Sporda tanıştığım çocuk buluştuktan sonra bida yazmadı neden?

Sporda tanıştık , sonra buluştuk kafede oturduktan sonra arabasına geçtik ara sokağa sürdü, orada durdu müzik falan dinledik konuştuk. Kasma kendini rahat ol falan dedi. Sonra evime bıraktı bi yazdı iyi geceler diye 2 gündür yazmıyor 😂 niye sizce?

Sporda tanıştığım çocuk buluştuktan sonra bida yazmadı neden?
Cevapla