Sitedeki abaza kişiler çok acınası değil mi?

çoğunlukla gerçek hayatta herkes tarafından reddedilen kişiler burada alakalı alakasız kimliğini belli etmeden yorumlar yapıyor. o kadar iğrenç ve rahatsız edici insanlar var ki , bu arada egolarından bahsetmiyorum bile. reddedildiği için hazmedemeyip saydıranlar bile var. sadece erkekler için demiyorum , bir çok kızda var burada. evet herkesin kendi hayatı karışmam doğru değil ama bu uygulamanın amacı daha farklı. abicim sen o konuyla alakalı sorulara abaza bir şekilde cevap atarsan kimse bir şey demez. ama gelmişsin milletin kendiyle alakalı sorduğu bir soruya abaza bir şekilde cevap veriyorsun aq , mide bulandırıcı insanlar var sitede.

Sitedeki abaza kişiler çok acınası değil mi?
Cevapla