Lütfen bana cevap verin ne yapmam lazım annem hakkında?

Ben 18 yaşındayım. Bu yıl üniversite sınavına gireceğim hazırlanıyorum. Annemle babam küçüklüğümden beri araları çok kötü defalarca evden ayrılma oldu ama boşanmadılar bir türlü. Baba tarafım genelde beni sever ben de onları severim. Benim annem de anne tarafı akrabalarım da istisnasız hepsi benden nefret eder (onlara hiç bir zararım olmamasına rağmen) çünkü annem çok küçük yaşlarımdan beri beni ve babamı gider ananeme teyzeme anlatır dedikodu yapar evde oturduğumuz kalktığımız her şey ananemin teyzemin kulağında söylediğimiz sözleri gider anlatır üstüne de kendi bir kaç ekler ekleme düzeltme yapar öyle anlatır. işte ta küçüklüğümünden beri anne tarafı beni pek sevmez anneme yıllardır defalarca diyorum yapma gidip beni babamı onlara kötü anlatma millet bizden nefret edince senin eline ne geçiyor madalya mı takıyorlar diyorum gidiyor bunu bile anlatıyor. (İşin komik yanı bence bunu Dünya'da benden başka yaşayan yoktur) annem okuma yazma tam bilmez para sayma falan bilmez ve annemin babasının fabrikaları vardı dedem vefat edince çocuklar işte fabrikaları evleri dükkanları vs. paylaştı benim annem okuma yazma bilmediği için dayım annemin malvarlığını kontrol ediyor ve baya bir parası var açıkçası ama dayımdan başka kimse bu miktarı bilmiyor. Dayım annemin parasını kontrol ediyorum ayağına yıllardır parayı yiyor ve biz de açıkçası varlık içinde yokluk çekiyoruz sefalet içindeyiz. Yemek bile adam akıllı yiyemiyorum bir deri bir kemik kaldım bazen soruyolar olm sen niye zayıfsın diye diyemiyorum ki yemek mi yiyebiliyoruz ki kilo alıyım diye. Dayıma annemin parası hakkında konuştuğumuzda borç var diye geçiştiriyor yıllardır hiçbir şey harcamamamıza rağmen neyin borcu bu anladım ben. ben bu adamın parayı yiyip bitirdiğini düşünüyorum. anneme diyorum ki ya sen kendi paranı bilmiyorsun tamam burada senin çocuğun olarak boş mu duruyoruz bırak biz harcamayız ama dayımda duracağına bizde dursun para diyorum. Benim babamdan miras kaldı siz yiyip bitireceğinize, dayın bitirsin helal olsun diyor. Ben artık ne yapacağımı şaşırdım zaten sınava da 25 gün falan bir şey kaldı bunların yanından defolup gitmek istiyorum gerekirse şehirdışında bir yandan çalışıp bir yandan okumak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Lütfen bana cevap verin ne yapmam lazım annem hakkında?
Cevapla