Üvey anne olmak çok zor, ne yapmalıyım?

Eşimle severek 2. evliliklerımızı yaptık ikimizin de birer evladı var. ben daha çok çoçuklara egıtım vereyım bişeyler öğrensinler derdındeyım 10 ve 12 yaşlarında çoçuklar ben kendı çoçuguma bişey söyleyince öğretmeye çalışınca sorun yok ama istıyor ki onun çoçuguna hiç bişey söylemeyım onun yapacagı görevleri de ben yapayım. bu yüzden evin içinde sürekli tartışma var ve ortak 2,5yaşında kızımız da var şu aşamada boşanmakda istemiyorum kızım küçük baba sevgisi alsın istıyorum ama o da bunu fazlası ile kullanıyor kızım için sabrediyorum ve ezilen ben oluyorum. ama gerçekten çok yoruldum bu arada bende çalışan ayagı üstünde duran Bı bayanım çocuklarıma ve kendime yetecek gücüm var ama onların amacı sen kadınsın yapacaksın zıhnıyetı. üvey anne ya da üvey baba olmak soru lu degıl kişinin onu soru lu hale getirmesi den problem çıkıyor bence.

Üvey anne olmak çok zor, ne yapmalıyım?
Cevapla