Bende aynı düşüncedeyim aileler çok önemli değil bir gün evlenirsem zaten ailelerden uzakta olacağı için bu takmıyorum pek önemli olan iki insanın anlaşabilmesi
Ailesi çok önemli değil daha doğrusu iki tarafın aileside önemli değil sonuçta onlar bir gün göçüp gidecek yine hayata karşı mücadele edecek olan o iki kişi
Çoğu insan aileye aşırı bağlı olduğu için bu ters gelebilir ama sonuçta aile bireylerininde çocuklarını alıp konuşması lazım ben bugün varım yarın yokum vs gibisinden bunu konuşabilen aile gerçekten sana gerçekleri söyler
Bide bi kere sen sevdiğin kişi işlemi yaşıcaksın yoksa ailesiyle mi. Bide seviyorsan da biraz dişini sık sevdiğin için ne hemen yarı yolda bırakıyorsun. Neyse en azından biri benimle aynı düşünce de😂😊
Bırakırım. Çevremde çok örneği oldu. Kız/erkek on numara karakter ama ailesi leş karakter. Ailesinin yaptığı pokluklardan dolayı hiç huzurları olmadı, çünkü evlat olarak illaki kayıtsız kalamiyor. O yüzden ağrımayan başımı ağrıtmam
Sen çok duygusal bakıyorsun. Hayatın gerçekleri yüzüne çarptığı an anlarsın demek istediğimi. Kimse evladını veya ailesini atsa atılmaz satsa satılmaz.
Şüphesiz ailesinden bir çok şey alıyor, düşünce yapısı ve karakter olarak.. Fiziksel olarak uzak olmalarının çok bir önemi yok, aile bağları önemlidir..