kolay kolay atmamm amaa sizi boyle gorunce dedim kaybetmimm burada sizi.. tesekkurlerr :)
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim beni çok duygulandırdınız Onore ettiniz var olun sağ olun her daim mutlu olun inşallah. İnşallah yeni sorularda da görüşürüz özel hattan da yazabilirsiniz her zaman çekinmeyin büyük ve huzurla güvenle yazınız ne zaman isterseniz kafanız ne zaman dolu olursa paylaşmak istersiniz düşüncelerinizi fikir almak. ❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılHamdolsun bir sorunum yok gadası
11 Yorumla Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Şu anda en büyük endişe ile zorluk saglik sisteminde.. Hastahane koridorlarında gezilemiyor bile doktora randevu almak bir harp kazanmak gibi.
17 Yorumla
+1 yılÇok dengesiz bir insan olmam hayatımı bi türlü düzene sokamamam
11 YorumlaMezun olmak üzere olmama rağmen iş bulamayacağımı düşünmem :(
12 Yorumla
+1 yılAklımı kaybettim ve bıraktığım yerde bulamıyorum. 🤣
11 Yorumla
+1 yılIs hayatimdaki memnuniyetsizligim hayatimin her alanina yansiyor
12 Yorumla- +1 yıl
öğretmen misin?
Geçmek istediğim bir sınav var. Onun derdindeyim bugünlerde
110 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılParasızlık Pismanliklar Istediğim gibi hayatımın olmamasi
11 YorumlaGeleceğimle ilgili bazı meseleler..
11 Yorumla- +1 yıl
Zaman icinde hepsi çözülebilir yeter ki çözümü olabilsin
+1 yılŞükür diyip geçmek istiyorum aksi halde söyledikçe çoğalıyor sanki dertlerim
10 Yorumlaen büyük problemim aile desteğinin olmaması, görünmeyen ve önüne taş koyulan bi insan ya da evlat olmak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelecek kaygısı, kariyer, para, aşk, kötü akrabalar...
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Şu an hiç bir problemim yok. İlerde olur mu sanmıyorum 😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı. 😡😡
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. İçimde kalsın reis zaten hep icime atıyorum kendimi bir yerlerden atamiyorum
10 YorumlaTr de yaşıyoruz daha ne olsun
12 Yorumla
+1 yılYaşadığım yer sevemiyorum.
11 Yorumla
+1 yılHallederiz bir şekilde 🙃
11 YorumlaGelecek kaygisi, ansiyete b12 öfke problemi bipolar, yakının ölümü, psikolojik sorunlar, yüzümü sevmeme vb
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. İş yoğunluğun var. Yoran o….
16 Yorumla
+1 yılOhoo her şey yoruyor beni
15 Yorumla- +1 yıl
Yanlızlık sınav stresi
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙂
+1 yılEvlilik zor be müdür.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın ama ruh eşini bulduğun zaman kafan aynı doğrultuda düşüncelerinde bir olduğu bir insan da zor değil kardeşim zor olan insanların birbirine anlamaya çalışmaması empati ile yaklaşmaması önyargı ve algı ile yaklaşım göstermesi tanımak istememesi ilişkilerde emek sarf etmek istememesi
+1 yılİnsanların anlayışsız tavırları
17 Yorumla- +1 yıl
İnsanları anlamak zor abi
- +1 yıl
Ukalalık olarak düşünmezseniz size bu konuda bir öneride bulunabilir miyim? Ben artık insanları anlamaya çalışmıyorum insanların da beni anlamasını beklemiyorum ama kendi istediklerimi yaşıyorum ve yapıyorum Ve hiçbir kimseye artık önemsemiyorum ister istediğin düşünsün bunu yapabildiğin takdirde bu tip sıkıntılar meselesini kalmayacak insanlara göre kendini tavırlarını davranışın hareketlerini ayarlama uyumak isteyen sana bu şekilde uyutsun Ama sen hiçbir kimse için değişmemelisin
- +1 yıl
Söylediklerini aynen katılıyorum
- +1 yıl
Son yaptığım yorumu lütfen sakin bir kafaya tekrar oku ve değerlendir göreceksiniz her şey sizin için çok daha iyi olacaktır hayatınızda size güzel şanslar diliyorum sağlıklı günler diliyorum soruma yanıt verme nezaket'i gösterdiğiniz için ayrıca kendi adıma teşekkür ediyorum
- +1 yıl
Rica ederim abi ne demek
Kendim. Kendime yaptığım eziyet çirkin bulma eksiklik duygusu sürekli kıyaslama
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir dsotum var acayip yoruyor
134 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSaorunları, düşünceleri herşeyi
Cevap sahibi+1 yılSorunları*
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle yapmaliyim
Cevap sahibi+1 yılEvettt biliyorum...
...
Cevap sahibi+1 yılOffffffff içim kararik zatenn
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum insanlar çok zormus
Cevap sahibi+1 yılO kadar bencil ve karisik varliklar mi. Degmez gerçekten hiçbir insan için kendini yipratmana veya üzmene degmez. Kendini bosuna degersizlestiriyorsun bazen..
Cevap sahibi+1 yılÇözmek bile gereksiz ama iste 😅
Cevap sahibi+1 yılBazen sen ne kadar kendini sevmeye çalissanda senin kendini sevmemen için çabalayanlar oluyor. Artik kendini sevmek bile çok zor birsey oldu
Cevap sahibi+1 yılBelkide..
Yasam devam ediyor bir sekilde, ayakta kalip kalamaman sadece kendi iradene kalmis. Savasiyoruz ama kiminle belli degil..
Sadece var olabilmeye devam edebilmek için 😄
Cevap sahibi+1 yılEvet evettt
Cevap sahibi+1 yılYok kizmadim, sadece maalesef dogru demek istedim
Cevap sahibi+1 yıl:))
Cevap sahibi+1 yılNiye korktun ki 😂
Cevap sahibi+1 yılYapma be 😂😂
Olsun kendimi açikladigimi düsünüyorum
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yıl👋🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarımın fazla dekolte giyinmesi
13 Yorumla- +1 yıl
Seni rahatsız eden bu durumu eşinle konuştunuz mu? Seni rahatsız eden durumun ne olduğunu kendisiyle paylaşsan acaba dikkat eder mi? Şimdi insanlar belli bir yaştayken güzel giyinmek istiyor fiziken kendini daha iyi hissettiği zaman biliyorsun orta yaş ve ilerisinden sonra çok fazla giymiyor Bu tip şeyler.
Cevap sahibi+1 yılYok ya, bakan hıyarlara uyuz oluyorum da alıştım gibi.
- +1 yıl
Maalesef bizim ülkemizde böyle giyinenlere çok fazla bakılıyor. Ben yurt dışında yaşıyorum orada da çok dekolte giyiliyor ama insanlar gözüne özel olarak dikip de bakmıyor bu biraz sanki bize özgü bir durum nedense bu durumu bir türlü aşamadık ilk defa görüyor gibi bakıyor insanlar denk geldim Türkiye'ye geldiğimde.
Parasızlık borcum var
10 Yorumlaİş sahibi olmak
10 YorumlaHiç bir problemim yok şükür
10 YorumlaAile
215 Yorumla
+1 yılAnlamsız olması
11 Yorumla
+1 yılYokki rahatım
11 YorumlaKendim
11 Yorumla
+1 yılhayatın anlamsızlığı
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. yaşamaya çalışmak
11 Yorumla
+1 yılYalnız olmak ve üni telssi
11 Yorumla
+1 yılYükseköğretim kurumları sınavı.
12 Yorumla- +1 yıl
Sağol
+1 yılPara
13 Yorumla- +1 yıl
Aglicam Yeter
+1 yılBekarlık
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen hele bu devirde
Maddiyat
12 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. İnsanlar...
11 Yorumla
+1 yılDerslerim
11 Yorumla
+1 yılher şey yoruyor
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hala yaşıyor olmam yoksa bir sorunum yok 🤣
00 Yorumla
+1 yılAnnemin ayagi kirildi.
00 Yorumla
+1 yılTurkiyeye donup donmeme ikilemi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. oooff.. off.. anlatsam bitmez herhalde)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşksızım
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYalnızlık zor umut kalmıyor ama inşallah olur
Cevap sahibi+1 yılPozitifim çünkü mecburen yaşıyorum. tercihime bırakılmadı🤣🤣 kafam güzel geziyorum merak etmeyin. Sadece sorunum bu
Cevap sahibi+1 yılBende olanı söyledim 😅😅
+1 yılKendim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 747 cevap paylaştı. Kararsızlık
10 Yorumla
+1 yılGelecek kaygısı
11 Yorumla
+1 yılSevgilim yok oda olsa tam olcak
10 Yorumla
+1 yılRöpteşambırımı çaldılar. d
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 343 cevap paylaştı. Parasızlık
00 Yorumla
+1 yılPara.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılZihnim
00 Yorumla
+1 yılDertsizmişim.. 😄
00 Yorumla
+1 yılOnsuzluk
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPara
00 Yorumla
+1 yılGeleceğim
11 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer