Hayatımda hiç bir şey yolunda değil. Kendimi çok değersiz ve başarısız hissediyorum. Neden böyle oluyor her şey?

Hiç mutlu olmadım bu hayatta hiç bir halt olmadım kendimi fazlalık gibi hissediyorum.
Bugün arkadaşımı gördüm hastanede hemşire olmuştu bana herkesin içinde seslendi yanıma geldi aa hala sınava mı gireceksin dedi sırıttı.
İnsanlardan nefret ediyorum.
Hayatımda hiç bir şey yolunda değil. Kendimi çok değersiz ve başarısız hissediyorum. Neden böyle oluyor her şey?
Cevapla