Kadınların mı daha çok sosyal çevresi vardır, erkeklerin mi?

dikkat ederseniz toplumsal veya ailesel bir olay olduğu zaman bir kadının arayabileceği yardım isteyebileceği bir çok insan vardır. çünkü kadınlar bağlarını her zaman sağlam tutar, kimseyi kolayca silmez ve unutmazlar. erkekler bu konuda daha sağ duyusuz gibi siz bu konuda ne düşünürsünüz?

Kadınların mı daha çok sosyal çevresi vardır, erkeklerin mi?
Kadınların mı daha çok sosyal çevresi vardır, erkeklerin mi?
Cevapla