Yani olayın yanlışlıkla mı yoksa bilinçli mi gerçekleştiğini nasıl anlarım? İki gün önce staj yaptığım yerde abi dediğim 30-35 yaşlarında biri yanlış yaptığım birşeyi göstermek için arkamdan omuzumu tuttu bir elide göğsümün üzerindeydi (eli ile kavramadı ama eli bi 15-20 saniye orada durdu) ben o sırada şaşırdım hızlıca çekildim ama yanlış anlamışımdır diye abi demeye devam ettim eve geldiğimde biraz düşündüm ve kendimi kirlenmiş gibi hissettim halada hisediyorum (yanlış anlamadam kastım acaba farketmedi mi falan diye olayı tam hatırlamıyorum gerçekten ama sanki bilinçli yapmış gibi hissediyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
Bide sürekli beni izliyor farkediyorum ne yapama gerekiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tacizdir o benim abi dediğim kişi de 2022de bana karşı bir garipti gözlerini çekmedi süzdü hep baktı sanki geçen sene de
Evet bu da sürekli bana bakıyor
Arzuluyor
Elini nasıl gogsune tuttu ne alaka
taciz iste
Ne yapmam gerekiyor peki? yani daha 2. haftam bide hani hep abi diyorum beni taciz edecek bi tarafımda yok
Taciz olduğuna önce emin ol sonra uzak durmasını söyle
Nasıl emin olacağım işte
Tekrar olursa emin olursun
Bide çok özür dileyerek şunu soracağım, kendimi pis hissetmem normal mi nasıl kurtulurum acaba baya etkiledi beni olsun olmasın rızam olmadan dokunması
Taciz olduğunda böyşe hisederiz evet normal
Öfkeni dök kendi kendine veya arkadaşına falan paylaş bunu onlar da başına gelenleri anlatır belki tek değilsin her kızın başına gelir hatta erkeklerde de oluyo nadiren de olsa
Bi daha olursa ses tonunu yükselt veya normal şekilde sert çık siz bana çok yakınsınız rahatsız ediyorsunuz beni böyle şeyleri sevmem ben de
Teşekkür ederim 🙏
Ne demek ben de metroda il olmuştu 15tim şu an 21
O zamanlar anlayamamıştım iğrenç bir histi hala aklıma geldikçe o hissi yaşıyorum sonra tek olmadığımı gördüm hatta küfr edip güldük kızlarla ve geçti bu
Bende 21 yaşındayım şu an umarım en kısa sürede unuturum teşekkür ederim tekrardan
Rica ederimm kuşumm
abartma istersen ya da ilk elini attığı anda tepkini gösterebilirsin ama ben tacizlik bişi görmedim
Nasıl tepki vereceğimi bilemedim hızlıca çekilmeye çalıştım
tekrarlarsa direk tepkini göster
Öyle olsa eyleme devam edebilirdi tepki gelmediğinden senden
Ben çekildim ama emin değilim işte yinede düşünüp duruyorum acaba mı diye
Yüz verme o tür yaklaşımları sevmiyorum diye uyar
Bu şekilde yol yapıyor kendine, tepkine göre ilerler, direkt tavrını koysaydın. Mesafeni koru
Yanlışlıkla olma ihtimali varsa kimseye iftira atma olan sana olur
Bilerek ve isteyerek yapmış. Gözü sende. Senden bi hamle bekliyor olumlu ya da olumsuz. bana. herseyi sorabilirsiniz
Bilincli olabilir temas etmek zorundamiydi illa eli koluylami ifade edecek ağzı yokmu ifade etmeye
Banada bilinçli gibi geliyor
Bu bildiğin taciz ileri giderse polise tası konuyu ve arkadaşlar otobüste falan böyle bir şey gelirse basınıza bağırın
Tekrar yapmaya kalkarsa uyaracağım bide daha staj yapalı 2 hafta oluyor abiyi göreli 3. günüm gerçekten kimseye güven olmaz
Hislerine güven, hiç bir erkeğe güvenme...
Peki ne yapmam gerekiyor
Rahatsız olduğunu belirt ve kendine dokunmasına izin verme. Biraz önce 55 yaşında bir öğretmenin 14 yaşındaki öğrencisini taciz ettiği haberini okudum. Hiçbir erkeğe güvenmemek lazım ve böyle durumlarda kibar olmak zorunda değiliz. Bazen kötü insan olmak iyidir çünkü bazen kendini sadece bu şekilde koruyabilirsin. Ama tabi ki önce kibarca kendine dokunulmasından hoşlanmadığını söyleyebilirsin
Teşekkür ederim 🙏
@nwndkk niçin?
Ablam geç oldu be uyu dinlen
Abiyi filan bırak da uzak dur
Haftaya gittiğimde abi falan demeyeceğim zaten ama uzak durmam zor oluyor çünkü aynı ortamdayız muhattap olmamaya çalışıyorum ama yinede bi şekilde konuşuyor benimle starjyer olduğum içinde mecbur bazen cevap veriyorum
Dur bak ne yap biliyor musun sen
Abi demezsen samimiyeti arttırmaya çalıştığını sanabilir
Abi demeye devam et ama ciddi ve soğuk dur hiç gülme adeta korksun böyle yani gereksiz yere sana nasılsın bile diyemezsin ve lütfen yalnız kalma kuzum
Teşekkür ederim 🙏
Bi mesaj atar misiniz
İstek attım