merhaba arkadaşlar ben okumamış ama çalışan biriyim eşim evi terk etti. götü zamanlardan geçiyorum hiç bir şeyim yok hiç kimsem yok devam edemiyorum öyle sınıra geldim ki biri ile konuşmak istiyorum ama sorularıma cevap gelmiyor yazdıklarımı yine ben okuyorum öyle kala kaldım. kısır döngüye girmiş gibiyim aklıma hiç iyi şeyler gelmiyor yalan yok intiharı düşünüyorum. çıkmaza girdim ağlamaktan gözümde yaş kalmadı şu koca dünya ya beni sığdıramadılar.
gerçekten çok bir şey istememiştim. sadece mutlu olmak başarılı olmak istedim. onada izin çıkmadı bari gidişime izin çıksın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Buyur kardeş burada yaz dinlerim Allah yardımcın olsun öncelikle
sağolasın
gerçekten çok fazla bir şey istemedim başarılı ve mutlu olmak istedim ama izin verilmedi
em çok da allaha kızgınım izin vermedi ki yaşayalım hayatımızı iyi kötü bir şekilde
şimdi intihar etsem daha mı iyi bir şey olacak ahiret elden gidecek ama o sınıra yaklaştım gerçekten
psikolojik olarak öyle çöktüm ki hep geçmişi düşünüyorum eski günleri özlüyorum öyle çöktüm ki gelecek kaygısı zirve yaptı bende hep ne olacak diyorum ne olacak nasıl olacak bi ana odaklanamadım
etrafımda ki insanlar evlendi çocukları oldu benimki evden gitti
işe te çalışıyorum hata olmasından korkuyorum
sağlık desen oda yok artık. ne olacak bilmiyorum
siz nasıl devam edebiliyorsunuz hayata
yani burası olmasa bunları anlatacak konuşacak kimsem yok
gerçekten yok
seni anlıyorum lafta degil öyle şeyler yaşamasamda belki daha kötüleri belki daha iyileri insanın acısı kendine büyük gelir ama empati kuracak kadar her ton acıdan var rahat ol referans al senden önce böyle olmus insanlar illaki var hayata tutunan incele geçmiş diye bir şey yok gelecek şüpheli sen gün içinde yasamaya bak cok hayal kurma geçmişte nasıl mutlu oldysan gene olabilirsin elin ayagın tuttugu sürece adım atmak mesele oda sana kalmıs bi adım atacaksn nasıl olur bilemem diceklerm bu kdr kadın gibi dertlesemem ama özetle diyorum zaten herkes tektir kafanı bu kadar yorma
sağolasın haklısın teşekkür ederim
Eşinle aranız nasıldı dövdün mü kavgamı ettin de gitti
yeni evlenmiştik
yapamadığını söyledi gitti ben bir şey yapmadım bir şey demedim
Eve gitmeme geç gitme ya da evliliğin boyunca işsizlik sorunu gibi durumlar varmiydi sende. Geliriniz iyimiydi geçimde zorlanma oluyirmuydu
yok eve erken gelmeye çalışıyorum gece hayatım olmadı
işteyim zaten çalışıyorum şükür
beğeniyormuydun eşini güzel buluyirmuydun anladığım kadarıyla bu kız başkasını seviyor olabilir aldatmaya meyillimiydi
başkasıyla konuşuyordu
ben seviyordum
At ayrıntılı bilemiyorum durumunuzu hani başkası yok ise aldatmiyorsa belki lezbiyendir lez ya da aseksuel değilse kesin başkası var
başka konuştuğu kişi vardı yakalamıştım
Kimdi akraba mı yabancı mı nasıl yakaladın
Ne mezunusun
lise
Eşin bıraktı mı seni
evet gitti
Nerede çalışıyorsun ve karın çalışıyor mu
onun yaşı genç çalışmıyor
ama ben çalışıyorum özel bir şirkette
Anladım tabii genç kadın çalışmaz zaten hayatini yaşamalı sen ona iyi bakamadiysan gitmiş olabilir
para sorun değil şimdilik
ileride ne olurdu bilmem
Karın güzel mi
bana göre güzeldi
Neyse siz bilirsiniz hayırlısı olsun
Yaş kaç kardeş
28
Böyle sorunlariniz vardı neden evlendiniz
haklısın bir anda gelişti
Yani şimdi mantıklı düşünecek olursan arkanda bı anan baban yok kah asgari ücret kah bir tık üstü fark etmeksizin durumunuz yoktu neden böyle bir topa girdin evlenmek kurtuluş mu çare mi şimdi yapman gereken bir tek şey var seni yarı yolda birakanlari sende bırakacaksın gerekirse geçeni gündüzüne katıp sabah akşam çalışacaksın maddiyatini düzelteceksin kendine çeki düzen vereceksin bak ondan sonra tadından yenmez bırak giden gitsin
haklısın ama genel sorun o değil ki soruya tekrar bakarmısın
Okudum bende diyorum ki seni yarı yolda bırakıp gidenlere inat basarmalisin diyorum sanırım ben anlatamadım daralacak bir şey yok filistini Gazzeyi düşün anasız babasız kalan çocukları düşün o çocuklar daralmiyor da hanım bıraktı gitti diyr sen mi daraliyorsun bunaliyorsun
yinede herşeye rağmen yapmalısın devam etmelisin diyorsun yani
Vazgeçme pes etme diyorum sana daha ne diyeyim ya
Sen anlamiyorsan ben napim sana öğüt istedin verebildigimiz kadar verdik ne yaparsan yap
tamam kızma teşekkür ederim allah razı olsun
Bak bu kafayla olmaz bu kafayı bı değiştir zincirleri kır sen kimsin de allahin verdiği canı alacaksın vaktin zamanin vardır bekle saten hepimiz öleceğiz çocuk gibi düşünmeyin birader az yaşının olgunluğunu taşı
söylediklerini dikkate alacağım tekrar düşüneceğim teşekkür ederim