Ailem artık benim için çok sıkıntı olmaya başladı her gün baskı yapıyorlar, beni istemiyorlar?

benim hatalarımı hep akrabalarıma ve komşulara söylüyorlar, sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var o yüzden bir işte doğru düzgün bir şekilde çalışıyorum hatta hiç çalışamıyorum, bir ağırlık kaldırınca başım ağrıyor, bunları aileme söylüyorum benimle dalga geçiyorlar ve saçma sapan şeyler söylüyorlar, her zaman keşke ölsen, askere gitsende 6 ay senden kurtulsak, keşke bir şey olsada ordan dönmesen, keşke çoçuklar hastende karışmış olsada bizim çocuğumuz olmasan diye konuşuyorlarmış kendi aralarında, kardeşim söyledi banada bunu, ve çok üzüldüm bu laftan sonra. Bir hedefin yok diyorlar, hedefimi söyleyince dalga geçiyorlar, gir markette falan çalış hayalini ne yapçan diyorlar valla bıktım bundan ben, yks ye çalışayım dedim 1 ay boyunca çalıştım ve bu süreçte bana her zaman baskı yaptılar ve kazanamayıncada sen tembelsin ben sana dedim sen diğerleri gibi değilsin diyorlar. Kardeşlerime çok zorbaca davranıyorlar karışıncada ben döverim de severimde diyorlar ve her karıştığımdada konuyu işe getiriyorlar ve ben çok zor durumda kalıyorum onları koruyamıyorum, benim gibi olmarından korkuyorum, sevgisiz ve özgüvensiz olmasınlar diye, ama olmuyor yapamıyorum, yemek yememi bile sorun ediyorlar, tamam karnımızı doyuruyorsun ama aile olmak sadace karnımızı doyurmak değildir ama anlamıyorlar bunu. Hiç desteklemiyor beni, bazenleri dışarda kalıyorum yemek vermiyorlar dı, ve yakında seni eve komam dışarıda yatan diye tehdit ediyorlar, neymiş efendim ben aile görmemişim , şu şu akrabam ve komşularım ailemin yerinde olsa beni bir dk bile evde tutmazmış, özendikleri şeylere bak. Ve hep benim yerime karar veriyorlar ne yapsam hep tersini söylüyorlar ve hep hatamı arıyorlar, artık yoruldum intiar falan etmek istiyorum hem ailem kurtulur benden onlara sıkıntı falan vermem gibi düşünüyorum. Zaten istedikleride buydu.
Ailem artık benim için çok sıkıntı olmaya başladı her gün baskı yapıyorlar, beni istemiyorlar?
Cevapla