Askerlikten kaçmak için transseksüel bir kadın gibi davrandım. Ne yazık ki hükümet, gerçekten transseksüel bir birey olduğumu kanıtlamak için gerekli adımları atmamı talep etti.
Ve yalanım yüzünden gerçekten bir kadın olmak zorunda kaldım. Hayatımın sonuna kadar bu yalanı söylediğim için pişmanlık duyacağım. 😔
Askerlik bu devirde kaçılacak bir şey değil bence eskiden adamlar 2-3 yıl askerlik yapıyormuş neredeyse ve şu an zaten orası tatile gidip iş yapıyormuşsun gibi bir şey olmuş zatenn.
Evet, haklısın. Hayatımın sonuna kadar bu yalanı söylediğim için pişman olacağım. Yalanımın sonuçlarını bilseydim asla yalan söylemezdim. Maalesef bu yüzden şu anda transseksüel bir kadınım. 😔