Ailemden birşeyler isteyemiyorum sonra içime atıp mutsuz oluyorum?

Abilerim ablalarim malum ulkemizde ekonomik sartlar belli öyle uçuk kaçık seylerde istemem. ortlama bir gelirimiz var çoğu kiside olduğu gibi borçlarımızda var o yuzden ailemden birsey almalarını isteyemiyorum çünkü alamayacaklarını biliyorum bu yüzden isteklerimi falan unutmaya çabalıyorum ama olmuyor. kendim almak icin çabalasamda basaramiyorum cunku para biriktrisem degeri kalmıyor ayni zamanda okula gidiyorum yazlarida kendimize ait ufak bir dukkanda ailemin hatırı icin bedava denecek bir rakama çalışıyorum ama artık hayallerimden vazgecme noktasına geldim bu ((duygu)) halinden nasıl çıkarım?

Ailemden birşeyler isteyemiyorum sonra içime atıp mutsuz oluyorum?
Cevapla