Çok sinir oldum bu duruma siz olsanız napardınız?

Yengem rahatsız bizde kalıyor Bugün annemin arkadaşı geldi bize yemek getirmiş dediki bunlar güzel yemek yapamıyor dedi bende dedim ki o kadar yaptım yedin şimdi niye böyle diyosun dedim kimse ben gibi yapamaz güzel yapamıyorsun dedi. Sonra hiç konuşmadım onunla geldi niye surat yapıyosun gelen misafire surat yapılır mı ayıp dedi. Bende dedim ki bu zamana kadar her geldiğinde ben yemek yaptım önüne koydum demekki istemeyerek yemişsin kalbimi kırdın dedim. Oda oldu artık dedi umursamaz tavırla. Çok sinlr oldum o kadar yiyipye hiç söylemedi şimdi gelip söylüyor. Çok sinir oldum cidden napmalıyım sizce daha konuşmayı düşünmüyorum gelirse de annem yapsın ben dokunmam. Yanlış mı yaparım

Çok sinir oldum bu duruma siz olsanız napardınız?
Cevapla