Bknz; benim için bilgisi, hoşgörüsü sorun çözücü olaylara bakış açısı vs her durumu vizyon kişiler kalitelidir Siz nasıl anlarsınız ve tespitleriniz neler?
Bir kadın ve erkeğin kaliteli birey olduğunu nasıl anlarsınız?
Kadın ya da erkek... İnsanı tanımanın iki pratik yolu var. Birincisi; her iki cinse de zarif davranacaksın , ruhundaki zayıflık bir süre sonra ortaya dökülecek eğer varsa... ikincisi karşındaki ile kavga edeceksin. Çünkü kavga; bir insanın içindeki bütün çirkefliği ortaya döken pratik bir yoldur. Asil insan kavga ettiğinde sessizce ve usulca kapıyı kapatır yoluna bakar, ucuz ve çirkef insan ise kavga ettiğinde içindeki bütün necaseti kusar...
Konuşma üslubu ve davranışlarına bakarak çünkü belli bir yaşa gelmiş teşekkür etmesini özür dilemesini bilmeyen konuşma üslubuna dikkat etmeyen bir insan hiç bir şey bilmiyor demektir benim için