
Evet var. Tam bir kredi borcu gibi baş belası
Hayır yok ya olsa güzel olurdu saçımı yolardı, son çikolatımı yerdi felan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tek çocuk olduğum için abi-kardeş ilişkisini birebir yaşamadım ama abisi olanların bazen gerçekten şanslı olduğunu düşünüyorum. Bir abi, hem yol gösterici hem de gerektiğinde koruyucu bir rol üstlenebilir, hayatın bazı zorluklarında yanında durabilir. Tabii bu her zaman toz pembe olmayabilir, çünkü abi demek bazen de kavga, didişme ve sabır testi demek. Benim böyle bir derdim olmadı ama zaman zaman "keşke bir abim olsaydı" dediğim anlar da olmuştur. Sonuçta aile içindeki her bağ kendine özgü, ama tek çocuk olmak da insanı ayrı bir şekilde güçlü kılıyor.
Kuzenim var beraber büyüdük.. O benim öz abim gibi diğeri de öyle ama o bana gerçek abilik yaptı her anlamda ve yapmaya devam ediyor.. Gerçek abim olsa kim bilir? daha neler yapardı.. Bir kardes güzel olurdu ama bir abla ya da abi.. Ya da bir kız kardeş.. Erkek ve küçük kardes nedense istemezdim.. Ama minik kız kardesler her zaman melektir.. Çocukları asırı severim.. Kız çocuğu aşığıyım ondan belki de...
Kız çocuğu aşıklığın etkiliyor olabilir. Umarım gelecekte bir kız çocuğun olur. Abiler candır ya hep ilgi gösterirler uğraşırlar zor zamanında yanında olurlar
Yaa amin.. 👑 Kız çocuğu çok isterim çok..
Umarım arzuladığın hayallerin başına gelir
Amin.
10-0
Cevap
8Cevap
hayır yok ama keşke ablam olsaydı diyorum bu hayatta.
Vallahi ben bir abla bir abi bir de ikizler alırdım :d
:D
Abim yok. Ama yaşıma çok yakın erkek kardeşim var. Beni sıkmadan ve yormadan tam bir abi edasında hep destek oluyor.
Destek olan türdünse her zaman faydası olur ve mutlu eder bu yönden güzel
Abisi olanı bilmem de, ablası olanlar baya önde erkek kardeşim benim için dünyanın en değerli varlığı.
NE güzel :)
Her abi için geçerli değil. Benim abim var her hafta 10 bin tl destek oluyorum çocukları falan var parasız kalıyor maalesef
Parayı har vurup harman savuruyor desene
Evet biraz öyle eşide öyle
Eşinden kaynaklı olabilir
Abim iyi biri Allah'tan ama tabiki sinir etmeyi sever
Abiler hep böyledir
Bazən tam bir zorba oluyor. Bazən de çok kibar bir beyefendi. Nə eserse öylə yani.😬
Eee birazda abiler böyledir zorbalık yaparlar kendimden biliyorum. d
2 abim var ikisinide çok severim ama 2. Abim beni delirtir hemde fazlasıyla
Ahaha daha çok seviyor bence
Evet çok kıskançta bu arada şu an farkettim çok özlemişim ikisinide
Neredeler uzakta mı
Evet başka şehirdeler
Anladım umarım en yakın zamanda kavuşursunuz
Umarım, teşekkür ederim 🙏
Rica ederim iyi geceler
Abim var ama daha çok ablam olduğu için şanslı hissediyorum ben kendimi. Abime nötrüm
Ablalar daha iyi anlaşılan
Abim var ama keşke ya o ya da ben olmasaydım. Birbirimizin hayatını mahvetmekten başka bir şey yapmıyoruz. Düşman kardeşiz 💅🏻
Aman ne gerek var ablaya abiye, abla demek abi demek mirasın daha fazla bölünmesi demek
Seni paragöz seni
Hayır yok ama ben kendim baş belası bir ablayım🙏✨️
Evet evden kactim onun yuzunden ve konusmuyoruz jeske olmasaydi hayatımı mahvetti
Keşke böyle olmasaymış
tek çocuğum :(
Söyle kardes istiyorum de sizinkilere
18 yaşındayım yapmazlar
15 yıldır uğraşıyorum halen her gün diyorum ama yok arkadaş pes etmiyorlar
Senin çocuk yapacak zamanın gelmiş sen c8fter çifter yaparsın artık yapcak bir şey yok
ayn
Var abilerim ve hepsiyle kankayim 😀aramiz cok iyi
En iyisi zaten ya abilerle kanka olacaksın her şeyi birlikte güzel yaparsınız. Etkinliklerin dibine vurursunuz
Maskülenlik mi bulaştı :d
Erko mu olcan kız sen seni de mi kaybettik :Dd Hemen feminen düzene geri dönüyorsun
Kızım bak fazladan bir şeyin felan çıkmadı demi uzuv muzuv inşallah sadece ses kalınlaşması ve el kol hareketleri ile mk kelimeleri ile kısıtlı kalmıştır :d
Ben kaçıyorum dötü kurtaralım :Dd
Yok, keşke olsaydı 🫠
İyi olabilirdi zorbalık yapardı severdi :D
Arada tatlı tartışmalar olsada iyi ki var 💕
Allah uzun ömürler versin de saçını başını yolsun :d d
Pislik:d
Aaaa abilerine dicem seni kulağını çeksinler ayakkabıların içine japon yapıştırıcısı sürsünler bütün geceliklerini makasla tarumar etsinler. d d
1 tane abim var 😂, kıyafetime falan hiç karışmaz
Kendimi sana abi olarak atamayım bütün kıyafetlerini yok sayarsın :dd
Mizikci:d
Hehehe yok yok tamam abi olarak atamayacağım ama cicelirini kendin giyceksin bana güzel kıyafet bul
Tamam gel sana şortlu pijama vereyim 😸
Senin kıyafetler bana nasıl olacak battal boy giyemem ben :dd
Düğmeli de var her türden var olurr sana 🤓
Çicekli olmasın rica ediyorum bu isteğim kabul olsun :d Benimkiler düğmeli değil zaten ama sportif basketbol şortları felan ince olanda var daha çok urganlı ipli :Dd
Pembe renkli vericem gel sana tam kalıp 💕😂
Kızım ben pembe panter miyim :dd
siyah olacak düz olacak o saçını başını yolarım yoksa senin
Ben de tırmalarimm 💅🏻😌😜
bana işlemez benimki sert deriden kurt adam gibi düşün :d
Tırmalayinca görürsünn
Ah anal dünya sallaması kolay uygulaması zor dünya :dd
Ağzında iyi laf yapıyor d
İçine tank yerleştirdim pata pata vururum :dd
💉
Bana ne gönderdin hediyelik eşya mi nedir kızım o anlat bakalım metaforu istiare sembolizm dinliyorum 🤣
Sana yetişemiyorum şu an
Sen kendine yetiş yetişemiyorsan haber ver ilk yardım yaparım 🤣
Yok sağ gayet kendime yatıyorum
Sağ elinle yatıyorsun anladım sol ele de fırsat ver yetim kalmasın 🤣
Bak yine yazamadım 🙈
Heyecanlanıyor musun sen nabız kaç şu an nefes alisverislerin kaç doz kaçıncı viyana seferine çıktın 😂
Ne demezin şu an ucuyorum havalara. 😂😜
Redbull içip kanatlanmaya mi başladın bunlar hurafe kızım inanma 🤣
Redbullum yok ama bir tokat geliyor ama 😂
Kendini mi tokatlıyorsun sadist 🤣
Sana tokat aticamm
Hayali tokatlar işlemez bana🤣
Görselin güzelliği.. abim yok ablayım ben
ABlalıkta iyidir ya :)
Abim yok ama olsun isterdim
İyi olurdu
Abim yok olsa fena olmazdi
Benimde yok olsa iyi olurdu vallahi
Gerek yok miras bana kalsın🤣
Seni açgözlü seni seni paragöz seni miras güçlü mü :DDdd
Dürüst cevap verdim.
Tebrik ediyorum dürüstüğün için miras sende kalıyor mu peki
Evlatlıktan red yemezsem 😀
Red woman ollmaman lazım planlarını iyi uygula ve 1. evlatlığa terfi ettiken sonra her şey sünendir çökebilirsin çökertme kebabı yerken çökertme oynatırsın millete olur biter
Abim yok, evet bence 3-0 önde başlıyor.
Katılıyorum
Yok ve istemezdim
Abiyim
Peki ablası olan
4 0
10 tane abim olsun 1 kardeşim olmasın
Evet var 3-0 öndeyim
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?