Bilimsel araştırmalara göre kadınların hayattan beklentileri erkeklerinkinden fazlaymış doğru mudur sizce?

Ayrıca erkekler stresi yönetmede daha kötüyken kadınlar ise daha çabuk depresyona giriyomuş

yani kadınlar stresi daha iyi yönetme konusunda daha iyi

Bilimsel araştırmalara göre kadınların hayattan beklentileri erkeklerinkinden fazlaymış doğru mudur sizce?
Cevapla