Evimizin yakının da ki markette çalışan bir cocuğu beğeniyorum. çocuğu görmek için markete gidiyorum yanlış anlaşılır mıyım?

sanırım yeni geldi çünkü daha önce görmemiştim. çocuğu görür görmez çok beğendim. benim yaşlarıma yakın büyük ihtimal en fazla birkaç yaş küçüktür olsa da. bugünde görmek için markete gittim. tam yok sanırım görmeden çıkıcam derken karşımda gördüm yanında geçtim göz göze geldik. arkadaşlar yanlış anlaşılır mıyım. çocukla biraz muhabbeti ilerletebilmeyi başarsam açılırım. ama yanlış anlar mı beya red yer miyim diye de endişelenmiyor değilim. bunlar için daha var zaten henüz çok yeni. bana verebşleceğiniz taktik var mı?

Evimizin yakının da ki markette çalışan bir cocuğu beğeniyorum. çocuğu görmek için markete gidiyorum yanlış anlaşılır mıyım?
Cevapla