İnsanların saygısızlıklarından sıkıldım?

Yönetmeye çalışmalarından, herşeyin onların istediği gibi olmasından, üstünlük taslamalarından, yüzüme ayrı arkamdan ayrı olmalarından, ben sesimi çıkarmadıkca tepeme çıkmalarından ama artık çok doldum. Yerimde olsaniz ne yapardınız? Arkadaş çevresi değil aile kayınvalide elti kayın vb.
İnsanların saygısızlıklarından sıkıldım?
Cevapla