Pazartesi sendromu yaşayacak kadar vaktiniz var mı lo?

Bu ne yoğunluk, bu ne kalabalık arkadaşlar. Sendromu hissedemeyecek kadar yoğunlaştım. Sıcak da bi taraftan vuruyor. İmdat diye bağırasım var. 🥹

Pazartesi sendromu yaşayacak kadar vaktiniz var mı lo?
Cevapla