Aile & Toplum İşçi bayramınızı nasıl kutladınız? Etipufflezzetli Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Diğer günler evde yatmıyormuşum gibi çek cancazım 😂Kutlama diyince de rakı ❤ İşçi bayramınızı nasıl kutladınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Ben normal sitede sadece kutlayarak kutladım. işim olmadığı için maalesef.. Afiyet olsun 1 0 Yorumla
u Dark_Scourge Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 596 cevap paylaştı. Rakısız olmaz. Ben dünden kutladım. Birazdan da yuvarlar yatarım. Yarasın :D 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Rakı da forever 😄 Yorumla u Dark_Scourge +1 yıl Kesinlikle :D Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Bi ara gittim millet dagiliyordu polis kontrolünden geçmeye gerek yok dagiliyordu millet alana girmedim 1 0 Yorumla
GodOfWarAres Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kutlamıyorum iş verenim 1 8 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ben de zaten calismiyorum ama olsundu 😂 Yorumla GodOfWarAres +1 yıl Yav ahaahahahaah Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kutlama olsun 😂 Yorumla GodOfWarAres +1 yıl Bence sen içmeye yer arıyorsun sjsis Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Bence ben şey evet djdjdj Yorumla GodOfWarAres +1 yıl Sen ne söyleeee söyleyeceksinnn dediiiiim Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Içmeye bahane arıyorum ndndnd Yorumla GodOfWarAres +1 yıl Ha o zaman tamam sjsjs Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ya rakı seven kadınlara ayrı bi düşmemiz? 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl O da sizin probleminiz 😂 Banker_Bilo +1 yıl Maalesef 🤣
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Amelelere sarı kula aldım 😂 1 5 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kremalı püskivitte alsaydın 😂😂 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Çizi aldım tırtıl anası o daha ucuz 😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Aaa beni unutmamışsın aferin kereta 😂😂 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Tamam hemen şımarma 😂😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Tamam api 😂😂😂 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Valla rakı karşıyim alkole komple karşıyım 1 8 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl AA tarikatçı mısın 😂 Yorumla u Cendere1910 +1 yıl Yooo fitnes hocası alkolle ısim olmaz alkol içmeyen tarikatcimi oluyor 😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yok da ben aklıma ilk geleni söylemişim 😂 Yorumla u Cendere1910 +1 yıl Tarikatcilari bu arada hiç sevmem 😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Aaa ben deee 😂 Yorumla u Cendere1910 +1 yıl Demekki ikimizde sevmiyoruz😌 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Sevilecek bir tarafları yok 🙈 Yorumla u Cendere1910 +1 yıl Bencede dini kullananlar işte düşün Yorumla
ilkersezenn Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. çalıştık be kuzum :) iş güç 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Memurun bayrami zaten 😄 Yorumla
Projectmachinee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı. Afiyet olsun anam 1 25 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Sağol babam dndn Yorumla Projectmachinee +1 yıl 😀😀 Yorumla Projectmachinee +1 yıl İnsan bi gel berabr olsun der Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl E gel olsun 😄 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Konum at 🤪 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Hemen 🤣 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Ahahha bekliyorum 😀 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Nerelisiniz Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Edirne. Geleceksin galiba niyete girdin 😂 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Ahahah yakın olsa olurdu da samsundan bi rakıya gelinmez 😀 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl 😂😂😂 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Eee sen evliymişsin anam 😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Evliler de sevebilir diyip koşarak uzaklaşıyorum 🤣 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Ahahha kimş seviyon kaçma gel 😀😀 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kafa kırıyorum ya 😁 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Rakıyıda içtin tabi 😀😀 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Öyle oldu cidden 😂 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Eee ne güzel işte halen devam ediyon mu 😀 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yok tövbe ettim djdjdn Yorumla Projectmachinee +1 yıl Ahahhaha normall 😀😀 tavuk g*tü tövbe tutmazmış 😀 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Dhdbddbd Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Evliyim ben babam olmaz 😂 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Kocan yanında yok mu Yorumla Projectmachinee +1 yıl Haha bende evliyim anam bişi olmaz grl 😀 Yorumla Projectmachinee +1 yıl Yyudn mu Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Off rakı Susuz olsaydı keşke Afiyet olsun 1 4 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Susuz muuu ciğerim mi yansındı Yorumla KaptanMagaralı +1 yıl Ben uç tek susuz içerim Off varyaya da yazın sadece buz Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Buz rakının tadını bozuyoooo Yorumla KaptanMagaralı +1 yıl Sulu sevmiyorum Tercih meselesi afiyet olsun Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Alkolü bıraktim. Kahveyle kutladim 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ona da afiyet olsundu Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kendi çekmiş xdjd 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kendim valla djdnd Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sende hep içiyorsun be 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ayda yılda bir be Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Günah günah 🤣 başımıza taş yağacak 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Bayramda da icmeyeceksek ne zaman babaaa jdhd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣 🤣İç tabi de olan var olmayan var insanın canı çeker büyük günah Yorumla
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. İşçi değilim kraliçee 1 0 Yorumla
sessizyolcu87 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 101% +1 yıl Çalışarak. 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Aman zaten memurun bayramı oldu Yorumla
Gülümserken Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Çalışarak 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kıyamam Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Çalışarak. 1 3 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Işçi bayramı değil memur bayramı çünkü Yorumla 34Constantine +1 yıl Hep söylerim. İşçi bayramı dediğimiz şey aslında işçilerin çalışıp gerçekten işçi olmayanların yattığı patron ve çalışmaya ihtiyacı olmayanların ise o işçiler adına ''sözde'' yırtındığı gündür. Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ne büyük haksızlık. Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiç içmem iğrenç 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Aaa ayıp Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Göbük atarak 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Oooohhhh Yorumla
Uluocakerem Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 945 cevap paylaştı. Bunu icebilirsin :) 1 0 Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Rakı balık ile 1 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Çalıştım 1 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Çalışarak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ben normal sitede sadece kutlayarak kutladım. işim olmadığı için maalesef.. Afiyet olsun
Rakısız olmaz. Ben dünden kutladım. Birazdan da yuvarlar yatarım. Yarasın :D
Rakı da forever 😄
Kesinlikle :D
Bi ara gittim millet dagiliyordu polis kontrolünden geçmeye gerek yok dagiliyordu millet alana girmedim
Kutlamıyorum iş verenim
Ben de zaten calismiyorum ama olsundu 😂
Yav ahaahahahaah
Kutlama olsun 😂
Bence sen içmeye yer arıyorsun sjsis
Bence ben şey evet djdjdj
Sen ne söyleeee söyleyeceksinnn dediiiiim
Içmeye bahane arıyorum ndndnd
Ha o zaman tamam sjsjs
Ya rakı seven kadınlara ayrı bi düşmemiz?
O da sizin probleminiz 😂
Maalesef 🤣
Amelelere sarı kula aldım 😂
Kremalı püskivitte alsaydın 😂😂
Çizi aldım tırtıl anası o daha ucuz 😂
Aaa beni unutmamışsın aferin kereta 😂😂
Tamam hemen şımarma 😂😂
Tamam api 😂😂😂
Valla rakı karşıyim alkole komple karşıyım
AA tarikatçı mısın 😂
Yooo fitnes hocası alkolle ısim olmaz alkol içmeyen tarikatcimi oluyor 😂
Yok da ben aklıma ilk geleni söylemişim 😂
Tarikatcilari bu arada hiç sevmem 😂
Aaa ben deee 😂
Demekki ikimizde sevmiyoruz😌
Sevilecek bir tarafları yok 🙈
Bencede dini kullananlar işte düşün
çalıştık be kuzum :) iş güç
Memurun bayrami zaten 😄
Afiyet olsun anam
Sağol babam dndn
😀😀
İnsan bi gel berabr olsun der
E gel olsun 😄
Konum at 🤪
Hemen 🤣
Ahahha bekliyorum 😀
Nerelisiniz
Edirne. Geleceksin galiba niyete girdin 😂
Ahahah yakın olsa olurdu da samsundan bi rakıya gelinmez 😀
😂😂😂
Eee sen evliymişsin anam 😂
Evliler de sevebilir diyip koşarak uzaklaşıyorum 🤣
Ahahha kimş seviyon kaçma gel 😀😀
Kafa kırıyorum ya 😁
Rakıyıda içtin tabi 😀😀
Öyle oldu cidden 😂
Eee ne güzel işte halen devam ediyon mu 😀
Yok tövbe ettim djdjdn
Ahahhaha normall 😀😀 tavuk g*tü tövbe tutmazmış 😀
Dhdbddbd
Evliyim ben babam olmaz 😂
Kocan yanında yok mu
Haha bende evliyim anam bişi olmaz grl 😀
Yyudn mu
Off rakı Susuz olsaydı keşke Afiyet olsun
Susuz muuu ciğerim mi yansındı
Ben uç tek susuz içerim Off varya
ya da yazın sadece buz
Buz rakının tadını bozuyoooo
Sulu sevmiyorum Tercih meselesi afiyet olsun
Alkolü bıraktim. Kahveyle kutladim
Ona da afiyet olsundu
Kendi çekmiş xdjd
Kendim valla djdnd
Sende hep içiyorsun be
Ayda yılda bir be
Günah günah 🤣 başımıza taş yağacak
Bayramda da icmeyeceksek ne zaman babaaa jdhd
🤣 🤣İç tabi de olan var olmayan var insanın canı çeker büyük günah
İşçi değilim kraliçee
Çalışarak.
Aman zaten memurun bayramı oldu
Çalışarak
Kıyamam
Çalışarak.
Işçi bayramı değil memur bayramı çünkü
Hep söylerim. İşçi bayramı dediğimiz şey aslında işçilerin çalışıp gerçekten işçi olmayanların yattığı patron ve çalışmaya ihtiyacı olmayanların ise o işçiler adına ''sözde'' yırtındığı gündür.
Ne büyük haksızlık.
Hiç içmem iğrenç
Aaa ayıp
Göbük atarak
Oooohhhh
Bunu icebilirsin :)
Rakı balık ile
Çalıştım
Çalışarak