22 yaşına kadar kız arkadaşımın olmaması normal mi?

22 yaşındayım. Yakinda 23 olacağım. Bugüne kadar bir tane bile kız arkadaşım olmadı. Önceden umursamazdım. Şu an ise kafaya çok takıyorum. Yalnızlık cidden sinirimi bozmaya başladı. Arkadaşlarım dahi nasıl bunca zaman kız arkadaş yapamadığımı söylüyor bazen de dalga geçiyorlar. Tipimin gayet iyi oldugunu ama hala nasıl beceremediğimi söyler dururlar. Fazlasıyla utangaç ve adım atmaktan aciz ve korkak biriyim. Yıllarca birine aşıktım ama hiç söylemedim şu an oldukça pişmanım. Ben de bu durumdan kurtulmak istiyorum sizin bana olan tavsiyelerinizi merak ediyorum

22 yaşına kadar kız arkadaşımın olmaması normal mi?
Cevapla