Evlilik aile hayatı bunların hiç önemi değeri yok mu
Dipnot:Yalnızlıktan vazgeçemeyenlerdenim.
Dipnot:Yalnızlıktan vazgeçemeyenlerdenim.
Yalnızlık Benim seçtiğim değil mecburiyetim ben istemiyorum yalnız olmayı ama yalnızım ne yapayım tek başıma çalışıyorum çalıştığım yerde çalıştığım yerde kız bile yok konuşabileceğim ve bir gece çalışıyorum Bir gece izinliyim eve gidiyorum yatıyorum akşam uyanıyorum akşam da nereye gideyim kiminle buluşayım çevremde kimse yok bu şekilde yaşıyorum her ay standart maaş yatıyor ödemeleri yapıyorum cebime cüzi bir miktar kalıyor O miktarda aybaşına kadar vakit geçiriyorum bu kadar ya yaptığım ekstra hiçbir şey yok yok bir kız olsaydı Mesela yarın akşam Boşum bir kız olsa giderim sinemaya onunla bir kahve içeriz beraber güzel vakit geçiririz ya cinsellik bile demiyorum yani normal arkadaş bile yok
Yalnızlık yanlış insanlardan bıkmış insanlar içindir ancak ayağa kalkıp gerçek insanı aramaya koyuldu kar zira yalnızlık mükemmel bir duygu değildir
Cevap
11Cevap
Ben yalnızlıktan nefret ederim ama güvenecek kimse yok.. ya da samimi olan değer veren sevgiden anlayan birileri
Yalnızlığa alıştıktan sonra bir daha ilişki yapmadım. O özgürlüğü tadınca birilerine bağlı kalmaktan kaçıyorum. Yalnızlık güzel ama o kadarda acı bir güzellik. Evet bende istiyorum güzel bir evlilikle kendimi şımartıp aile olmayı ama bilemiyorum kimin doğru kişi olup olmadığını o yüzden de konfor alanımdan çıkasım gelmiyor. 😄
Nazım hikmetin dediği gibi alıştık yalnızlığa
Var da yanlış bir evlilik yapıp sonunda boşanmak istemem
Bence ilki sorumluluk olayı ikincisi ise karşındakini taniyamamak. Yani açılımı ne bunun? Birisiyle sevgili olmak çok başka, aynı evi paylaşmak çok farklı
Güven veren birde buna imkan saylabilecek önyargısız bir kadın oldugu güne kadar böyle güzel.
Halbuki seni gördükten sonra hemen vazgeçmeleri lazım
Yaş ilerledikçe alışkanlık yapıyor.
Yalnızlık kadar başka güzel bir şey mi var
Aşk acısından daha iyi
doğru insanı bul saniyesiyle vazgeçersin.
Rahatlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?