• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Tatil & Seyahat

Bayramınız nasıl geçiyor neler yaptınız?

İzmirliPrenses00
İzmirliPrenses00 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor

Bayram ve yaz tatili nasıl geçiyor bakalım

Bayramınız nasıl geçiyor neler yaptınız?
Cevapla
Tatil Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

15

Cevap

  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Seninki nasıl geçti? Güzel kombinler yapmışsındır kesin.

    1
    21 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bol bol yüzerek ve sıradan günlük takıldım hep

      Yorumla
    • mertnhakan
      mertnhakan
      +1 yıl

      Seninki nasılfı?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bir üst yorumda yazıyor 😏

      Yorumla
    • mertnhakan
      mertnhakan
      +1 yıl

      Aaa nerde yüzdünn?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Havuz deniz karışık oldu ama çoğu zamanda havuz

      Yorumla
    • mertnhakan
      mertnhakan
      +1 yıl

      Hımm anladımm tatile gittin sanırımm

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hayır İzmir’de şehir içinde havuz deniz de genelde Çeşmeye gittim

      Yorumla
    • mertnhakan
      mertnhakan
      +1 yıl

      Tabi ya :) İzmir'de olunca

      Yorumla
    • mertnhakan
      mertnhakan
      +1 yıl

      Havuza ne giyilir denize ne giyilir sence?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ne farkı var aynı şey giyilir yüzmek için ne giyorsa insan

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      Yine eski sorularına takılmışlar :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Öyle oldu valla

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      yok mu yeni kombinli soruların? Okuması da cevaplaması da hoş oluyordu :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Fotoğraf var kombinde çok var ama buraya atmaktan vazgeçtim

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      Keyfini kaçıran bir şeyler mi oldu?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok Abaza var uğraşmak istemiyorum

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      Haklısın tabi.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sinir bozuyorlar böyle iyi arada girip çıkarım soru sorsam bile görsel olmaz

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      Yapmayı sevdiğin şeyden bile vazgeçirdilerse baya zorlamışlar demek ki şanslarını.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Zaman geçiyordu iyi kötü artık gerek de yok ona

      Yorumla
  • efkarlııııı
    efkarlııııı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    sıkıcı geçiyor :) pazartesi şimdi işe mi gideceğiz yine yaaaa :) :) :) :)

    1
    68 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Tatilden sonra işe başlama kötü ya

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Aynen ☹️ ne güzel boş boş duruyorduk evde 😁

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben yaz tatilindeyim boş zamanım daha önümde var 😂

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Şanslısın :) kıymetini bil ( çok tatil olunca kıymeti olmuyor) yakında sen de aramıza katılacaksın inşallah hdkalaşşa

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben daha yüksek lisans yapacam 😂

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Vayy be 👏 bence iş hayatına atıl paranı kazan kariyerine başla ama yüksek lisansı da yap. Benim fikrim yani :) yüksek lisans yapıp sonrasında iş bulma problemi yaşayan çok gördüm. Daha vasıfsız kişiler müdür olurken onlar daha yeni yeni iş hayatına atılıyorlardı
      Ben bir ara arkadaşımın yüksek lisans dersine gitmiştim onun yerine çok sıkıcı gelmişti :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben Türkiye de kalmayı düşünüyorum iş hayatı için ama

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Ben de Türkiye için konuşuyorum :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Türkiye kalınmaz

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Hımm anladım. Hakkında hayırlısı o zaman ne diyeyim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Cümleten 😁

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      heyyy naber?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Aynı

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      :) :) ben de aynı, sıkıcı hayat :) siteye girdim sorun yok ne yapıyorsun merak ettim ondan yazdım :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sormaya değer bir yer değil ondan yok ✌️

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      önce senin cevabını okudum bir şey anlamadım sonra kendi cümlemi okudum da sorun yok mu yazdım onlar mı başka bir şeye dönüştürdüler kendi cümlemi de anlayamadım :) :) :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Soru sormamışsın demedin mi sen

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      hahahahhhahha aynen soru (n) yok demişim sonra ne sorunu acaba diye düşündüm hahahahahhaha kafa gidik :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Haha KS için soru yok buraya atmaya değmez. Ötekine gelince de bir sorunum yok ✌️

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      iyi ne güzel :) :) arada giriyorum ben de senin soruların olunca cevaplayıp muhabbet ediyoruz güzel oluyor :) :) :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Uzun süre soru sormam gibi

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      neden? :) o zaman seninele nasıl sohbet edeceğiz :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Böyle 😂 dediğim gibi KS soru sormaya değer bir ortam değil

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      KS umurumda değil :) :) arada seninle muhabbet iyi oluyor :) :) nen var? :) iyi misin? hayat nasıl? Sıkıcı deiğil mi ya bir ben mi sıkıllyorum anlamadım :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Staj vardı bitti İzmir’e dönecem sonra yüksek lisans var sırada ve bol bol yüzme

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      oo maşallah. Staj 2 ve 3üncü sınıflarda oluyordu. Demek ki şu an mezun değilsin :) Yüksek lisans iyidir. Ama bence hem çalış hem yüksek lisans yap. Gerçi sen yurt dışında çalışmak istiyordun hatırladığım kadarıyla. Canım İzmir'e gelemedim bu sene :) Yüksek lisansı hangi alanda yapıcaksın?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      İsteğe bağlı staj ve son seneye bıraktım yani mezunum ✌️

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      İyi hayırlı uğurlu olsun :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🥳🥳🥳🥳

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Rica ederim :) dikkat kendine, arada ben sana artık buradan yazıp rahatsız ederim :) :) :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sende et bol bol

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      tamamdır :) :) görüşürüz

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      heyyy, naber. Ooo en son 28 gün önce sana yazmışım zaman çok çabuk geçiyor bee :) gel de efkarlanma :) Bu arada dün doğum günümdü yaşlanıyoruz. Ölüme adım adım yaklaşıyoruz ajsdasd :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Geçmiş doğum günün kutlu olsun 1 günlük insan 😂😂😂 evet zaman çok hızlı akıyor hele geçmişe bakınca bide iyiyim sen nasılsın

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Ben de iyiyim, şükür diyelim :) takılıyoruz boş boş ya ne yapalım. İş ev iş ev arada yürüyüş+ kitap okuma dışında ot gibi yaşıyorum ( iş gereği sürekli dışarıda farklı yerlerde oluyorum ondan gezmekten yoruldum :) )
      Arada seni merak ediyorum o zaman buraya girip bakıyorum :) görüyorsun ne kadar vefalıyım :) :) :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      😂😂😂ben ve kaç kişi için bakıyorsun 😁 ben soru sormuyorum artık bende takılıp çıkıyorum burada olan zamanını düşürdüm fenomenlikten çıktım

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Selam adını hatırlayamadım arkadaşım nasılsın? :) :) :) Önceden söylemiştin aradım da bulamadım :) Sadece sana bakıyorum başka kimseyi tanımıyorum ki :) arada sorulara bakıyorum. Fenomenlikten çıkmış olman site için büyük kayıp :) :) şaka şaka iyi etmişsin ya boş ver ne yapacaksın boş işler.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Evet profili gizleye aldım kafam rahat oldu ve adım Selin 🙄

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      :) şu an çok utandım. Ama sadece adını unutmuştum. Yoksa siyah ve yüzme manyağı olduğunu Mersinde de okuduğunu ve İzmirli olduğunu falan her şeyi biliyorum. :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Mersin bitti mezun bir kadın var artık yeni hedef yüksek lisans

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Tebrikler hanımefendi :) Biliyorum hem de yurt dışında istiyordun. İnşallah Allah gönlüne göre en iyilerini nasip eder inşallah

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Evet hedef yurt dışı hayatı komple

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Gitme beee 🚬🚬

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Gidecem kesin net tek hedef

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun ne diyeyim. İnşallah oralarda mutlu ve başarılı olursun. İnşallah fikrin değişir ama 🤣

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Değişmez ama başarı gelir mutluluk onu izler teşekkür ederim 😁

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      İnşallah, gelişmelerden beni de haberdar etsene :)

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Bu arada güzel bir işe girmek falan önemli ama güzel işlerde falan çalılıp mutsuz olan çok kız görüyorum. Hayat kısa. Sadece işe falan odaklanma.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Komik insan sadece iş delisi olsam gezip tozmam yüzmem dostlarla sohbet etmen demi

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      evet pardon jasjdasd :) :) o zaman hiç değişme güzel insan :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Onu yaparım bak

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      inşallah :) haberlerini bekliyorum bak. Nereye gittin ne yapıyorsun unutma beni :) Adım tolga benim de bu arada :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      KS çok girmiyorum eskisi kadar

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      tamam sen de numaramı vereyim oradan at :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Olmaz üzgünüm KS sadece kafa dağıtma alanı sosyal çevre değil benim için

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      tamam dumanla haberleşiriz :) o zaman buraya girince yazarsın ne yapalım

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Olur o

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Tamamdır, arada bakarım Selin'den mesaj var mı diye :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Anlaştık

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      👍🤲 teşekkürler :)

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Selam, naber Selin. Ne yapıyorsun?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      İyidir senden

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      İdare eder ya :) sıkıldım evde yalnızım dedim siteye gireyim sonra baktım sitedesin bir selam vermiyelim mi dedik :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Grip çıkıyorum kalıcı değilim bende

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Sitenin eski fenomeni :) en iyisi ya. Burada zaman geçireyim dedim de çok saçma şeyler görüyorum :) Çok sıkıldım evde. Ondan girdim ben de Hafta içi iş falan varken zaman geçiyordu akşamda yorgun oluyorsun zaten 11 de uyuyordum. Bugün nedense gün bitmedi :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hafta sonu iyidir dinlenme zamanı kendine zaman ayırma vakti

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      Haklısın :) da ne bileyim ya :) kafanı şişirdim senin de :) neyse çıkıyorum ben. İyi akşamlar

      Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 531 cevap paylaştı.

    İyi geçiyor havuzda yüzüyorum gece sabaha kadar Netflix PlayStation 5 vs takiliyorum

    1
    26 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yüzmek gibisi yok bence de

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Serinletiyor baya

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bide en iyi spor

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Ben serinlemek için gidiyom valla

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Spor olarak da bakmak lazım bol bol kulaç atıp

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      O kadar yormuyom kendimi serinleyim yeter

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      zorlama adam şişko belliki 😁 sabaha kadar play station cips diyor , neyin peşindesin

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du valla 100 kiloyum 26 kilosu yağ gerisi kas ve kemik kütlesi. Sen hesapla artık şişko muyum. Biraz cüsseli olduğumu kabul ediyorum tabiki.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      play statıon oynama bırak bol bol yüz bir iki agırlık rambo gibi olursun, seni istemeyen kızın ben taaaa mmm k , ben full kas yaptım sahilde bakan bakana 2 gün önce antalyadaydım ruslar kocalarının yanında yiyecek beni 😁 hosuna gider tak gözlügü izle , denizden cıkıyom duş alma peşimden 5 kadın geliyor ben duş alırken hepsi izliyor , su buz gibi ya kaslar taş gibi oluyor 💪 kral yaşın genç heba etme gençligini yazıl bir fitnes salona , coluk cocuk işini bırak play station ne mk

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Kemikleri iri onun 😬😂

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      haha hayır yarın denize gitse göbegi saklayacam derken bogulacak 😝 spor yapmassa yanındaki kızı kaptırır animasyona falan filana kızlar kas hastası

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Beni tanımadan niye yorum yaptığını anlamadım. 8 yıl fitness ile uğraştım son 3 4 yılımı kitaplara oyunlara belgesellere mitolojiye bilime verdim bu sürede yabancı dil de öğrendim böyle kendimi daha mutlu ediyorum. Kız arkadaş çevremde etkilidir. Hedefim yurt dışına kaçıp şu gereksiz ülkeden kurtulmak. Playstation 5'i yeni aldım hobim olduğu için de oynayabilirim sanırım başkalarından onay almadan.

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Arkadaşım ben niye denize gideyim? Benim evimde zaten havuz var kocaman ortamı da güzel her gün gidiyorum

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      test edeyim hangi dili ögrendin? what did you make today , ? was hast du gestern gemacht?

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Ha şu an kendimi sana kanıtlamam lazım yani

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      kaç kurtul kral ben 18 yaşımda kaçtım , 2005 de baktım heryer torpil adamcı kaynıyor buldum bi alman kız basdım nikahı , anası danası hans helga nein mayn dedi kız küçük dedi bende 18 oda 18 ne küçügü dedim 😁

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Tebrikler en iyisini yapmışsın, ağustosta ikinci diplomayı alıp kaçacağım dünyanın en uzak köşesine. Her şey hazır para vize vs. Bu saçma ülkeye hizmet etmem. Okudukça sorguladıkça daha da rahatsız oldum bu ülkeden.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      gerek yok kral , dil ögren ben almanya gidene kadar oooooo gece gündüz ingilizce calıstım , kız yazıyor ı miss you so much ben cevap veriyom yes yes miss ya hava miss gibi heralde diyor diyom 🤪 ama kız sevsin dile mile bakmıyor ben ingilizce türkçe sözlügü elime alırdım , yüzelim diyecem sen ben swimm i gösterirdim sözlükten şapırttt denize atlardık 🤪

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Zaten ingilizce biliyorum gitmem için her şey hazır sadece o kadar emek verdim ikinci diplomayı alıp gideceğim. Evlilikle gitmek istesem çoktan giderdim ki son çare olarak yine öyle gitme ihtimalim var. Ama master yapmaya gidiyorum zaten oturum izni vs o sürede çoktan alınır. Kızlar konusunda ben bir yokluk çekmedim zaten bir kızı dış görünüşümle de tavlayabiliyorum donanım ve birikimimle de tavlayabiliyorum. Yani her şey dış görünüş değil. Dış görünüşe düşen kızlar genelde basit kızlar oluyor. Biraz daha mertebesi yüksek kızları tavlamak için de bazı konularda bilgi sahibi olmak gerekiyor.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın , bu ülkede bir cemmate bilmem ne partiye üye degilsen ne iş bulursun ne atanırsın , adamcılıgın torpilin kralı var , almanyada ı phone 14 1000 euro etin kilosu 10 euro , benim şu an maaşım 2900 euro ben bir telefon alsam hergün 1 kilo et yesem ayda 300 euro eder daha maaşın yarısı duruyor , cahil adama anlatıyorum kavede anlamıyor , ulan en kral adidas nike puma 50-60 euro bir maaş ile 50 çift adidas alıyorum sen al 50 çift gel tartışalım dedim , adidas giyince ne oluyor dedi 😁

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Almanyada cahil türkler de var maalesef. Orada yaşayan kızın birisi bana herkes audiye binmek zorunda değil diyor. Kime göre neye göre binmek zorunda değiliz dedim cevap veremedi. Ben kendimi geliştirdiysem 2 lisans bitirdiysem 10'na yakın staj yaptıysam ve hepsinden öte eşşek gibi vergi ödüyorsam audiye de binmeliyim mercedese de binmeliyim. Binmek istemeyen binmez ama istediğinde alabilecek durumda olmalı. Bunu o salağa anlatamazsın. Amerikada bir insan ben çalışıyorum vergi ödüyorum ama bir türlü araba alamıyorum demez mesela. Diyemez öyle diyeni de bulamazsın. Orada arabası olmayan ya araba sevmiyordur ilgisini çekmiyordur ya da fiziksel kusur vardır engellidir araba süremiyordur ama almak istese araba alacak durumdadır.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      Sana katılıyorum ben buraya girgıra takılıyorum dediklerime takılma , inş hayalin gerçek olur , bir Türk gencinin böyle düşünmesi çok acı ama ülkeye bak abim ya euro olmus 29 dolar olmus 27 , yok ettiler güzelim ülkeyi , bir Türk niye adam gibi tatil yapamıyor? antalyada belek side kemer heryerde tatil yaptım Türk yok , rus alman norveç ingiliz herkes insan gibi tatil yapıyor bizim insanımız geçim derdinde , kocaman dallas steak ye iç 30 euro hesap geliyor ya 😁 almanyada starbucks dan 2 kahve al 30 euro , burada salata meze steak 30 🥴 şimdi yersem 27 euro , hergün paramız deger kaybediyor sonra cıkarlar turizm patladı , aynı ihracat patladı dedikleri gibi ulan ucuz diye millet geliyor , ithal ediyor ucuzsun yagmalıyorlar , almanlar eskiden domatesi 1 euro ya alırdı antalyadan şimdi 50 cent e alıyor ihracat patlasa ne olur

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Valla onu seçimde düşüneceklerdi. %52 durumdan memnun ki aynı adamı seçtiler. Kısaca geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye artık. Ülkenin ekonomisini seçime kadar çok sorun ederdim artık etmiyorum. Tam tersi zam geldikçe seviniyorum daha çok gelsin istiyorum. Dolar 25 olmuş 25 nedir çok ucuz en az 50 100 olmalı bunlara. Umarım hiç bir kendini geliştirmiş genç kalmaz bu ülkede de giderler kurtarırlar kendilerini. Bu cahillere hizmet etmek koyar insana.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      Almanyada doganların % 90 kör kütük cahil emin ol , tek bildikleri konu araba markaları özellikleri ve nargile içmek , dünya hakkında sor uzay tarih hiçbir şey bilmezler , Türk cocuklarının okuma oranı % 10 geri kalan lise bile bitirmemiş orada burada markette avm de çalısan , sor bitanesine güneşmi dünyanın edrafında döner dünya mı güneşin bilmez , bilsin gel yüzüme tükür , ilk gittim isim eşya hayvan şehir oyunu varya onu oynuyoz , kızın biri f den şehir dedik almanya türkiye karısık , freiburg var mesela ne yazmış fransa yazmış , fransa şehir mi dedim degilde ne dedi 😁😁😝 yemin ederim yanında kızla 10 dk sehir mi ülkemi tartıştılar orada anladım bunlar tam bir ma l 😁😁

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      @Atlas_du Öğrenmelerine gerek yok ki hayat zaten rahat onlar için. Hiç bir şey bilmeyen bile gider vasıfsız bir iş yapar 8 saat çalışır tatili de var kendisine zamanı da var eğleniyor istediği gibi. Benim abim sidneyde şoför 8 saat dolunca zorla yolluyorlar evine git çalışma diye. Adamın zamanı bol gidiyor dağa ormana off road yapıyor teker kırıyor araba parçalıyor geliyor ama yaşıyor zevk alıyor istediği gibi.

      Yorumla
    • Atlas_du
      Atlas_du
      +1 yıl

      Yakında almanyada bölge bölge okullar tatile giriyor , dolar kalır almancı 😁 100 bin euro getirse 2,800 ediyor alır bi daire kenara gelir , bizim askeri ücretli 2 milyonu biriktircekte ev alacak ölme eşegim ölmeee , almanyada kadrolu işin olsun git mercedese bmw ye en kral arabayı al 40-50 bin euro 2023 model sana diyecekler 7-8 bin euro peşin ver geri kalanı aylık 300 euro ya öde 🤪 istedini alma imkanın var , avrupada da öyle söför sadece 9 saat sürebilir 5x9 45 cumartesi pazar izin gez toz are you readyyy de tıs tıs eglen disco da , side de karma disco var full rus alman ingiliz , kemerde inferno var full rus du , yabancılar kopuooo ruslar savaş içinde ama gelip tatil yapıyor , aynı ruslar 2000 yılında türkiye fuhuş için geliyordu 100 dolara gecelik , o zmn 100 dolar şimdiki 200 tl gibi , laleli açık kerhane gibiydi , adım başı güzel kardeşim içerde cıtır rus var 18 yaşında 50 euro ya kadar düşerdi gecelik ha vur kaç yok , şimdi üzülerek söylüyom yabancılar Türkiye o gözle bakıyor parası degerli ya kadın nerde bulurum derdinde

      Yorumla
  • Yunusluemre
    Yunusluemre Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Normal be hep evdeyim o kadar evdeyim ki iki gün önce evdekiler akraba ziyaretine gitti köye ben yırttım gitmedim evde kaldım

    1
    23 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev gibisi yok cidden

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Rahat ya senin ki nasıl geçti

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben bol bol yüzüyorum her fırsatta o yüzden yüzerek geçiriyor 😂

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Et doğramadın mı hiç ya da biliyormusun diye sorim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Doğramadım ve hazır kasap etti tercihim ve de işime gelirse güzel yemek yaparım 😂

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      İşime gelirse mi yemek yapıp karının doymasi için ne gibi bişey bekliyorsun djjsgamshsjs

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Başkasının yapmasını tabiki

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Sen anca yüz ha biliyor musun ben yüzme bilmiyoru 😅😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben yüzme de çok iyiyim ✌️

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Bende ördek gibi zıplarım nshsnshsns

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      😂😂😂oda bir yöntem tabi

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Anlamıyorum diz kapağıma kadar olan yerlerde bile olmuyor boğularak gibi hissediyorum kalkip bakiuom diz kapağıma kadar ya geliyor ya gelmiyor su beceremiyorum bu işi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Tuzlu su nefesini tutup kendini serbest bıraksan bile seni yüzeyde tutar ama havayı bırak batarsın

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      İzmirli değilim bilmiyorum 😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Dene birdaki sefere o zaman

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Nerde deniz buluyum da deniyim benim memleket taş topraktan ibaret

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      O zaman havuz bakmak lazım oda denizin yeri tutmasa da

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      3 metre havuz ben diz kapağıma kadar olan yuzemiyorum

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      yok mu 170 falan illa vardır

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      3 metreye 170 cm aynı şey mi

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Günaydın bu arada

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Aynı olmadığı için var mı diye demiştim

      Yorumla
    • Yunusluemre
      Yunusluemre
      +1 yıl

      Varya heralde

      Yorumla
  • HotPriest
    HotPriest Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz seks yaptım, baklava yedim, et pek fazl yemedim şu sıralar sebze ağırlıklı besleniyorum, havuz deniz falan, gene fena değildi sanırım artık bitiyor ama olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bayramda nasıl bir kombin yaptın kendine prenses iyi bayramlar bu arada

    1
    17 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Günlük takıldım sıradan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      elbise mi tercih ettin etek şort filan mı bayramda

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hepsi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      fiziğin taş gibi zaten sevgilin vardı demi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Var ya da yok o konu dışı ✌️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      fiziğini çok beğeniyorum senin bayram kombini diye de resim gelmesi lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tek mi yaşıyorsun ailenle mi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Aile ❤️❤️❤️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öğrenciydin sanırım öğrencilik hayatı bitti mi devam mı

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bitti ama tam değil yüksek lisans istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bayramlık elbiselerinde yine kalça altına yakın mı süper mini mi tercih ettin bayramda da

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Evet yaz ayındayız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bayramda tüm gözler sendeydi yani yine dikkat çekmişsindir yine her zamanki gibi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yoo çekmedim İzmir’de çoğunluk zaten benim gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      izmirli kızlar her konuda rahatlar zaten demi ama senin fiziğin taş gibi diğer kızlardan ayrılıyorsundur o konuda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bu aralar fotoğraf gelmicek mi izmirin prensesi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Şu an için evet fotoğraf yok atmayı düşünmüyorum bakalım

      Yorumla
  • aysekaptan
    aysekaptan Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 86%
    +1 yıl

    tatlı fıstığım soru sormuş

    1
    5 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bayram hatrına 😬

      Yorumla
    • aysekaptan
      aysekaptan
      +1 yıl

      kalp kalp kalp

      Yorumla
    • aysekaptan
      aysekaptan
      +1 yıl

      Birde çiçek yollayalim fistigima çiçek çiçek çiçek

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      🌺🌺🌺🌺🌺

      Yorumla
    • aysekaptan
      aysekaptan
      +1 yıl

      teşekürler tatlı fıstığım

      Yorumla
  • Ali19272
    Ali19272 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok sıkıcı çatlıyacam

    1
    9 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Ali19272
      Ali19272
      +1 yıl

      Köye geldik gezicek hiçbiryer yok sadece internet ve telefon

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Köy havası gibi de yok

      Yorumla
    • Ali19272
      Ali19272
      +1 yıl

      Tabi tabi izmirden yazmak kolay 😂😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      😁bide bol bol gezerken 😂

      Yorumla
    • Ali19272
      Ali19272
      +1 yıl

      Şimdi İstanbul'da olmak vardı ah ah😂 onun yerine sabahları tavuklardan yumurta topluyorum🤦😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      TaZe yumurta kıymeti bil derim ama 😂

      Yorumla
    • Ali19272
      Ali19272
      +1 yıl

      Köy hayatını çok seviyorsan benim yerime geçebilirsin 😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Taze ürünleri seviyorum 😂

      Yorumla
  • Bukern
    Bukern Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl

    Bu sefer fotoğraf yok mu

    1
    7 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Evet yoktur 🙃

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Özledik seni

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🥰 belki sonra

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Peki, iyi bayramlar buarada 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sana da iyi bayramlar mutlu mutlu

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Teşekkürler kuzu💐

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • gılmour76
    gılmour76 Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl

    Çalışarak maalesef

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      İyi çalışmalar o zaman

      Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Güzel geçiyor.

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sevindim buna 🥳🥳🥳

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Piknik yaptm

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Aaa çok güzel

      Yorumla
  • MUSTAFAZKN
    MUSTAFAZKN Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Sıkıldım

    1
    24 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Yalnızlaştığımı farketmemden olsa gerek

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sende arkadaş edin

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      O kadar kolay mı

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Zor olmadığı kesin

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Bu düşünce beni yalnızlaştırdı işte. Herkes herkesle arkadaş olamaz, insanın anlaşabildiği, ortalama olarak aynı şeyleri düşündüğü, benzer şeylerden keyif aldığı, güvendiği ve ailesi gibi görebileceği, her fırsatta buluşup güzel vakitler geçireceği, birbirinin sorularında destek olacağı birini bulması zor. Günümüz arkadaşlıkları sorunlu, genelde hep bir menfaat ya da bir gösteriş arayışı var. Eğlence anlayışları hayata bakışları tuhaf. Öyle eskisi gibi dostluklar kolay bulunmuyor yani 🙂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Birine dost demek için önce bi en az 6 7 sene geçmeli zaten onun için de o 6 7 sene takılıp bakmak lazım

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Askerlik günümüzde altı aya inmiş, orada çok güzel dostlarım oldu ama aradaki mesafe zamanla arayı açtı. Biriyle dost olup olamayacağını anlamak için o kadar zamana gerek yok yani aslında. Denk gelmek mesele yani

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Gerek bence niye mi dostlarla iletişim kesilmez uzak da olsa

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Zaman ve mesafe her şeyi bozar. Ben istanbuldayım adam antalyada mesela. İşimiz gücümüz bir sürü şeyimiz var ayrı ve uzakta. Baktığında bu adamla aynı sokakta otursam hiç bir şey yapmaya fırsatın olmasa akşam çıkar iki çay içersin yine kopmazsın ama bu dediğin reelist olmuyor. Sadece telefonla ne kadar görüşebilirsin

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok görüşebilirsin

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Bana samimi gelmiyor demekki

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teknoloji çağı ayak uydurmak lazım

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Bu teknoloji denen şeyin her yaptığı güzel değil bence

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Güzel bence

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Öznel bir şey 🙂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Gelişim iyidir ama

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Işınlanmayı bulsunlar söz katılıcam sana 😅

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Onu bilmem de daha hızlı ve ucuz ulaşım yolları varken onları kullanmayan bir ülke olarak ışınlanma düşünmek daha varolanı kullansak önce adam akıllı

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Ben Kıbrıstan eve 2 saatte geldim içim şişti, daha hızlısı var mı?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Arada deniz olmayanlar için var hızlı ve ucuz oda gerçek anlamdaki hızlı trenler

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      İstanbuldan konyaya 5,5 saatte gittim 🤦🏻‍♂️

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      İşte hali hazırda olan teknoloji kullanılmıyor üstelik hızlı tren geçmiş çok eski olduğu halde

      Yorumla
    • MUSTAFAZKN
      MUSTAFAZKN
      +1 yıl

      Söylediğinden hiç bir şey anlamadım ya neyse boş ver

      Yorumla
  • betamanyak
    betamanyak Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Berbat

    1
    5 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • betamanyak
      betamanyak
      +1 yıl

      Aksilikler denk geliyor

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hayat Böyle bir şey

      Yorumla
    • betamanyak
      betamanyak
      +1 yıl

      Yapacak birsey yok bu seferde böyle oldu

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Kısa sürsün de

      Yorumla
  • Professore
    Professore Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 40%
    1 yıl

    Nerelerdesin mahmut

    0
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      1 yıl

      Mahmut kimdir nerededir bilmem

      Yorumla
    • Professore
      Professore
      1 yıl

      Ne yer ne içer

      Yorumla
  • Herelelele
    Herelelele Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    11 ay

    Bayramda evdeydim ya sen

    0
    0 Yorumla
  • VişneliKahvee
    VişneliKahvee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Evde

    1
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev gibisi yok

      Yorumla
    • VişneliKahvee
      VişneliKahvee
      +1 yıl

      Oyle

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      ❤️❤️❤️

      Yorumla
  • Reisaga55
    Reisaga55 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    iyi..

    0
    6 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Güzel

      Yorumla
    • Reisaga55
      Reisaga55
      +1 yıl

      senin nasıl geçti selin

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok güzeldi bol bol yüzüyorum 🫶

      Yorumla
    • Reisaga55
      Reisaga55
      +1 yıl

      İzmir'de mi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Evet şimdilik

      Yorumla
    • Reisaga55
      Reisaga55
      +1 yıl

      Fazla yuzme bogulma selin

      Yorumla
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Bayramınız nasıl geçiyor neler yaptınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bayram tatilinde ne yaptınız? 7 cevap verildi
Arkadaşlar bayramda neler yaptınız, tatili nasıl değerlendirdiniz? 7 cevap verildi
Bayrama neler yaptınız? 21 cevap verildi
Neler yaptınız nasıl geçti bayram? 11 cevap verildi
Bayram tatilini nasıl geçirdiniz? 28 cevap verildi
Bayramda ne yaptınız? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨