Kızlar farkında mısınız evde kalacaksınız sizce?

Erkeklerden genel olarak korkuyorsunuz,
son bir kaç yıldır artan şiddet haberlerinden sonra çok fazla artık ön yargınız var

ki bu ön yargılarda tamamen can güvenliğiniz ve ortalama hayat şartları için,

ilk kademeyi kırmayı başarabilseniz bile bir sonraki şart zinciriniz (acaba hayal ettiğim biri gibi mi?) sorusunun cevaplarını barındıramıyor olacaktır.

Bu kadar fazla karmaşa ve düşünce, tamamen yalnızlaşmanıza ve belkide asla evlenememenize , daha da kötüsü üreme yeteneğinizi bir yaştan sonra kaybetmenize neden olacak.

Bu belkide asla anne olamamayla sonuçlanadabilir,

anne olduğunuz yaşın 40lı 50'leri bulması da olabilir,

Kendi adıma konuşayım ben Türk kızlarına asla yaklaşmam çünkü haklı olarak çok fazla ön yargıları mevcut, bunları aşsın diye de kendi gururumu ve onurumu hiçe saymam ne yazık ki bekleniyor ki bunu asla yapacak biri olmadığım için benide bekleyen bir tehlike bu,

sanırım yabancılar tek çıkış yolu.
ya da..
görücü usülü..
evlilik programının aile formatına dökülmüş versiyonu :D
Kızlar farkında mısınız evde kalacaksınız sizce?
Cevapla