Aile & Toplum Mahallelinin sapık dediği amca annemi her gördüğünde bahane bulup konuşmaya çalışmasına karşı gelmemi annem neden yanlış anlıyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Herkesin sapık dediği bir Axa var annemi her gördüğün konuşmaya çalışıyor annemi uyardım neden yanlış anlıyor ben kötülük görmedim diyor? Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Evet güncel görüşler alınır Mahallelinin sapık dediği amca annemi her gördüğünde bahane bulup konuşmaya çalışmasına karşı gelmemi annem neden yanlış anlıyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
user91369 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl belki annen cok merhametli yasli diye aciyor dikkat et 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Normal görüp konuşuyor da herkes ondan uzak dur diyor kimse sevmiyor onu sapık diyorlar Yorumla
lahadima Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Şikayet ederim de çekinir 2 24 Yorumla Soran +1 yıl Yaşının arkasına sığınıyor birsey dediğinde 65 yaşında Yorumla lahadima +1 yıl Farketmez bazı suçlarda 80 yaşında olsan da işe yaramıyor Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum o kadarını da daha önce çok sapiklik yapmış ki milllet konuşmayın diyor adamla Yorumla lahadima +1 yıl Sicili de vardır onun Yorumla Soran +1 yıl Onu bilemem ama polis bile elli yaştaki kişiye işlem yapmıyor saçma yani Yorumla lahadima +1 yıl Polise değil savcılığa gideceksin Yorumla lahadima +1 yıl Hatta avukat tut Yorumla Soran +1 yıl Şikayetçi olmuyor ki kimse gidelim annem bile normal diyor onca insan yalan mı söylüyor Yorumla lahadima +1 yıl Avukat tut hiç uğraşma ver parasını o uğraşsın Yorumla Soran +1 yıl Annem de başkası da şikayetçi değil ne yapacak ki Yorumla Soran +1 yıl Ne olacak ki şimdi Yorumla Soran +1 yıl Tm hallettim sağol senin var mı numara Yorumla lahadima +1 yıl Benim numaramı napcan kanka:) Yorumla Soran +1 yıl Akıl alım Yorumla lahadima +1 yıl Kanka ben yaşadığımız olayın üstüne bir daha konuşmak istemiyorum açıkçası can sıkıcı. Darısı başına allah kurtarsın Yorumla Soran +1 yıl Senin olaya değil benim olayı konusmak istiyorum Yorumla lahadima +1 yıl Kanka sen avukatla konuş olmazsa yaz bana gidip dövek dicem ama adam 65 yaşındayöış başa bela olur Yorumla Soran +1 yıl Aynen öyle yaşlı bela olur sen numara atsana konuşalım seninle bir durumu Yorumla lahadima +1 yıl Ben bunu bir düşüneyim olur mu kanka:) Yorumla Soran +1 yıl Neden kanka iki dakika ver konuşalım uzun sürmez Yorumla lahadima +1 yıl Ya kanka ben birlikte çalıştığım adama vermiyom biraz sıkıntılıyım o konuda ondan kusura bakma Yorumla Soran +1 yıl Estagfurullah da birlikte çalıştığım derken Yorumla lahadima +1 yıl Yani aynı iş yerinde çalıştığımız kişilerin bazılarına Yorumla Soran +1 yıl Ben aynı yerde değilim seninle ver ne olacak Yorumla
TycheKairos Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Angutluğundan. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Annemin mi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
belki annen cok merhametli yasli diye aciyor dikkat et
Normal görüp konuşuyor da herkes ondan uzak dur diyor kimse sevmiyor onu sapık diyorlar
Şikayet ederim de çekinir
Yaşının arkasına sığınıyor birsey dediğinde 65 yaşında
Farketmez bazı suçlarda 80 yaşında olsan da işe yaramıyor
Bilmiyorum o kadarını da daha önce çok sapiklik yapmış ki milllet konuşmayın diyor adamla
Sicili de vardır onun
Onu bilemem ama polis bile elli yaştaki kişiye işlem yapmıyor saçma yani
Polise değil savcılığa gideceksin
Hatta avukat tut
Şikayetçi olmuyor ki kimse gidelim annem bile normal diyor onca insan yalan mı söylüyor
Avukat tut hiç uğraşma ver parasını o uğraşsın
Annem de başkası da şikayetçi değil ne yapacak ki
Ne olacak ki şimdi
Tm hallettim sağol senin var mı numara
Benim numaramı napcan kanka:)
Akıl alım
Kanka ben yaşadığımız olayın üstüne bir daha konuşmak istemiyorum açıkçası can sıkıcı. Darısı başına allah kurtarsın
Senin olaya değil benim olayı konusmak istiyorum
Kanka sen avukatla konuş olmazsa yaz bana gidip dövek dicem ama adam 65 yaşındayöış başa bela olur
Aynen öyle yaşlı bela olur sen numara atsana konuşalım seninle bir durumu
Ben bunu bir düşüneyim olur mu kanka:)
Neden kanka iki dakika ver konuşalım uzun sürmez
Ya kanka ben birlikte çalıştığım adama vermiyom biraz sıkıntılıyım o konuda ondan kusura bakma
Estagfurullah da birlikte çalıştığım derken
Yani aynı iş yerinde çalıştığımız kişilerin bazılarına
Ben aynı yerde değilim seninle ver ne olacak
Angutluğundan.
Annemin mi