Ayrıca erkekler stresi yönetmede daha kötüyken kadınlar ise daha çabuk depresyona giriyomuş
yani kadınlar stresi daha iyi yönetme konusunda daha iyi
Ayrıca erkekler stresi yönetmede daha kötüyken kadınlar ise daha çabuk depresyona giriyomuş
yani kadınlar stresi daha iyi yönetme konusunda daha iyi
Kadınların genel olarak istekleri fazla zaten , Üstüne birde adını kıyamadıkları istekleri var. Bir kadının tatmin olması nerdeyse imkansıza yakın. Şöyle bir denklem çıkıyor haliyle ; ne kadar beklenti o kadar yıpranma ve hayal kırıklığı. Buda surekli ve uzun depresyon nöbetleri demek. Kadınlar stres yönetiminde daha iyiyse sürekli beklenti ve stres halinde oldukları için bununla mecbur baş etmeyi öğreniyorlar , üstüne birde biyolojik etkenler eklenirse. Erkekler daha sade ve basit şekilde mutlu olabiliyor ve tatmin oluyorlar. Haliyle az beklenti , az stres , az depresif nöbetler, Bunlar az olduğu için de stres yönetim melekesinin çok gelişmesi gerekmiyor. Tabi bunların hepsi teorik ve psikolojik. Olaya genel bakarsak erkekler genel olarak hayat sahasında fiziksel anlamda daha çok yıprandığı ve yoğun baskıya maruz kaldığı için fiziksel dayanıklılık daha gelişmiş oluyor. Üstüne birde erkeğe biçilmiş masküler bir dayatma rol var. Buda erkeğin içinde başka dışında başka biri olmasını sağlıyor. Zaten yeteri kadar üzerinde baskı olduğu için beklentileri kısıp , psikolojik açıdan kendini bilinçli olarak az yoracak fikir ve beklentilere giriyor. Bunların yegane sebebi toplumsal normlar aslında. Cinsiyetin de etkisi olsa dahi toplum kadar etkisi yok. Bence olayın özeti bu..
Sevgili arkadaşım erkeklerin genellikle iş bulma ve para yönünden sıkıntıları olur bu yüzden genellikle maddi yönden düşünür ama kadın bir kariyer olarak hayatı tam düşünür yani hem evlilik hem gelecek kaygısıyla yaşarlar o yüzden onların hayattaki beklentileri daha fazladır
Stres mekanizması erkeklerin mantık sirkülasyonları ile beraber yönetme hazneleri kadınlara göre daha iyi çünkü mantık ağır basıyo duygusal kararla ortadaki problemi kaldırıyolar aslında cinsiyet burada sadece farklı organlardan ibaret. Konu tamamen istemekten ibaret
Cevap
4Cevap
Benim tüm dünyadan beklentim bir kadının benden beklediği ilgiden daha az
😂
Fazla tabi kadınlar her güzel şeyi hak eder
Bence değil
Kadındaha çok bekliyor
Soruyu anlamamışsınız sanırım
Sen anlatamamışsındır o zaman 😂
Sen anlamamışsın
Ayda bir kanayan canlı ile tartışılmaz
Doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?