Yani git gitmessen keyfin bilir diyorlar ya evlencen ya da alış kardeşine ne güzel işte bebek seversin çok tatlılar bende 21 yaşındayım annem babam çocuk yapsa kardeşimi alır hergün severdim ne güzel yaaa
lan baştan desene normal adamla evlenmiş çocuk yapmaları lazım ve bebek gene aynı bebek öz olması bişey değişdirmezki çok tatlı seversin işte bebeği ne güzel hatta git doğumda kurban kes
Hahshsjjdhshsj öyle olmuyor o işler nasip ama ben evlenmeyi düşünmüyorum benim ilk hedefim basit şeyler dünyayı gezmek telefonumu değiştirmek falan evlilik yok şu an gezdim bazı ülkeleri param tükendi işe başladım dedim biriktiririm telefonu da değişirim seneye gezerim öyle evlilik suların da yüzmüyorum
illa evlencen sonuçta ülkeyi gezmek mantıklı biz çalışmaktan mal sahibi olak diye hayatımıızı karartıyoruz en sonunda biryere asgari ücretle işe gircem şeytan dürtüyo
Biraz zevk meselesi ben gezmeye aşık biriyim Bulgaristan’a bi daha gidilir bu arada orada çok farklı arkadaşlarım olmuştu seneye İtalya Fransa düşünüyorum ama duruma göre Fas ya da mısıra kalabilirim
Benim öz babam memurdu onun hakkından faydalandım yeşil psaportluyum böyle hakkın yoksa Karadağ Sırbistan Bulgaristan Balkanlar kısaca tavsiyem Mısır da kapıda vize var arabayla bilmiyorum nasıl gidersin ayrı evrak istiyor ve senin sürmen şartı var diye biliyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
saçma değil,
Çok saçma. Anne baba değil anneanne dede olma zamanı gelmiş bence.
Bencede yani
Yaşları ne ki.
İkinci evlilik falan mi
Evet 40
Yanlış anlama ama daha 40 yaş ise cinsel. yonunden de zirvede sayılır.
Cocuk olması normal ikinci evlilik ise
Kaç kardeş oldunuz
4. Bu gelem ben en büyük kızım diğer ikisi erkek 3 ümüz aynı babadan babamız hayatını kaybetti seneler önce annemde evlendi sonra bu yeni eşinden ilk
Cinsellik normal zaten anormal olan bebek
Belki ikinci es istemiştir olsun diye.
Ya onunda 5 tane çocuğu var ne gerek vardı dkdmlfmf
Aynen cinsellik normalde coc7k biraz sizin için anormal. Ama yaşı genç dsha
Hehe birsey derdim de olmaz kızarsın:)
Millete bak cinselligi anormal buluyor :)
Saygısız olmadığı sürece kızılmaz ama yok küfürlü konuşmaya gelince kendilerinin nerden çıktıklarını nasıl olduklarını unutuyorlar galiba
Bence cinsel istek olarak. ikiside yüksek:) kaza kurşunu olablir.
Küfüre gerek yok :)
Kaza olduğunu sanmıyorum bebek istiyorlardı zaten baktılar ben evlenmiyorum kendileri yaptı
E sende yok mu istek evlenmeye dair.
Bence biraz ds ateşli bir cinsel hayatlar var
Kanka ben ilgilenmiyorum banane onların hayatından
Orası öyle de. Gerçek böyle.
E sende yok mu istek
Abim Sanane
Peki peki
Neden travma yaşasın dövücekmisin yoksa
Hayır mesela ben annemle babamla güzel yaşlarına denk geldim o yaşlı zamanına denk gelecek
Sen ne güne duruyon annesi babası yaşlı olcak çocuk senin yanından ayrilmaz işte abla kardeş takilirsiniz
Benim kendi hayatım olacak o kadar hayalim var yapmasalarmış
boş ver belkide sana mesaj çakiyorlar evlenme zamanın geldi git artık diyorlar
Evlenme zamanım ise çocuk yapma zamanları geçmiş demekki ona göre davransalardı
Yani git gitmessen keyfin bilir diyorlar ya evlencen ya da alış kardeşine ne güzel işte bebek seversin çok tatlılar bende 21 yaşındayım annem babam çocuk yapsa kardeşimi alır hergün severdim ne güzel yaaa
Kardeşim tam öz olmuyor annemin ikinci evliliğinden ilk çocuğu
lan baştan desene normal adamla evlenmiş çocuk yapmaları lazım ve bebek gene aynı bebek öz olması bişey değişdirmezki çok tatlı seversin işte bebeği ne güzel hatta git doğumda kurban kes
Ya yok daha diğerleri terbiye olmamış inşallah kız olur da diğer öküzler gibi olmaz
Genel demiyorum benim iki erkek kardeşim var tam öküzler
doğru erkekler biraz şımarık bende sevmiyom erkek çocuk zor bakımları kız bebegin olcak sabahtan akşama kadar sev oyna yere at vur sesini çıkarmaz
Ayy varamam ki ben bu hayvanları dövemiyorum çok seviyorum o ayrı ama erkek çocuğu zulümdür
zulüm zaten çocuk yapası gelmez kuçük akrabalar var Allahım kız nasip etsin bana sanada oğlan nasip etsin inş bide 4 tane erkek çocugun oluyor inş
Ben erkek istemiyorum dlödöf
hbtbf6bbthyb bilerek diyorum ama olsun nasip olur genede sana inş benim erkek çocugum olsa hastanede erkek çocuk isteyen aileye bağışlardım
Hahshsjjdhshsj öyle olmuyor o işler nasip ama ben evlenmeyi düşünmüyorum benim ilk hedefim basit şeyler dünyayı gezmek telefonumu değiştirmek falan evlilik yok şu an gezdim bazı ülkeleri param tükendi işe başladım dedim biriktiririm telefonu da değişirim seneye gezerim öyle evlilik suların da yüzmüyorum
illa evlencen sonuçta ülkeyi gezmek mantıklı biz çalışmaktan mal sahibi olak diye hayatımıızı karartıyoruz en sonunda biryere asgari ücretle işe gircem şeytan dürtüyo
Ben asgariden başladım ya yeni mezunum zaten zamanla hallolur her şey
ben kendi işimi yapıyorum aşırı stresli senin gibi dünyayaı bırak yan mahalleyi gezemiyoz
Bende gezemiyprum artık pazarda tatil yok ama izin alırsam gezicem dkdmfl
ahabhzjbhabhbsahb iyi bakalım suriyeye gitsene
Gittim Suriye’ye Arabistan’a Ürdün’e ldödlföf
Gürcistan Makedonya Sırbistan Arnavutluk Bosna Hersek Karadağ Kosova Bulgaristan Yunanistan Hırvatistan diğerleri
vay be ülke gezmek güzel şaka maka
Ben Türkiye’yi de gezdim 40 şehire yakın ayrım yapmam dkdmdlmd
ulan ben babama dedim bulgaristane gidiyim ne işin var diyor en fazla tekirdağa gidiyom oda dairem arsaam burada olduğu için yoksa burayada gelemem
Biraz zevk meselesi ben gezmeye aşık biriyim Bulgaristan’a bi daha gidilir bu arada orada çok farklı arkadaşlarım olmuştu seneye İtalya Fransa düşünüyorum ama duruma göre Fas ya da mısıra kalabilirim
vay be pasabort işini nasıl hallediyon ben mesala pasaport çıkarsam arabamla yabancı ülkeye gezmek için gitsem ne şartı var
Benim öz babam memurdu onun hakkından faydalandım yeşil psaportluyum böyle hakkın yoksa Karadağ Sırbistan Bulgaristan Balkanlar kısaca tavsiyem Mısır da kapıda vize var arabayla bilmiyorum nasıl gidersin ayrı evrak istiyor ve senin sürmen şartı var diye biliyorum
hm anladım ülke gezmk bizim işimiz değil
fabrika kapammamis henuz
Bu yorumlarınızı kendinize saklayın
Seni evden atacaklar yer bak kendine
Atamazlar
Gerçekleri kabullenmen zaman alacak
Manyak mısın zaten küçük kardeşlerim var kdmdkfkslfmks
Kanka kaza mı olmuş 😂😂
Şu zamanda kaza yapan cahildir
Cahillikle nalaka knk przervatif yırtılsa nerden bilecekler
Çok alaka istemezsen bir çok yöntemi var ki zaten istiyorlardı bebek
İstiyorlarsa demekki daha gençler baban tutturmuş hemen 😂
Ee normal şeyler Türkler neden afrikadaymış gibi konuşuyor
Normal tabi knk yapacaklar. Annen kaç yıl bekar kaldıktan sonra evlendi