Kızlar, Statünüz yükseldikçe, evde kalacağınızı biliyor musunuz?

Statünüz yükseldikçe, seçiciliğiniz artıyor. Üniversite okumamış erkeği istemez oluyorsunuz. Sizinle aynı maaşı alan, ya da daha fazla alan birisi oldun istiyorsunuz. O adamda; birincisi neden evlensin. İkincisi neden sizinle evlensin. Okadar kız varken çevrede, sizi neden tercih etsin. Üniversite okuyorsunuz, güzel meslek sahibi oluyorsunuz, bu seferde, kendi ayakları üzerinde durduğunuz için, kimseye minnet etmiyorsunuz. Evlenseniz bile, en ufak şeyde evlilik bitiyor genelde. Statülü kadınlara bakarsam, ya hiç evlenmemiş, evde kalmış, ya boşanmış, ya da bekar, evli sayısı çok az. Onların evliliğinin de bitmeye yakın olduğunu görüyorum. Temizliği kocamda yapsın, yemeği oda yapsın. adam yapmayınca kavga v. S. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

Haklısın
İstisnalar var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, Statünüz yükseldikçe, evde kalacağınızı biliyor musunuz?
Cevapla