+1 yılEvet, kuzenim yaptı böyle bir şey,, olumlu veya olumsuz herhangi bir tepkim olmadı.. bunu sorulacak tartışılacak konu haline bile getirmedim.. çünkü bu durum ne beni, ne de bir başkasını ilgilendiren bir şey değil.. aynısı sizin için de geçerli, kendinizle hayatınızla alakalı seçimleri hep kendi iradenizle yapmaya çalışın, ki sonuçları da size ait olsun
33 Yorumla
Soran+1 yılPeki ailesi felan ne tepki vermiştir sence yakin misiniz
Soran+1 yılSizin çevreniz de mi muhafazakar dindar felan
- +1 yıl
Hayır, kendi isteği ile kapanmışdı ve aynı şekilde kendi isteği ile de bundan vazgeçdi
En İyi Cevaplar
+1 yılTürk aileleri genel olarak dar pencerelerden bakarlar, çocuklarının da bir birey olduğu asla idrak edemezler, onların tercihlerinin olabilecrğini kabullenemezler çünkü böyle görmüşler. Senin ailen böyle bi aile mi bilmiyorum ama böyleyse biraz sorun yaşayabilirsin. Arkadaşların eğer arkadaşınsa 3 günlük öyle vakit geçsin diye konuşan insanlar değillerse sorun etmezler yani arkadaşını ben tanımıyorum sen tanıyorsun. İnancın değişebilir, fikrin değişebilir bunlar doğal şeyler.
22 Yorumla- +1 yıl
Sen ailenle konuş ben açılmak istiyorum. İkna etmeye çalışmayın kararımı verdim. Bu benim kendi kararım değildi ve açılacağım şeklinde bişey söyleyebilirsin. Dikkate almazlarsa da açılırsın. Bu hayatı sen yaşayacaksın. Kimse kimseye zorla bişey yaptıramaz.
Soran+1 yılEvet orasi öyle haklisin emin değilim yine de teşekkürler
Evet eskiden çalıştığım yerde bir abla vardı. Bildiğin tesettürlüydü. Hiç tanışmamıştık ama geçerken hiç bir zaman tebessümünü ve selamını da esirgemezdi. Bir gün bi baktım upuzun fönlü saçlarıyla önümüzden geçti ama yine tıpkı eskisi gibi güleryüzle selam verdi kolay gelsin dedi. Sonra değişik değişik kıyafetler derken mini etek ve dekolteli şeyler bile giymeye başladı. Ama onun güleryüzü ve içten verdiği samimi selamı hiç değişmedi.
00 Yorumla
+1 yılKapanmayı aslında aileler düzgün anlatmıyor ve kızlarda ailesi istediği için kapanıyor genelde. Bu Allah rızası için yapılmalı. Kocam, kardeşim, annem istiyor diye değil. Allah rızası için kapanan birisi kolay kolay terketmez. Bir de bizim toplumda tesettür denince sadece kızlar akla geliyor ama erkeklerinde tesettürü vardır. Kızlar gibi değil tabii ama yinede var.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet aynen bu şekil küçük yaşta kapatmasalardi ergenlik zamanim geçtikten sonra kendim karar verebilirdim şu an bile istekli tam kapanirdim her şeyime dikkat ederdim ama simdi öyle değilim iste
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılolmuştur belki de.
00 Yorumla
+1 yılSorularda oldu diyenlere: " şaşırmış mıydınız?" tarzı sorular sormuşsun.
Abla senin hayatın bu farkındaysan. Kamuoyu yoklaması mı yapıyorsun da milletin ne düşündüğünü bu kadar takıyorsun. Bu şekilde açılınca da bir çok şey içinde kalacak ( birçok şey içimde kaldı yazmışsın ) çünkü acaba bunu yaparsam millet ne der diye düşüneceksin. Bu şekilde kendi kendini bastırıp mutsuz , isyankar bir şekilde yaşayacaksın. Tabi buna yaşam deniyorsa11 Yorumla
Soran+1 yılMerak ettiğimden sordum ztn
+1 yılPantolon giyip , baş örtüsünü kafasının ortasına götürüp kapalıyım diyenler gördüm ama acilsalar bile umrumda değil çünkü herkes kendi ateşinde yanar 👍🏻
55 Yorumla
Soran+1 yılYani öyleleri boşuna kapaniyor mesela bende hatlarimi öyle çok belli eden şeyler giymem sadece boynum açik oluyor o kadar
- +1 yıl
Yanar evet ama milleti kandiriyorlar
- +1 yıl
Ateş mi var bu ülkede
- +1 yıl
Sen ne anlarsın 😏
İçinde varsa bir gün açılırsın.
Evlendiğin zaman ya da yeni bir iş olabilir. Ailen muhafazakarsa akrabalardan dolayı bunu kabul etmeyeceklerdir. Semt değiştirebilirseniz o bile fark ediyor bazen
15 Yorumla- +1 yıl
Tecrübelisin
Soran+1 yılEvet öyle kesinlikle akrabalarin ztn cani cehenneme ya ne çektik şunlardan
Soran+1 yılEvet bu doğru ya
- +1 yıl
sen kapalimisin
Ben o sene içinde ya da diğer sene mesela tam hazır olduğumda kapanmak istiyordum yani kapanmaya niyetim vardı çünkü kapansaydım ben tam kapanacaktım.
Ben daha hazır olmadan ailem zorla kapattı yeni 15 yaşındaydım..
Açılmaya niyetim yok yaşım 25.
Çevremde Kendi isteğiyle kapanıp açılan insanları gördüm11 Yorumla
Soran+1 yılBende ayni 15 yasinda maalesef
+1 yılBazı aileler cok dar görüşlü cok iyiymiş gibi 14-15 yaşlarında çocukları tam ergenlik döneminde herşeye heves edip imrendikleri zamanda kapatmaya çalışıyorlar böyle olunca da dışarda kendi yasitlarini acik saçık gorunce ozenip daha kötü oluyolar ailesinden gizli acilan bile var ve ayrica kimseyi de ilgilendirmez etrafimda çok açılan oldu aileleri de gayet olumlu karşıladı
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya bende de öyle oldu biraz
Soran+1 yılKeske benimkilerde biraz öyle olsa biraz babam sıkıntı ama akrabalrim felan da muhafazakar tipli
- +1 yıl
neden olmaz dedin az gizliden çık bana istek atsana
Aile ya da akrabadan değil de arkadaşlarım oldu öyle. Kendi istedikleri için açıldılar ama açılınca tam açılıyor böyleleri maalesef o konuda üzülüyorum biraz
13 Yorumla
Soran+1 yılAileleri ne demiş başta hiç sordun mu
Soran+1 yılPeki Üni de felan mi açildi arkadaş çevrenkiler
Oldu. Benim tepkim olmadı. Şaşırmışımdır biraz sadece. Saygı duyarım insanların seçimlerine. Nasıl iyi hissediyorsa o şekilde yaşamalı herkes.
12 Yorumla
Soran+1 yılAkrabalardan mi arkadaşlarindan biri mi tepki veren olmuş mu başka yakın mısınız
+1 yılBir tanıdığım açılmıştı ama ailesi çok dindardır. Çok zor açıldı, babasından yemediği laf kalmadı. Mutlu değilsen açıl bence
12 Yorumla
Soran+1 yılNoldu sonra neler olmuş yakın arkadaşınsa kisaca anlatir misin ihtiyacim var
Soran+1 yılÜni de felan mi açildi
+1 yıloldu ve bu beni hiç alakadar etmedi etmiyorda açıkcası
22 Yorumla
Soran+1 yılAkrabalardan mi yoksa arkadasin mi neden açilmiş peki ne dedi mesela sormadiniz mi
- +1 yıl
hiç sormadım arkadaşımda oldu açılan sormadım akrabam da oldu sormadım niye diye
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende kapaliydim 14 15 yaşında. Sonra açıldım. Bir iki yobaz dışında kimse tepki göstermedi. Kimsenin hakkı yok eleştirmeye
217 Yorumla
Soran+1 yılBende 14 yasinda kapanmiştim şimdi 20 yim
Soran+1 yılAilen felan ne demişti başta senin akrabalrin felan dindar mi
Cevap sahibi+1 yılAkrabalarim dindar, elbet dedikodu yaptılar ama umrumda olmadı. Ablamlar bayağı tepki gösterdi ama kimseyi dinlemedim. Şimdi daha mutluyum
Soran+1 yılNe güzel
Soran+1 yılüniversitede felan mi açildin peki kaç yaşinda açildin
- +1 yıl
Hala kapalimisin
Cevap sahibi+1 yıl14 yaşında kapandım. 18 yaşında açıldım
Cevap sahibi+1 yılSana tavsiyem şehir falan değiştireceksen o zaman açılman kolay olur. hazır hissetmiyorsan tabii
Soran+1 yıl@marco-pasam okumuyor musun? Açildi kiz
Soran+1 yılEvet başka yerde okurum büyük ihtimal ama henüz hazir değilim başimi da orada kapatip burada açamam öyle bişi yapamam hazir da değilim ztn
- +1 yıl
Dindar olmak para kazaniyormusun
Soran+1 yıl@marco-pasam nediyon olm ne parasi
Cevap sahibi+1 yılNasıl açılmayı düşünüyorsun peki. Senin kendi bedenin kendi kararın. Böyle mutlu değilsen nasıl mutluysan öyle yaşa bence
Soran+1 yılTam emin değilim ki kararsizim üniversiteye gidince açilsam babam okuldan alir o derece anca üni 1 ya da 2. sınıfta felan açilirim o zamana kadar hem de bi yerlerde çalişirim çünkü açilirsam sana para yollamam bilmem ne diyerek korkutabilir beni acilmiyim diye tehdit amaçli bide bunlarda elalem ne der şeyi var ya nefret ediyorum annem en son açilirsan nenene dedene ne dicen utanmiyon mu demişti
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasın
Soran+1 yıl20 yasindayim bu sene gidicem üniversiteye
- +1 yıl
Hala kapalimisin simdi
+1 yılBen oldum ortaokul zamanımda kapandım yaklaşık bir yıl falan kapalı kaldım daha sonra yapamadım. Zaten benim ailem baskıcı bir aile değil karışmalar. Ben zorla kapanan insanların ilerde baskılandiklari için daha kötü şeyler yapıcaklarini düşünüyorum herkes değil elbette. O yüzden herkes istediğini yapsın kimse Allah ile kulu arasına giremez☺️
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılOldu. Bir şey düşünmedim kendi seçimi, zaten kapanmayı saçma bulan biriyim ama bunu da gidip kimseye demedim demem de.
21 Yorumla- +1 yıl
Açılmak istiyorsan ailenden çekinmene gerek yok çünkü dinde zorlama yok ya da kapalı olmayacaksın diye cehenneme gideceksin diye bir şey de yok islamiyette
+1 yılKüçük yaşta kapanan sonra açılan arkadaşlarım oldu. Aileler başta her ne kadar tepki verse de kısa sürede her şey normale dönüyor.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı.
+1 yılBenim gerçekten bilerek inanarak kapananlara hakkı ile saygım var gerisi açık kapalı fark etmiyor 1. zaten yapmaz diğerleri umrumda olmaz 🙅♂️
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim ki de evlenince açılabilirsin ancak diyor şu an bekarken babama anneme günahlarım yazılıyormuş cahillik işte öyle bir şey yok aslında benim gençliğim gidiyor içim de kaldı her şey
311 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO yüzden evlenmek te istemiyorum eşime ne diyeceğim evlenince açılsam bize gelince rahata erdin der başıma kakar evleneceğim kişi de rezşl olmak küçük düşmek istemiyorum ayrıca açılınca herkes laf edecek bir sürü dert en iyisi kaçmak çözüm bu sıkıntılı aileden akrabalardan
Soran+1 yılKesin bana da öyle derler geçen yıl babama dediğimde Yaşin geçti ne açilmasi bilmem ne demişti iğrenç cidden
Cevap sahibi+1 yılBu ailelerde doğduğumuz için şanssızız
Soran+1 yılevet ilk aşama okumak bence kendi ayaklarinin üstünde durmak ayrica kesinlikleee aileni dinleme saçma sapan bi adamla evlenirsen de açtirtmaz seni ki ona ne ondan önce kendi ayaklarmizin üstünde durmamiz gerek
Cevap sahibi+1 yılZaten okudum ben yine aynı
Cevap sahibi+1 yılKendi ayaklarım üzerindeyim aılem yine aynı çalışıyorum işte
Cevap sahibi+1 yılİşim kariyerim de var
Soran+1 yılNeden kii ayri eve çik ya da atan ayri şehre felan gitme imkanşn yok mu
Soran+1 yılAilenden ayri mi okumuştun sen
Soran+1 yılAma artik yapabilirsin bence bilmiyorum ya bende böyle olmam inş ilerde 🙃
Cevap sahibi+1 yılAyrı eve cıkmaya ızın verırler mi sence zorla kapatan Bi aile bizim ailede ya evlenirsin öyle ayrı eve cıkmış olursun ya da imkansız
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes özgürdür lakin bir kapanıp açılanı da anlamıyorum valla çok gördüm..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEski iş yerimde, üniversitede, mahallede, komşular arasından birçok kişide gördüm bunu.
Herkesin kendi tercihi olmakla birlikte bazıları çoğunlukla aile baskısı nedeniyle takıyor.00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılÇalıştığım şirkettr muhasebeci bi kadın vardı adı behiyeydi patronun şöförüyle basıldı.. iştenkovuldu karı evliydi çocukları vardı müthiş bir jübile yaparak işten ayrıldı 😅tazminatsız kovuldu..
01 Yorumla- +1 yıl
Yani genelde sonradan açılan kapanan kadınların bence psikolojileri pek iyi olmuyor.. Psikolojik de destek almaları gerekiyor o süreçte
+1 yılEvet. Zaten kapaliyken bile yakismiyordu oturmuyordu onun yapisina. Birkac kez acil-kapan yapti en sonunda tamamen atti ve rahatladi 😀
02 Yorumla- +1 yıl
Iyi yapti dimi
Soran+1 yılSordun mı hiç ailesi felan ne demiş ne tepki vermiş
+1 yılKuzenim kapandıktan 5 sene sonra falan açıldı çokta umursamadım herkesin kendi tercihi☺️
14 Yorumla
Soran+1 yılHimm benim de 5. Yılım kapalilikta kuzenin ailesi ne demiş hiç sordun mu açilmak istediğin de akrabalrrindan felan bi şey diyen olmuş mu
Soran+1 yılAilesi dindar değil mi hemen izin mi vermişler
- +1 yıl
Kimse bişey dememiş dindar aslında da yinede izin vermisler açık giyinmiyir sadece başı acik
Soran+1 yılHimm değişik geldi benimkiler ortaliği ayağa kaldırır ya özellikle babam
+1 yılOldu olmaz olur mu ele bi tanesi kabak ciceg gbı bi açıldı tam açıldı
020 Yorumla
Soran+1 yılNassıl yani akraban mi arkadaşın mı
Soran+1 yılBiraz anlatir misiniz üni de felan mi açildi ailesi ne demiş
- +1 yıl
Arkadaşım.
Evlendikten sonra açıldılar demekki hepsi zorla kapanmış ve o bahsettgm arkadasm bildgn esc gbı giyiniyor hatta şu an evlenecek diye o fotoları sildi normal fotoları kaldı - +1 yıl
Ailesi bşi dediyse bilmiyorum ama hala açıklar
Soran+1 yılNasil açıldı mesela neler giyiyor ailesi bi şey demiyor mu
- +1 yıl
Hadisenin konserde gydg kisalikta elbiseleri ve file çorabı normalde giyiyor göbeğine kadr açıktı smdı düğünü olacak silmiş hepsini
- +1 yıl
Ailesinden kmse takip etmiyor ki baktm etse de demio demekk
Soran+1 yılOha evlenecekken temize çekiyor yani 😹😹
Soran+1 yılAilesinden gizli giyiyordur o ondan takip eden yoktur
- +1 yıl
Olabilir ve bnde kız grubumuz var ilkokul arkadaşımız o dalgasını iyi gectk 😄 dedik evinin kadını olacak diye ama bı tek bu böyle diğerleri gayet normal açıklıkta
Soran+1 yılÖsdmsldld Değişik valla kocaya yazık temiz de değildir o bazilari böyle her haltı yiyip evlenecekken varya temiz numarasi yapiyor işte kizin yaptiği gibi bak hesabi silmiş
- +1 yıl
Bi arkadaş var o dedi adı çıkmış kız grubu varmış yiyici derlermis falan diğer kızlar bunu zengn erkeklerle tanistirirmis falan bana öyle söyledi ne kadr doğru bilmiyorum ve çocuk slak dgldir herald bilirdir
Soran+1 yılAdı mi çikmiş ösmdlsld öyleleri var ya ztn genelde de adi çikiyor hepsinin bizim okulda da vardi kizin adi çikmişti
- +1 yıl
Anam bunlar her bku yer olan hcbsi yapmaya olur bizi kötu bellerler
Soran+1 yıl😃😆valla söskslss
- +1 yıl
Neys. Açılmak istiosan acil zorla yapilan hcbirseyden hayr gelmez
Soran+1 yılDoğru evet tesekkürler
- +1 yıl
Su zorlamalardan nefret ediyorum dayatanlardan da insanlar kapanmak isterse zaten kendisi yapar ama zorla oldu mu bn sinir oluyorum nefret ediyorum resmen istemedg şeyi insana zorla yaptiriolar
Soran+1 yılVallaha ya kendileri çocuk doğuruyor ama çocuğun hayatini kendileri yönetiyor 15 yaşinda bi çocuğun kafası kapatilir mi bana kizim sen hastaliğin geldi artik saçın gözükürse günah olur diyip kapatmişlardi
- +1 yıl
Saçın görünürse günah cehenneme gidersin ama onlar dedikodu yapar kul hakkı yer başka şeyler yapar günah dgl🙄 ay hepsi aynı bunlarn
- Aile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılOlmazmı bazillari türbanı inanç için değil eksesuar olarak. kulaniyor bazılari evleniyor kapanıyor bazilarida evleniyor tam cibildak oluyor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılOldu ama bu seferde ben onun yanında kapalı kaldım😂😂😂😂
02 Yorumla- +1 yıl
@tortitotilla oha ı o kadar açıldı yanş
Soran+1 yılBazilari çok açiliyor ama baskiyla olunca öyle oluyor
+1 yılOldu birkaç kişi saçsızken daha güzellerdi yani kapalıykej ajja
03 Yorumla
Soran+1 yılGenelde öyle oluyor aslinda
Soran+1 yılArkadasin mi peki senin tepkin ne oldu ne düsündün
- +1 yıl
Bişey olmadı kendi fikri
+1 yılOldu.. ama bu onun kendi tercihidir kimseye yargılamak düşmez
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Normalde kapalı iken dar giymeyi seviyorsa açılmalı bence benim kuzen açıldı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. Kapalıyken açılıp sonra yine kapanan biri oldu evet…
00 Yorumla
+1 yılOldu sileleri ne tepki verdi bilmiyorum. Ben zaten ne diyebilirim herkesin kendi hayatı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. bence sen nasıl hissediyorsan öyle yap. kimsenin tepkisine bakma. alışırlar ilerde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEski f*ck dışarda kapalı benim evde açıktı. O sayılır mı 😄
016 Yorumla
Soran+1 yılNey
Soran+1 yılkapali değil o kiz başka bir şey olmuş ayni şekilde sen de 🤮🤮
Cevap sahibi+1 yılBana niye laf söylüyorsun şimdi
Soran+1 yılSende orspucpcusun fockboddy yapandan adam mi olur
Cevap sahibi+1 yılSenin gibi kaşarlık yapmıyorum en azından. Muhtemelen sen de kapalı güzelsin
Soran+1 yılNediyonnn mkkk mali
Soran+1 yılO kelimeyi var ya senin popon sokar burnundan çikaririm
Soran+1 yılKaşşşar kendini iyi biliyor kes sesini
Cevap sahibi+1 yılKapalı kaşar seni. Kim bilir kimlerin kucağında inledin de geldin buraya. Kapalı olan edepli olur. Senin ettiğin küfürden belli ağzına giren çıkan
Soran+1 yılKapaliyim ama ben temizim kendimi koruyorum o kiz gibi kaşşar orspu ruhlu olup dişardan şey görünmüyoz
Soran+1 yılKüfürü ben senin gibilerine ederim orspucocu noldu zoruna mi gitti hakediyorsun ki söylüyorummmm
Cevap sahibi+1 yılMaşallah her küfür de var ağzında. Bir de temizim diyorsun. Başındaki türbandan utan ettiğin küfürlere bak. Üstelik ölmüş anneme bile küfür ettin
Soran+1 yılBana olmayan lakabı takan sensin tamam mi önce bi dön kendine bak her bo*u yiyorsunuz bari temiz kiza laf etmeyin edemezsiniz de izin vermem
Soran+1 yıltam özür dileriz ama sende ettiğin o laflara dikkat edeceksin
Soran+1 yılKüfürü hakketiğin için söyledim o kelimeyi kullanmicaktın bana
Cevap sahibi+1 yılİlk sen bana küfür ettin. Yukarı çık oku. Ben sana tek kelime bile hakaret etmedim önce
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet halam ben sünnet oldum zamanlar kapalı idi şu an açık saçlı geziyor dışarda bile
08 Yorumla
Soran+1 yılGezebilir normal bir şey
Soran+1 yılPeki etrafindakiler ne tepki verdi kocasi ailesi senin ailen
Cevap sahibi+1 yılSence erkekler sünnet olmalı mın
Cevap sahibi+1 yılMı
Soran+1 yılOlabilir evet bence
Cevap sahibi+1 yılSünnetsiz erkek ile evlenir miydin seks yapar mıydın
Soran+1 yılBilmiyorum dinen olmaz evlenmezdim yani
Cevap sahibi+1 yılneden olmaz dedin az gizliden çık bana istek atsana
Gizli Üye(30-35)+1 yılinanci geregi kapanip sonradan acilmissa inancindan suphe ederim ama kendi icimden
03 Yorumla
Soran+1 yılAma küçük yaşta kapananlar oluyor ailesi yüzünden onlarin günahi ne?
Cevap sahibi+1 yılama dedim ki
"inanci dogrultusunda kapaniyorsa ve daha sonrasinda acilma karari almis ise" dedim..
ailesinin istegiyle kapanmissa demedim
Soran+1 yılOkey
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizzat kendim yaptım
312 Yorumla
Soran+1 yılNasil neler oldu biraz anlatir misin akrabalarin felan da dindar miydi senin ne zaman nerde açildin
Soran+1 yılBaşardiysan ne güzel kimse sana istemediğin bir şeyi zorlayamazz bi set var yalniz yürümeyeceksin diye o kadar çok zorla kapali olan insan varmiş ki ülkede çok aci
Cevap sahibi+1 yıl24 yaşımda açtım başımı ilk defa konusunu anneme açtım artık yapamadığımı mutlu olmadığımı söyledim ya kabul edeceksin ya da ben bunu bu evden giderek yapacağım dedim sonra bir gün şak attım eşarbı başımdan açık şekilde ilk kez dışarı çıktığım günü hiç unutmuyorum çok mutluydum anlatamam etraftan tanıyanların gözü üzerimde çünkü biliyorlar eski halimi şaşkınlıkları yüzlerinden okunuyordu ben ise gülümseyip yürüyordum akrabalara gelince hiç kimse bununla ilgili bir yorum yapamadı çünkü ben nasıl desem biraz çaçaron bir insanım kendilerine o haddi verecek bir insan değilim son olarak annem çarşaflı ve akrabalarımda tipik muhafazakâr türk ailesi
Soran+1 yılGüzell sevindim senin adina peki baban ne dedi
Soran+1 yılBenim nenelerim dedelerimde hayatta açilirsam sanki onlari hayal kirikliğina uğraticakmis gibi hissediyorum ya seninkiler ne dedi
Cevap sahibi+1 yılHiçbir şey demedi beni ilk defa dışarda açık görünce güldü sadece
Cevap sahibi+1 yılBu senin hayatın annen baban ya da diğer aile fertlerin için yaşamıyorsun yolu kendin belirleyeceksin kararlarının arkasında da dimdik duracaksın ki insandan sayılabilesin
Soran+1 yılAnladim🤧🤧 tesekkürler🥺
Cevap sahibi+1 yılYap bir çılgınlık bebek💪
- +1 yıl
Kim diyor bunu zorliyamaz so acik bes belli islamda zorluk vardır
- +1 yıl
Küçük yaşta kapatıyorlar
- +1 yıl
Selam tebrik ederim seni
Anlayışla karsılayın din zaten anlayış dini degil midir
10 Yorumla
+1 yılOldu eşinin ve kendisini işinin mecburiyeti ile yani kötü karsilamadik biz onu kapali ya da açık olarak hiç yargilamadik sonuçta içini biliyoruz
00 Yorumlabenim bir akrabam acilmisti nedenini bilmiyorum sorgulamadik kendi tercihi her sey herkesin kendiyle Allah arasinda
08 Yorumla- +1 yıl
Ama zorla kapatılanlar vardir buna ne diyorsun
- +1 yıl
Zorla kapatilan kizlar vardır dedim
- +1 yıl
Daha 4 5 yasinda kapatiyorlar
Soran+1 yılkaç yıllık kapaliydi peki siz bayram ziyaretinde felan mi görmüştünüz açık onu biraz anlatir misiniz
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendim yaptım, ortan1de kapanıp orta sonda açıldım haftasına pederle denize fideeken mayo giydim valla. Ailem bir şey demedi üzülseler de, akrabaları da takmicaksın konuşur susarlar
12 Yorumla
Soran+1 yılAilen o kadar şey değilmiş demek ki daha kötüleri var
Cevap sahibi+1 yılevet hepiniz istediğiniz hayatı yaşayabilirsiniz umarım canım
+1 yılöğretmenim açılmıştı yani onun karari olduğu için sadece ilk gördüğümüzde şaşırmıştık
07 Yorumla
Soran+1 yılYeni mi açildi sizin okulda
Soran+1 yılSoran oldu mu hiç peki neden açildiniz felan diye
- +1 yıl
neden sorsunlar bunu sormaya haklari yok
Soran+1 yılEvet yok
Soran+1 yılGörünce çok sasirmis miydiniz peki
- +1 yıl
ilk basta evet ana sonra norm
- +1 yıl
normalleşti
Mesajlardan bana ulaşır mısın, burada yazamam ama sana destek olmayı isterim. Korkma, mesajlar aramızda kalir
00 YorumlaEvet ortaokulda kişi aynı yıl acildilar lisedede arkadasimdilar
00 YorumlaÖzgür herkes eleştiren önce kendisini eleştirmesi lazim
00 Yorumla
+1 yılVar oldu valla ben ve bı defa tesettürünü açmış birini gördüm maşa yapıyordu hiç stilini bozmadı
00 Yorumla
+1 yılBen.
125 Yorumla- +1 yıl
Zorla kapaliydim açıldım
- +1 yıl
Maalesef
Soran+1 yılNe zaman açildin ailen ne dedi ne tepki verdi çevrendekiler felan benim çevrem muhafazakar biraz
- +1 yıl
Ben bu sene açıldım 3 yıl zorla kapaliydim
- +1 yıl
şu an ailemle aram yok fazla aynı evde yabancı gibiyiz
Soran+1 yılAnladim ya bu senin hayatin fikrin ama kimse hiç bir şey diyemeez
- +1 yıl
Evet ama anlamıyorlar işte
Soran+1 yılBende 14 yasinda felan kapanmistim hastaliğim geldiğinde işte anladin sen annem kapan yoksa günah felan diyordu saçlarini erkekler görmesin bilmem ne bilmem ne
- +1 yıl
Bende 12'den 15'e kadar kapaliydim açıldım
Soran+1 yılPeki akrabalarin felan bi şey diyen oldu mu benim eteafim namazinda niyazinda insan annem az çok biliyor da babama söylesem bana neler neler der var ya bu sene üniversiteye gidicem 2 3 sene sonra anca açilirim da yok gittin değiştin felan der hatta daha kötü şeyler de diyebilir
- +1 yıl
Akrabalarım da adımı çıkardı maalesef
Soran+1 yılIyyy iğrenç ya bana da böyle diyenler olucak kesin eminim çünkü dindar ve muhafazakar insanlar biraz üstüne nenelerim dedelerimde hayatta
Soran+1 yılSana direkt laf atan oldu mu mesela ya da soran oldu mu neden açıldın felan diye akrabalardan sen ne dedin
- +1 yıl
Aman aman nene dede hayattaysa ortalığı karıştırirlar
- +1 yıl
Nasil başara bildin acilmayi
- +1 yıl
Direkt aldım şalları falan çöpe attım ertesi günü okula açık saçık gittim
- +1 yıl
Simdi Iyimisin
- +1 yıl
Hani islamda zorlama yoktu
- +1 yıl
Dunyada en zor yapan din islam dinidir
Soran+1 yıl@marco-pasam kapalilik zorunlu değil ki kuranda yazmiyor diye Biliyorım
Soran+1 yıl@marco-pasam baş örtüyü zorlayan islam değil bence bu bizim cahilll Türk milleti
Soran+1 yılOff evet ya anne tarafı değil de baba tarafı çok sorunlu kendi kizinin kizi gö*üni açar bişi demez bize vır vır vır babaanem
İş arkadaşlarım falan oldu evet
02 Yorumla
Soran+1 yılŞaşırmış mıydınız
Oldu evet. Neden bu kadar takıyosun?
02 Yorumla
Soran+1 yılBende ayni durumdayim yani kapaliyim da açilabilirim ilerde o yüzden
Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı. Arkadaşım olmuştu şaşırmıştım
01 Yorumla
Soran+1 yılNasil ne zaman neden ailesi ne demiş hiç sordun muuu
Gizli Üye(25-29)+1 yıloldu carsafli arkadasim Şu an dekolteli bikinili fotolarini paylasiyor instadan falan
08 Yorumla
Soran+1 yılÇüş
Soran+1 yılAilesi felan ne tepki vermiş sordun mu hiç
Cevap sahibi+1 yılyani belki Şu an musluman bile degildir belki bilmiyorum annesi babasi bosandiktan sonra boyle bir acildi clublarda barlarda alkol almalar falan bagini onlarla kopardigi icin ne tepki verdiler bilmiyorum
Soran+1 yılHimm onlar boşaninca tam kopmus sanirim
Cevap sahibi+1 yılevet ve asiri dindar biriydi sasirdim ama yargilamiyorm tabi sen acilmak mi istiyorsun?
Soran+1 yılBilmiyom kararsizim
Cevap sahibi+1 yılacele karar verme su sira herkes aciliyor iyice dusun ne zamandir kapalisin
Soran+1 yılLise 1 e geçecekken kapanmiştim işte 14 yasinda simdi 20 yasindayim son 1 yıldır düsünüyom ama emin değilim açilsam da simdi açilamam
Evet oldu Allah ıslah eylesin ne diyelim
03 Yorumla
Soran+1 yılKim arkadaşin mi
Soran+1 yılOnlarin seçimi istediklerini yapabilirler niye öyle diyorsun? türbandan daha önemli şeyler var
Aile & Toplum konusunda 911 cevap paylaştı. Müslüman insana yakışmaz böyle hareketler
09 Yorumla
Soran+1 yılSaçma düşünce
Soran+1 yılBaşi kapatmakla Müslüman mi olunuyo ben çok sorguladim bu konulari yaratıcın bi saçla ne alip veremediği olur ki bi saç teli ya saç teli neyse ama islamda zorunlu değil isteyen takar isteyen takmazz
Soran+1 yıl😀😀ben inanmiyorum abi saçımı açtım diye tanrının beni yakacağina
Soran+1 yılkiçimi açmiyorum en azindan ben sadece saçtan bahsettim?
Soran+1 yılNeymiş bi yaz o hadisi buraya
Soran+1 yılPeygambere şnsanmiyorum diye bişi demedim Alp?
+1 yılVar birçok kişi açıldı. Normal karşılıyorum
026 Yorumla
Soran+1 yılAkrabalarindan mi arkadaş çevresi mi , soran olmadi mi peki neden açildin felan biraz anlatsana
- +1 yıl
Soran dengesizler oldu ama bir hafta içinde alışıyorlar
- +1 yıl
Kapalı halin nasıl merak ettim
Soran+1 yılDengesiz derken açildi saçıldı anlaminda mi
Soran+1 yılOkulda mi peki
- +1 yıl
Hayır neden diyenler oldu kız da açıkladı istemiyordum çocukken falandı baskı falan dedi geçti zaten
- +1 yıl
Okulda evet
Soran+1 yılKapali güzelim açık halime göre
- +1 yıl
Merak ettim istersen objektif yorumlarım
Soran+1 yılYa kapalilikta iyi aslinda beni kötü şeylerden koruduğuna inaniyorum hani saç meselesini saçma buluyorum ama kapaliyken önüme gelen erkek bana yavşamiyor mesela gerçi yapan her türlü yapiyor da yine de bu yönünü seviyorum kapaliliğin
- +1 yıl
Emin ol artık yavşayanlar kapalı açık ayırmıyor
Soran+1 yılBiliyorum ama ben erkeklerden uzak duran bi tipim ztn yavsayan olunca da hırlıyorum bi tane veriyorum sorun yok hhhhaahasşsk
Soran+1 yılBi tane vuruyorum* sösksl
- +1 yıl
Hahshdhd en iyisini yapıyorsun vallahi helal olsun. Cidden merak ettim seni ya
Soran+1 yılModa stil tarafinda bi tane yesil elbiseli kücük kiz var siyah penye sallı o benim mesela bak orada bile şalı öyle yapiyorum mesela saçma sapan takiyom iste
- +1 yıl
Hahshd ohooo nasıl anlayacağım şimdi
Soran+1 yılTümü yazan yere girdiğinde biraz alta gittiğinde orada
Soran+1 yılSen niye merak ettin ki
- +1 yıl
Onun yerine başka bir şey yapsak😅 gizli değilim mesela… kfjfmdkd
- +1 yıl
Merak ediyorum ya cidden
Soran+1 yılHey allamm ya sabir
- +1 yıl
Evet ya😅
Soran+1 yıl
Soran+1 yılÖzelden konuscak vaktim yok maalesef
- +1 yıl
Ya ben seni merak ettim 😅 ve telefonu da rahatsız etme moduna almış bak hele
- +1 yıl
Şimdi konuşmayız be ben de pek müsait değilim şu an
+1 yılEvet oldu üç kişi falan bir şey düşünmüyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılOldu ama beni ilgilendirmez ki.
10 Yorumla
+1 yılHayir olmadi ama sen düşünüyorsun sanirim
00 Yorumlaevet sonradan açılan çok kişi tanıdım
00 YorumlaHayatta kimseyi yargılamamam gerektiğini öğrendim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılevet oldu
normal bir durum00 Yorumla
+1 yılYazık böyle düşünerek kendine zulüm ediyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAynı ben..
13 Yorumla
Soran+1 yılKaç yaşındasın açıldın mı açılmak mi istiyorum
Soran+1 yılİstiyorsun *
Cevap sahibi+1 yılEvet ama yapamayınca fırsat olmayınca saldım artık
Gizli Üye(36-45)+1 yılOldu, hic tasvip etmiyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılBan sey gibi geliyor, kapaliyken yeterli ilgi gormedim acilayim 😅
Soran+1 yılbiraz öyle biraz da baska seyler
- Devamını Gör (34)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer