Erkekler olmasa ne kadar mutlu oluruz değil mi?

Çok gereksiz olduğunuzu düşünmeye başladım. Hem araştırdım ameliyatla kız kıza çocuk yapılabiliyormuş. Ayrıca şu da bir gerçek ki erkeklerin yaptığı her şeyi kızlar yapabiliyor ama kızların yaptığı herşeyi erkekler yapamıyor. Kımıl zararlısı derler ya aynen öylesiniz. Erkekler olmasa hırsızlık kalmaz tecavüz olayları kalmaz. Dünya bahar gibi olur ya. Ama şimdi şirk koşmamak da lazım Allah öyle yaratmış. Zaten şey masalını biliyor musunuz dünyada kötülük yokmuş Hz. Adem ile Hz. Havva yasak elmayı yemiş ondan sonra kötülük gelmiş. Zaten şarkısı bile var Sezen ablamiz bile yazmış.

Ben seni de sevmedim Adem
Gerçeği duymak istiyorsun madem
Alt tarafı elma yedik beraber öyle gidiyordu güzel şarkı dinleyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben seni de sevmedim Adem Doğruyu duymak istiyorsun madem Alt tarafı elma yedik beraber Zehir zıkkım oldu bize badem..
Erkekler olmasa ne kadar mutlu oluruz değil mi?
Cevapla