İş yerinde sürekli ben yemek getiriyorum ve çok sıkıldım ne diyeyim?

iş yerinde 4 kişilik ekibiz her gün 6 kişilik 4 çeşit yemek götürüyorum bide özel sipariş veriyorlar yazık annem sevdiği için yapıyor ama artık hem annem çok yoruldu hem mutfak masrafımız aşırı arttı çünkü biz evde 3 kişiyiz ama bu kadar yemiyoruz. bide ben otobüsle kaplarla yemek taşıyorum kolumun ağrısı hiç geçmiyor o kadar hasta oldum bir kez bile bırakmadılar, her cumartesi babam gelip alıyor boş kaplar çok olduğu için. diğer kız 2 haftada 1 çeşit yemek yapıyor pizza makarna hazır yufkadan börek vs daha bişey yapmıyor ona rağmen kapıdan alınıp kapıya bırakılıyor neymiş yol üstüymüş benim evim asıl yol üstü. ben 10 gündür yemek getirmeyi baya azalttım önce 2 çeşit sonra ara ara getirdim dün ve bugün hiç bişey getirmedim. bugün dışarıdan yemek söylediler ve beni çağırmadılar trip atıyorlar ama umurumda değil. şimdi kız diyor ki yarın yemek getir artık şunu yapalım bunu yapalım diyor eve gidince yine ben yapamıyorum ya diye mesaj atacak biliyorum hep böyle yapıyor. ben ne diyeyim?

İş yerinde sürekli ben yemek getiriyorum ve çok sıkıldım ne diyeyim?
Cevapla