not found beyin. dll :D herkes senmi siik meraklısı olsun orada ne yazdığımı bile idrak edemeyip aklın fikrin mik olunca kendi icraatlerini saymışsın burada :D :D
beynin yerine oturma organını kullanınca yürrü be dostum cümlesini yürümek zannedersin işte :D :D Haa bu arada kişiliğini karakterini belli ettin zaten yorumumu silerek bu kadar bayağı basit ve gerçeklerle yüzleşemeyecek kadar eziksin :D :D
he kesin yazmışımdır zaten senin gibi ezik bayağı birine üstelik:D Kuduran sensin salyalarını akıtıyorsun doğruları kaldıramayınca acıtınca gerçekleri yüzüne vurunca ağlaşıp anca yorum silersin ama bayağılığını ezikliğini yok edemezsin :D :D
Lafı koyup engeli çakmıştım şimdi hatırladım önüne gelene yazan abaza da bana ahlak dersi verirmiş vay vay inan şu dakikadan sonra amcıığııma bile takmıyorum söylediklerini 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Yanlış adama değerinden fazla değer verip sonra Türk erkekleri neden böyle vs vs. Bu bence sizin kişisel sorununuz
Fazla bonkör derken?
Tamam da sen nasıl birşsin ki? Bonkörlğkle lkaıs yok ki
Öyle olsa nedne buraya öyle yazsın ki?
Her isteyene vermedim ama beraber olduğum kişiler oldu şimdiki aklım olsa asla olmazdım türk erkeklerinin çoğu bu yorum yapan gibi işte
🤕 ne desem bilemedim
Tamam
Hepsi demediğin için konuşabilirim istersen senle 🙂
Hahaha okumadım bile
Hayaller hayatlar.
En çok da senin gibi kadınların burnunu sürtmeyi severiz
Sen kimsin ki benim burnumu sürteceksin
Türk erkeğiyim ahahah
Eşittir leş
Mendil yok, tuvalet kağıdı vereyim
yürü be dostum :D
@BaseCamp bas git kıro
@BaseCamp balalarbabasının siiikini yersin böyle. Onun kadar adamlığın yok hahaha hadi onun siiikini güzelce yalamaya devam et 😀😀😀
@BaseCamp adam olsan balalarbabasına yürümezdin ama çok uğraşma o seni siiikmez 😀
not found beyin. dll :D herkes senmi siik meraklısı olsun orada ne yazdığımı bile idrak edemeyip aklın fikrin mik olunca kendi icraatlerini saymışsın burada :D :D
@BaseCamp balalarbabasını siiikini iğrenç yalıyorsun midem kalktı 😀
beynin yerine oturma organını kullanınca yürrü be dostum cümlesini yürümek zannedersin işte :D :D
Haa bu arada kişiliğini karakterini belli ettin zaten yorumumu silerek bu kadar bayağı basit ve gerçeklerle yüzleşemeyecek kadar eziksin :D :D
@BaseCamp hahaha az daha kudur böyle de koyarlar işte 😀 özelden yazdığın zaman bile sana siiiktir çekmiştim elime koluma sağlık
he kesin yazmışımdır zaten senin gibi ezik bayağı birine üstelik:D
Kuduran sensin salyalarını akıtıyorsun doğruları kaldıramayınca acıtınca gerçekleri yüzüne vurunca ağlaşıp anca yorum silersin ama bayağılığını ezikliğini yok edemezsin :D :D
Lafı koyup engeli çakmıştım şimdi hatırladım önüne gelene yazan abaza da bana ahlak dersi verirmiş vay vay inan şu dakikadan sonra amcıığııma bile takmıyorum söylediklerini 😀
@BaseCamp ben çok seksi tatlı bir kadınım zaten yazsan da yüz bulamazsın ki. Daha fazla beni rahatsız etme
gelmişsin 50 yaşına güzellikten seksilikten bahsediyorsun hadi oradan menopozlu şey seni D: :D
Ahaha dayanamamış buradan da cevap vermiş Allah'ım sen beni böylelerinden kötü yarabbim
Yazan yaşa bile hallenen abaza örneği
herhangi bir yabancı para birimi bizden değerli olduğu içindir o. özel değilsin yani.
Parayla yapsak kıymete geçerdi tabi
Kendini övmen bittiyse soruya geçebilir misin?
Çatlama
Ablacım neyine çatlayın Allah aşkına.
Kendini övmüşsün soruda açıkça.
Hahaha
Sorunun cevabını buldun sanırım 😄
İyi geceler abla
Köle olmak isteyen kişi var yorumlarda beğenirsen yorumumu yazarim dm den
Hahaha
Ne güldün kız iki sahibelik yapalım eğlenelim canım
Ben o tür erkek istemem
Ben seviyorum rica etsem onun yorumuna yazar mısın sahibe yorumuna bak diye görsün
Yazdım beğendim
Seçimlerin yanlış demektir. Seçimlerimiz kaderimizi belirler
Her şeyin fazlası zarar. Hakede dediğin gibi ol, haketmeyene değil
Bana bonkör olmanıza gerek yok mesela direk köle olurum...
Köle erkek istemiyorum
Öyle değil hizmetkar anlamında sevgiliniz olsa ikinize olurum köle
Sahibe yorumuna bak. Sana ulaşmak istiyormuş
Kim
Bana kim ulaşmak istiyormuş
Gizli bir pembe var yorumlara bak. Yorumumu beğensin yazmış senin için
Evet gördüm ama sizde düşünün isterseniz
Bilmem ki
Deneyin isterseniz özelden yazın bana gizliden çıkayım
Kafanıza yatmazsa uymazsa rahatsızlık vermem bende
Deneyin gerçekten hoşunuza gider
Sizi tanımıyorum hanımefendi o yüzden bu konuda bir şey diyemeyeceğim.
Benimle oldunda bilmedik mi. Nerede bi odun var onların olursunuz
Tamam sorunun cevabını vermişsin zaten
kfjgkjf
Bencede
Bir halt olmadığın için
Kesin öyledir
Ne yaptılar anlatırmısım
Ağlama
Ne ağlaması
Niye ağlayayım
Benimle hiç tanismadin herkezi kıyaslama
Tam tersi olsan el üstünde tutulurdun
Kim o terbiyesizler ya 😂
Senin tanıdığın erkekler diyelim ona
Başka ne özelliklerin var
Üzülme onlar kaybetti
Kesinlikle
O bilmeyenlerin ayıbı bize şey etme
Seni bulamadık bulsak değer verirdik
bızede bonkoru gelmez her konuda
Seven sklir knk
gecmis olsun guzelmisin yani
Niye bilmediniz ey erkekler hahaha
Genel de öyle olur herşeyin fazlası Zarar
Neye göre
Kendileri kaybetmiş
Kime göre?
Aferin 5 pekiyi
Sana da nah
İnanılmaz üzüldüm 😭😭😪
Seningibi cook var
Senin gibi milyonlarca var ona bakarsan
Oda doğru
Haklısın
Ne konuda
Her konuda aklına ne gelirse
Gel de değerini bileyim be
enayisin yani