Kullan at kafasında oluyor da yabancı kadınşar herkese verse de daha değerli oluyor.
Lütfen düzgün yorum yapın
Kullan at kafasında oluyor da yabancı kadınşar herkese verse de daha değerli oluyor.
Lütfen düzgün yorum yapın
türk kadını neden gerçekten seven erkek yerine serseri tercih ediyor? aşktan anlıyor musunuz ki değer verelim
İyi kadınlar kötü erkeklerin balkonunda yıldızları seyrediyor.
İyi erkekler yalnızlıktan ölüyor.
Seçimlerini iyi yap fazlasıyla değer görürsün.
Cevap
8Cevap
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kader.. Bilemiyorum.. Belki değer verilme meselesi değil, kıymet bilinme meselesi.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Egonuz ve kibriniz insanın enerjisini sömürüp bitiriyor
Sizin de
Türk erkeğinin ne olduğunu da biliyorlar
Burada kadına değeraiz bakıldığını ortadoğu kafasında olduklarını tüm dünya biliyor.
Türk kadını bad boy erkekleri beğendiği için olabilir.
Good boy a rastlamadım
Varda siz istemezsiniz. Sıkılırım diyor kızın biri
Yav üç beş kişi sıkılıyor diye bad boy olmaz kimse şimdi kimse kimseyi kandırmasın neysen osundur. İyi biri ne kadar zarar görse de kötü birine dönüşemez.
Yüzüme bakıldığında iyi niyetimi anlayan kızlar uzaklaşıyor benden
Çünkü Türk kadını da Türk erkeğine değer vermiyor. Karşılıklı
Katılmıyorum
Çünkü, insan olmayı bilmiyorlar. Aslında bir canlı değiller ki insan olsunlar. :)
Genelleme doğru değil ben değer veriyor ve önemsiyorum.
Öyle görmüşler çünkü
Bi kadin icin neler yapan var
Genelindan bahsediyorum
Ben değer veriyorum
Aynısını kızlar için de diyelim
Vermediği icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?