Bir insan hatasını anlayıp gelip kendisi mi özür dilemeli?

Yoksa siz ne kadar kırılmış olduğunuzu anlatmalı mısınız karşı tarafa? Sonuçta kendini haklı görüyorsa sizin duygularınızla empati kuramıyor olabilir. En azından bir kere ne kadar kırıldığınızı bir şekilde belli eder ya da söyler misiniz? Yoksa karşı tarafın kendisinin anlaması gerektiğini mi düşünürsünüz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bir de kendi bakış açısına göre yaptığı şeyin doğru olduğuna inandığı için hatasını biri söylemezse onu hata olarak görmeyebilir diye düşünüyorum.. Ama en azından insan karşısındakinin kırgınlığını bir şekilde hisseder..
Bir insan hatasını anlayıp gelip kendisi mi özür dilemeli?
Cevapla