Türk olmaktan gurur duyup da Türkiye'de yaşamaktan nefret edenler var mı?

Ülkemizde gözlemlediğim kadarı ile kimseye saygı yok sürekli iş okul vs gibi yerlerde gençlik tükeniyor evlenmek istersen en az 1 milyon tl olmalı en az ama okusan dahi 50 bin tlden fazla maaş alabileceğin bir alternatifin yok ben bekar bir insanım kendi Özgürlüğümü kazanamadım daha haylen İn*har eden insanları yaş ilerledikçe daha fazla anlamaya başladım yaşadığım coğrafyada doğdun an kaderin belli oluyor yazık değilmi bana sana herkese
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün sabahtan bu düşünceler ile gözümü açtım depresifliğim biraz üzerimde olabilir üzgünüm
Türk olmaktan gurur duyup da Türkiye'de yaşamaktan nefret edenler var mı?
Cevapla