AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Seninki nasıl geçti? Güzel kombinler yapmışsındır kesin.
Bol bol yüzerek ve sıradan günlük takıldım hep
Seninki nasılfı?
Bir üst yorumda yazıyor 😏
Aaa nerde yüzdünn?
Havuz deniz karışık oldu ama çoğu zamanda havuz
Hımm anladımm tatile gittin sanırımm
Hayır İzmir’de şehir içinde havuz deniz de genelde Çeşmeye gittim
Tabi ya :) İzmir'de olunca
Havuza ne giyilir denize ne giyilir sence?
Ne farkı var aynı şey giyilir yüzmek için ne giyorsa insan
Yine eski sorularına takılmışlar :)
Öyle oldu valla
:)
yok mu yeni kombinli soruların? Okuması da cevaplaması da hoş oluyordu :)
Fotoğraf var kombinde çok var ama buraya atmaktan vazgeçtim
Keyfini kaçıran bir şeyler mi oldu?
Çok Abaza var uğraşmak istemiyorum
Haklısın tabi.
Sinir bozuyorlar böyle iyi arada girip çıkarım soru sorsam bile görsel olmaz
Yapmayı sevdiğin şeyden bile vazgeçirdilerse baya zorlamışlar demek ki şanslarını.
Zaman geçiyordu iyi kötü artık gerek de yok ona
sıkıcı geçiyor :) pazartesi şimdi işe mi gideceğiz yine yaaaa :) :) :) :)
Tatilden sonra işe başlama kötü ya
Aynen ☹️ ne güzel boş boş duruyorduk evde 😁
Ben yaz tatilindeyim boş zamanım daha önümde var 😂
Şanslısın :) kıymetini bil ( çok tatil olunca kıymeti olmuyor) yakında sen de aramıza katılacaksın inşallah hdkalaşşa
Ben daha yüksek lisans yapacam 😂
Vayy be 👏 bence iş hayatına atıl paranı kazan kariyerine başla ama yüksek lisansı da yap. Benim fikrim yani :) yüksek lisans yapıp sonrasında iş bulma problemi yaşayan çok gördüm. Daha vasıfsız kişiler müdür olurken onlar daha yeni yeni iş hayatına atılıyorlardı
Ben bir ara arkadaşımın yüksek lisans dersine gitmiştim onun yerine çok sıkıcı gelmişti :)
Ben Türkiye de kalmayı düşünüyorum iş hayatı için ama
Ben de Türkiye için konuşuyorum :)
Türkiye kalınmaz
Hımm anladım. Hakkında hayırlısı o zaman ne diyeyim
Cümleten 😁
👍
heyyy naber?
Aynı
:) :) ben de aynı, sıkıcı hayat :) siteye girdim sorun yok ne yapıyorsun merak ettim ondan yazdım :)
Sormaya değer bir yer değil ondan yok ✌️
önce senin cevabını okudum bir şey anlamadım sonra kendi cümlemi okudum da sorun yok mu yazdım onlar mı başka bir şeye dönüştürdüler kendi cümlemi de anlayamadım :) :) :)
Soru sormamışsın demedin mi sen
hahahahhhahha aynen soru (n) yok demişim sonra ne sorunu acaba diye düşündüm hahahahahhaha kafa gidik :)
Haha KS için soru yok buraya atmaya değmez. Ötekine gelince de bir sorunum yok ✌️
iyi ne güzel :) :) arada giriyorum ben de senin soruların olunca cevaplayıp muhabbet ediyoruz güzel oluyor :) :) :)
Uzun süre soru sormam gibi
neden? :) o zaman seninele nasıl sohbet edeceğiz :)
Böyle 😂 dediğim gibi KS soru sormaya değer bir ortam değil
KS umurumda değil :) :) arada seninle muhabbet iyi oluyor :) :) nen var? :) iyi misin? hayat nasıl? Sıkıcı deiğil mi ya bir ben mi sıkıllyorum anlamadım :)
Staj vardı bitti İzmir’e dönecem sonra yüksek lisans var sırada ve bol bol yüzme
oo maşallah. Staj 2 ve 3üncü sınıflarda oluyordu. Demek ki şu an mezun değilsin :) Yüksek lisans iyidir. Ama bence hem çalış hem yüksek lisans yap. Gerçi sen yurt dışında çalışmak istiyordun hatırladığım kadarıyla. Canım İzmir'e gelemedim bu sene :) Yüksek lisansı hangi alanda yapıcaksın?
İsteğe bağlı staj ve son seneye bıraktım yani mezunum ✌️
İyi hayırlı uğurlu olsun :)
Teşekkür ederim 🥳🥳🥳🥳
Rica ederim :) dikkat kendine, arada ben sana artık buradan yazıp rahatsız ederim :) :) :)
Sende et bol bol
tamamdır :) :) görüşürüz
heyyy, naber. Ooo en son 28 gün önce sana yazmışım zaman çok çabuk geçiyor bee :) gel de efkarlanma :) Bu arada dün doğum günümdü yaşlanıyoruz. Ölüme adım adım yaklaşıyoruz ajsdasd :)
Geçmiş doğum günün kutlu olsun 1 günlük insan 😂😂😂 evet zaman çok hızlı akıyor hele geçmişe bakınca bide iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, şükür diyelim :) takılıyoruz boş boş ya ne yapalım. İş ev iş ev arada yürüyüş+ kitap okuma dışında ot gibi yaşıyorum ( iş gereği sürekli dışarıda farklı yerlerde oluyorum ondan gezmekten yoruldum :) )
Arada seni merak ediyorum o zaman buraya girip bakıyorum :) görüyorsun ne kadar vefalıyım :) :) :)
😂😂😂ben ve kaç kişi için bakıyorsun 😁 ben soru sormuyorum artık bende takılıp çıkıyorum burada olan zamanını düşürdüm fenomenlikten çıktım
Selam adını hatırlayamadım arkadaşım nasılsın? :) :) :) Önceden söylemiştin aradım da bulamadım :) Sadece sana bakıyorum başka kimseyi tanımıyorum ki :) arada sorulara bakıyorum. Fenomenlikten çıkmış olman site için büyük kayıp :) :) şaka şaka iyi etmişsin ya boş ver ne yapacaksın boş işler.
Evet profili gizleye aldım kafam rahat oldu ve adım Selin 🙄
:) şu an çok utandım. Ama sadece adını unutmuştum. Yoksa siyah ve yüzme manyağı olduğunu Mersinde de okuduğunu ve İzmirli olduğunu falan her şeyi biliyorum. :)
Mersin bitti mezun bir kadın var artık yeni hedef yüksek lisans
Tebrikler hanımefendi :) Biliyorum hem de yurt dışında istiyordun. İnşallah Allah gönlüne göre en iyilerini nasip eder inşallah
Evet hedef yurt dışı hayatı komple
Gitme beee 🚬🚬
Gidecem kesin net tek hedef
Hayırlısı olsun ne diyeyim. İnşallah oralarda mutlu ve başarılı olursun. İnşallah fikrin değişir ama 🤣
Değişmez ama başarı gelir mutluluk onu izler teşekkür ederim 😁
İnşallah, gelişmelerden beni de haberdar etsene :)
Bu arada güzel bir işe girmek falan önemli ama güzel işlerde falan çalılıp mutsuz olan çok kız görüyorum. Hayat kısa. Sadece işe falan odaklanma.
Komik insan sadece iş delisi olsam gezip tozmam yüzmem dostlarla sohbet etmen demi
evet pardon jasjdasd :) :) o zaman hiç değişme güzel insan :)
Onu yaparım bak
inşallah :) haberlerini bekliyorum bak. Nereye gittin ne yapıyorsun unutma beni :) Adım tolga benim de bu arada :)
KS çok girmiyorum eskisi kadar
tamam sen de numaramı vereyim oradan at :)
Olmaz üzgünüm KS sadece kafa dağıtma alanı sosyal çevre değil benim için
tamam dumanla haberleşiriz :) o zaman buraya girince yazarsın ne yapalım
Olur o
Tamamdır, arada bakarım Selin'den mesaj var mı diye :)
Anlaştık
👍🤲 teşekkürler :)
Selam, naber Selin. Ne yapıyorsun?
İyidir senden
İdare eder ya :) sıkıldım evde yalnızım dedim siteye gireyim sonra baktım sitedesin bir selam vermiyelim mi dedik :)
Grip çıkıyorum kalıcı değilim bende
Sitenin eski fenomeni :) en iyisi ya. Burada zaman geçireyim dedim de çok saçma şeyler görüyorum :) Çok sıkıldım evde. Ondan girdim ben de Hafta içi iş falan varken zaman geçiyordu akşamda yorgun oluyorsun zaten 11 de uyuyordum. Bugün nedense gün bitmedi :)
Hafta sonu iyidir dinlenme zamanı kendine zaman ayırma vakti
Haklısın :) da ne bileyim ya :) kafanı şişirdim senin de :) neyse çıkıyorum ben. İyi akşamlar
İyi geçiyor havuzda yüzüyorum gece sabaha kadar Netflix PlayStation 5 vs takiliyorum
Yüzmek gibisi yok bence de
Serinletiyor baya
Bide en iyi spor
Ben serinlemek için gidiyom valla
Spor olarak da bakmak lazım bol bol kulaç atıp
O kadar yormuyom kendimi serinleyim yeter
zorlama adam şişko belliki 😁 sabaha kadar play station cips diyor , neyin peşindesin
@Atlas_du valla 100 kiloyum 26 kilosu yağ gerisi kas ve kemik kütlesi. Sen hesapla artık şişko muyum. Biraz cüsseli olduğumu kabul ediyorum tabiki.
play statıon oynama bırak bol bol yüz bir iki agırlık rambo gibi olursun, seni istemeyen kızın ben taaaa mmm k , ben full kas yaptım sahilde bakan bakana 2 gün önce antalyadaydım ruslar kocalarının yanında yiyecek beni 😁 hosuna gider tak gözlügü izle , denizden cıkıyom duş alma peşimden 5 kadın geliyor ben duş alırken hepsi izliyor , su buz gibi ya kaslar taş gibi oluyor 💪 kral yaşın genç heba etme gençligini yazıl bir fitnes salona , coluk cocuk işini bırak play station ne mk
Kemikleri iri onun 😬😂
haha hayır yarın denize gitse göbegi saklayacam derken bogulacak 😝 spor yapmassa yanındaki kızı kaptırır animasyona falan filana kızlar kas hastası
@Atlas_du Beni tanımadan niye yorum yaptığını anlamadım. 8 yıl fitness ile uğraştım son 3 4 yılımı kitaplara oyunlara belgesellere mitolojiye bilime verdim bu sürede yabancı dil de öğrendim böyle kendimi daha mutlu ediyorum. Kız arkadaş çevremde etkilidir. Hedefim yurt dışına kaçıp şu gereksiz ülkeden kurtulmak. Playstation 5'i yeni aldım hobim olduğu için de oynayabilirim sanırım başkalarından onay almadan.
@Atlas_du Arkadaşım ben niye denize gideyim? Benim evimde zaten havuz var kocaman ortamı da güzel her gün gidiyorum
test edeyim hangi dili ögrendin? what did you make today , ? was hast du gestern gemacht?
@Atlas_du Ha şu an kendimi sana kanıtlamam lazım yani
kaç kurtul kral ben 18 yaşımda kaçtım , 2005 de baktım heryer torpil adamcı kaynıyor buldum bi alman kız basdım nikahı , anası danası hans helga nein mayn dedi kız küçük dedi bende 18 oda 18 ne küçügü dedim 😁
@Atlas_du Tebrikler en iyisini yapmışsın, ağustosta ikinci diplomayı alıp kaçacağım dünyanın en uzak köşesine. Her şey hazır para vize vs. Bu saçma ülkeye hizmet etmem. Okudukça sorguladıkça daha da rahatsız oldum bu ülkeden.
gerek yok kral , dil ögren ben almanya gidene kadar oooooo gece gündüz ingilizce calıstım , kız yazıyor ı miss you so much ben cevap veriyom yes yes miss ya hava miss gibi heralde diyor diyom 🤪 ama kız sevsin dile mile bakmıyor ben ingilizce türkçe sözlügü elime alırdım , yüzelim diyecem sen ben swimm i gösterirdim sözlükten şapırttt denize atlardık 🤪
@Atlas_du Zaten ingilizce biliyorum gitmem için her şey hazır sadece o kadar emek verdim ikinci diplomayı alıp gideceğim. Evlilikle gitmek istesem çoktan giderdim ki son çare olarak yine öyle gitme ihtimalim var. Ama master yapmaya gidiyorum zaten oturum izni vs o sürede çoktan alınır. Kızlar konusunda ben bir yokluk çekmedim zaten bir kızı dış görünüşümle de tavlayabiliyorum donanım ve birikimimle de tavlayabiliyorum. Yani her şey dış görünüş değil. Dış görünüşe düşen kızlar genelde basit kızlar oluyor. Biraz daha mertebesi yüksek kızları tavlamak için de bazı konularda bilgi sahibi olmak gerekiyor.
Kesinlikle haklısın , bu ülkede bir cemmate bilmem ne partiye üye degilsen ne iş bulursun ne atanırsın , adamcılıgın torpilin kralı var , almanyada ı phone 14 1000 euro etin kilosu 10 euro , benim şu an maaşım 2900 euro ben bir telefon alsam hergün 1 kilo et yesem ayda 300 euro eder daha maaşın yarısı duruyor , cahil adama anlatıyorum kavede anlamıyor , ulan en kral adidas nike puma 50-60 euro bir maaş ile 50 çift adidas alıyorum sen al 50 çift gel tartışalım dedim , adidas giyince ne oluyor dedi 😁
@Atlas_du Almanyada cahil türkler de var maalesef. Orada yaşayan kızın birisi bana herkes audiye binmek zorunda değil diyor. Kime göre neye göre binmek zorunda değiliz dedim cevap veremedi. Ben kendimi geliştirdiysem 2 lisans bitirdiysem 10'na yakın staj yaptıysam ve hepsinden öte eşşek gibi vergi ödüyorsam audiye de binmeliyim mercedese de binmeliyim. Binmek istemeyen binmez ama istediğinde alabilecek durumda olmalı. Bunu o salağa anlatamazsın. Amerikada bir insan ben çalışıyorum vergi ödüyorum ama bir türlü araba alamıyorum demez mesela. Diyemez öyle diyeni de bulamazsın. Orada arabası olmayan ya araba sevmiyordur ilgisini çekmiyordur ya da fiziksel kusur vardır engellidir araba süremiyordur ama almak istese araba alacak durumdadır.
Sana katılıyorum ben buraya girgıra takılıyorum dediklerime takılma , inş hayalin gerçek olur , bir Türk gencinin böyle düşünmesi çok acı ama ülkeye bak abim ya euro olmus 29 dolar olmus 27 , yok ettiler güzelim ülkeyi , bir Türk niye adam gibi tatil yapamıyor? antalyada belek side kemer heryerde tatil yaptım Türk yok , rus alman norveç ingiliz herkes insan gibi tatil yapıyor bizim insanımız geçim derdinde , kocaman dallas steak ye iç 30 euro hesap geliyor ya 😁 almanyada starbucks dan 2 kahve al 30 euro , burada salata meze steak 30 🥴 şimdi yersem 27 euro , hergün paramız deger kaybediyor sonra cıkarlar turizm patladı , aynı ihracat patladı dedikleri gibi ulan ucuz diye millet geliyor , ithal ediyor ucuzsun yagmalıyorlar , almanlar eskiden domatesi 1 euro ya alırdı antalyadan şimdi 50 cent e alıyor ihracat patlasa ne olur
@Atlas_du Valla onu seçimde düşüneceklerdi. %52 durumdan memnun ki aynı adamı seçtiler. Kısaca geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye artık. Ülkenin ekonomisini seçime kadar çok sorun ederdim artık etmiyorum. Tam tersi zam geldikçe seviniyorum daha çok gelsin istiyorum. Dolar 25 olmuş 25 nedir çok ucuz en az 50 100 olmalı bunlara. Umarım hiç bir kendini geliştirmiş genç kalmaz bu ülkede de giderler kurtarırlar kendilerini. Bu cahillere hizmet etmek koyar insana.
Almanyada doganların % 90 kör kütük cahil emin ol , tek bildikleri konu araba markaları özellikleri ve nargile içmek , dünya hakkında sor uzay tarih hiçbir şey bilmezler , Türk cocuklarının okuma oranı % 10 geri kalan lise bile bitirmemiş orada burada markette avm de çalısan , sor bitanesine güneşmi dünyanın edrafında döner dünya mı güneşin bilmez , bilsin gel yüzüme tükür , ilk gittim isim eşya hayvan şehir oyunu varya onu oynuyoz , kızın biri f den şehir dedik almanya türkiye karısık , freiburg var mesela ne yazmış fransa yazmış , fransa şehir mi dedim degilde ne dedi 😁😁😝 yemin ederim yanında kızla 10 dk sehir mi ülkemi tartıştılar orada anladım bunlar tam bir ma l 😁😁
@Atlas_du Öğrenmelerine gerek yok ki hayat zaten rahat onlar için. Hiç bir şey bilmeyen bile gider vasıfsız bir iş yapar 8 saat çalışır tatili de var kendisine zamanı da var eğleniyor istediği gibi. Benim abim sidneyde şoför 8 saat dolunca zorla yolluyorlar evine git çalışma diye. Adamın zamanı bol gidiyor dağa ormana off road yapıyor teker kırıyor araba parçalıyor geliyor ama yaşıyor zevk alıyor istediği gibi.
Yakında almanyada bölge bölge okullar tatile giriyor , dolar kalır almancı 😁 100 bin euro getirse 2,800 ediyor alır bi daire kenara gelir , bizim askeri ücretli 2 milyonu biriktircekte ev alacak ölme eşegim ölmeee , almanyada kadrolu işin olsun git mercedese bmw ye en kral arabayı al 40-50 bin euro 2023 model sana diyecekler 7-8 bin euro peşin ver geri kalanı aylık 300 euro ya öde 🤪 istedini alma imkanın var , avrupada da öyle söför sadece 9 saat sürebilir 5x9 45 cumartesi pazar izin gez toz are you readyyy de tıs tıs eglen disco da , side de karma disco var full rus alman ingiliz , kemerde inferno var full rus du , yabancılar kopuooo ruslar savaş içinde ama gelip tatil yapıyor , aynı ruslar 2000 yılında türkiye fuhuş için geliyordu 100 dolara gecelik , o zmn 100 dolar şimdiki 200 tl gibi , laleli açık kerhane gibiydi , adım başı güzel kardeşim içerde cıtır rus var 18 yaşında 50 euro ya kadar düşerdi gecelik ha vur kaç yok , şimdi üzülerek söylüyom yabancılar Türkiye o gözle bakıyor parası degerli ya kadın nerde bulurum derdinde
Normal be hep evdeyim o kadar evdeyim ki iki gün önce evdekiler akraba ziyaretine gitti köye ben yırttım gitmedim evde kaldım
Ev gibisi yok cidden
Rahat ya senin ki nasıl geçti
Ben bol bol yüzüyorum her fırsatta o yüzden yüzerek geçiriyor 😂
Et doğramadın mı hiç ya da biliyormusun diye sorim
Doğramadım ve hazır kasap etti tercihim ve de işime gelirse güzel yemek yaparım 😂
İşime gelirse mi yemek yapıp karının doymasi için ne gibi bişey bekliyorsun djjsgamshsjs
Başkasının yapmasını tabiki
Sen anca yüz ha biliyor musun ben yüzme bilmiyoru 😅😂
Ben yüzme de çok iyiyim ✌️
Bende ördek gibi zıplarım nshsnshsns
😂😂😂oda bir yöntem tabi
Anlamıyorum diz kapağıma kadar olan yerlerde bile olmuyor boğularak gibi hissediyorum kalkip bakiuom diz kapağıma kadar ya geliyor ya gelmiyor su beceremiyorum bu işi
Tuzlu su nefesini tutup kendini serbest bıraksan bile seni yüzeyde tutar ama havayı bırak batarsın
İzmirli değilim bilmiyorum 😂
Dene birdaki sefere o zaman
Nerde deniz buluyum da deniyim benim memleket taş topraktan ibaret
O zaman havuz bakmak lazım oda denizin yeri tutmasa da
3 metre havuz ben diz kapağıma kadar olan yuzemiyorum
yok mu 170 falan illa vardır
3 metreye 170 cm aynı şey mi
Günaydın bu arada
Aynı olmadığı için var mı diye demiştim
Varya heralde
Biraz seks yaptım, baklava yedim, et pek fazl yemedim şu sıralar sebze ağırlıklı besleniyorum, havuz deniz falan, gene fena değildi sanırım artık bitiyor ama olsun
Bayramda nasıl bir kombin yaptın kendine prenses iyi bayramlar bu arada
Günlük takıldım sıradan
elbise mi tercih ettin etek şort filan mı bayramda
Hepsi
fiziğin taş gibi zaten sevgilin vardı demi
Var ya da yok o konu dışı ✌️
fiziğini çok beğeniyorum senin bayram kombini diye de resim gelmesi lazım
tek mi yaşıyorsun ailenle mi
Aile ❤️❤️❤️
öğrenciydin sanırım öğrencilik hayatı bitti mi devam mı
Bitti ama tam değil yüksek lisans istiyorum
bayramlık elbiselerinde yine kalça altına yakın mı süper mini mi tercih ettin bayramda da
Evet yaz ayındayız
bayramda tüm gözler sendeydi yani yine dikkat çekmişsindir yine her zamanki gibi
Yoo çekmedim İzmir’de çoğunluk zaten benim gibi
izmirli kızlar her konuda rahatlar zaten demi ama senin fiziğin taş gibi diğer kızlardan ayrılıyorsundur o konuda
bu aralar fotoğraf gelmicek mi izmirin prensesi
Şu an için evet fotoğraf yok atmayı düşünmüyorum bakalım
tatlı fıstığım soru sormuş
Bayram hatrına 😬
kalp kalp kalp
Birde çiçek yollayalim fistigima çiçek çiçek çiçek
🌺🌺🌺🌺🌺
teşekürler tatlı fıstığım
Çok sıkıcı çatlıyacam
Neden
Köye geldik gezicek hiçbiryer yok sadece internet ve telefon
Köy havası gibi de yok
Tabi tabi izmirden yazmak kolay 😂😂
😁bide bol bol gezerken 😂
Şimdi İstanbul'da olmak vardı ah ah😂 onun yerine sabahları tavuklardan yumurta topluyorum🤦😂
TaZe yumurta kıymeti bil derim ama 😂
Köy hayatını çok seviyorsan benim yerime geçebilirsin 😂
Taze ürünleri seviyorum 😂
Bu sefer fotoğraf yok mu
Evet yoktur 🙃
Özledik seni
Teşekkür ederim 🥰 belki sonra
Peki, iyi bayramlar buarada 😀
Sana da iyi bayramlar mutlu mutlu
Teşekkürler kuzu💐
Rica ederim
Çalışarak maalesef
İyi çalışmalar o zaman
Güzel geçiyor.
Sevindim buna 🥳🥳🥳
Piknik yaptm
Aaa çok güzel
Sıkıldım
Neden
Yalnızlaştığımı farketmemden olsa gerek
Sende arkadaş edin
O kadar kolay mı
Zor olmadığı kesin
Bu düşünce beni yalnızlaştırdı işte. Herkes herkesle arkadaş olamaz, insanın anlaşabildiği, ortalama olarak aynı şeyleri düşündüğü, benzer şeylerden keyif aldığı, güvendiği ve ailesi gibi görebileceği, her fırsatta buluşup güzel vakitler geçireceği, birbirinin sorularında destek olacağı birini bulması zor. Günümüz arkadaşlıkları sorunlu, genelde hep bir menfaat ya da bir gösteriş arayışı var. Eğlence anlayışları hayata bakışları tuhaf. Öyle eskisi gibi dostluklar kolay bulunmuyor yani 🙂
Birine dost demek için önce bi en az 6 7 sene geçmeli zaten onun için de o 6 7 sene takılıp bakmak lazım
Askerlik günümüzde altı aya inmiş, orada çok güzel dostlarım oldu ama aradaki mesafe zamanla arayı açtı. Biriyle dost olup olamayacağını anlamak için o kadar zamana gerek yok yani aslında. Denk gelmek mesele yani
Gerek bence niye mi dostlarla iletişim kesilmez uzak da olsa
Zaman ve mesafe her şeyi bozar. Ben istanbuldayım adam antalyada mesela. İşimiz gücümüz bir sürü şeyimiz var ayrı ve uzakta. Baktığında bu adamla aynı sokakta otursam hiç bir şey yapmaya fırsatın olmasa akşam çıkar iki çay içersin yine kopmazsın ama bu dediğin reelist olmuyor. Sadece telefonla ne kadar görüşebilirsin
Çok görüşebilirsin
Bana samimi gelmiyor demekki
Teknoloji çağı ayak uydurmak lazım
Bu teknoloji denen şeyin her yaptığı güzel değil bence
Güzel bence
Öznel bir şey 🙂
Gelişim iyidir ama
Işınlanmayı bulsunlar söz katılıcam sana 😅
Onu bilmem de daha hızlı ve ucuz ulaşım yolları varken onları kullanmayan bir ülke olarak ışınlanma düşünmek daha varolanı kullansak önce adam akıllı
Ben Kıbrıstan eve 2 saatte geldim içim şişti, daha hızlısı var mı?
Arada deniz olmayanlar için var hızlı ve ucuz oda gerçek anlamdaki hızlı trenler
İstanbuldan konyaya 5,5 saatte gittim 🤦🏻♂️
İşte hali hazırda olan teknoloji kullanılmıyor üstelik hızlı tren geçmiş çok eski olduğu halde
Söylediğinden hiç bir şey anlamadım ya neyse boş ver
Berbat
Neden
Aksilikler denk geliyor
Hayat Böyle bir şey
Yapacak birsey yok bu seferde böyle oldu
Kısa sürsün de
Nerelerdesin mahmut
Mahmut kimdir nerededir bilmem
Ne yer ne içer
Bayramda evdeydim ya sen
Evde
Ev gibisi yok
Oyle
❤️❤️❤️
iyi..
Güzel
senin nasıl geçti selin
Çok güzeldi bol bol yüzüyorum 🫶
İzmir'de mi
Evet şimdilik
Fazla yuzme bogulma selin