Arkadaşlar abartıyor muyum bozulmakta haklı mıyım?

Arkadaşımla okuldaydik. Ben lavaboya girip elimi yikiyodum sağ tarafimda boş lavobalar vardı. O sol taraftan gelip el yıkadığım yere şişesini uzatıp doldurmaya başladı. ( içmek için değil. Konumuz bu değil neyse )

Bende diğer lavaboya geçtim. Sonradan kafama dank etti ve sinir oldum. Sizce takılacak bir mevzu mu yoksa oraya geçmeye üşenip böyle yapması beni hafife mi aldığını gösterir? Arkadaş yakın sayılır bu arada?

Arkadaşlar abartıyor muyum bozulmakta haklı mıyım?
Cevapla