Eşim aramızdaki sorunları annesine anlatıyor?

Sizin tepkiniz ne olurdu?
Beni aradı kaynanamla konuştuktan aradan 1 saat sonra napiyosun falan dedi
Sorun yok dimi falan dedi yok dedim hiç bişey demedim
Sizin tepkiniz ne olurdu
Eşim aramızdaki sorunları annesine anlatıyor?
Cevapla