Marmaray da ön yargılı ve şekilci bakışlardan nefret ediyorum. Ya siz nasıl karşılıyorsunuz?

Bazen bogazlamak istiyorum. İnsanlar istediği gibi giyinip dolaşmakta özgürdür. Mini etek giyinen sorun olmuyor. Kapalı bayanlara bakış açısı neden hiç değişmiyor 😠😠

Marmaray da ön yargılı ve şekilci bakışlardan nefret ediyorum. Ya siz nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla