İnsanlar çok kötü fıtratta bu var, sizce öyle Değil mi?

Her şey dengeli Allah ne güzel yaratmış diyorsunuz ama Gerçekler öyle demiyor,
Çirkin veya güzel kişi Güzel olana bakıyor, Fakir zengine değer veriyor, hatta çoğu insan Kötüleri daha karizmatik buluyor, kimse Gariban biriyle olmak istemez herkes Güçlü olanı seçer bu bile aslında kötülüktür. Herkes karakterden bahseder ama En büyük karaktersiz insandır
İyiliği bile menfaat için' cennet için yapıyoruz. Mantıklı düşününce Anlıyorsunuz..
Güncellemeler
3 ay
Evrenin kanunu isliyorsa tanrı yok demektir, Evrende ilahi bir dokunuş yok
İnsanlar çok kötü fıtratta bu var, sizce öyle Değil mi?
Cevapla