Sanırım buraya kadarmış izin vermediler ki devam edelim siz ne dersiniz?

merhaba arkadaşlar ben okumamış ama çalışan biriyim eşim evi terk etti. götü zamanlardan geçiyorum hiç bir şeyim yok hiç kimsem yok devam edemiyorum öyle sınıra geldim ki biri ile konuşmak istiyorum ama sorularıma cevap gelmiyor yazdıklarımı yine ben okuyorum öyle kala kaldım. kısır döngüye girmiş gibiyim aklıma hiç iyi şeyler gelmiyor yalan yok intiharı düşünüyorum. çıkmaza girdim ağlamaktan gözümde yaş kalmadı şu koca dünya ya beni sığdıramadılar.

gerçekten çok bir şey istememiştim. sadece mutlu olmak başarılı olmak istedim. onada izin çıkmadı bari gidişime izin çıksın

Sanırım buraya kadarmış izin vermediler ki devam edelim siz ne dersiniz?
Cevapla