Bir olayın taciz olup olmadığını nasıl anlarım?

Yani olayın yanlışlıkla mı yoksa bilinçli mi gerçekleştiğini nasıl anlarım? İki gün önce staj yaptığım yerde abi dediğim 30-35 yaşlarında biri yanlış yaptığım birşeyi göstermek için arkamdan omuzumu tuttu bir elide göğsümün üzerindeydi (eli ile kavramadı ama eli bi 15-20 saniye orada durdu) ben o sırada şaşırdım hızlıca çekildim ama yanlış anlamışımdır diye abi demeye devam ettim eve geldiğimde biraz düşündüm ve kendimi kirlenmiş gibi hissettim halada hisediyorum (yanlış anlamadam kastım acaba farketmedi mi falan diye olayı tam hatırlamıyorum gerçekten ama sanki bilinçli yapmış gibi hissediyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
Bide sürekli beni izliyor farkediyorum ne yapama gerekiyor
Bir olayın taciz olup olmadığını nasıl anlarım?
Cevapla