• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlilik yaş ortalaması neden bu kadar yükseldi?

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor

Maddiyatın da etkisi var illa ki ama sadece maddiyat demeyin. Parası olanlar içinde de artık evlenmek istemeyenler çok oluyor. Sebebi nedir?

Evlilik yaş ortalaması neden bu kadar yükseldi?
Cevapla
Nedir Soruları Evlilik Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • VuRKaN25
    VuRKaN25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    bunun nedeni "cinselilğin" artık özgür yaşanıyor olması. aslında insanlar evlilik kurumunu cinselliği belli kurallar halinde (böyle olursa iyi olacağını düşündüğü için) icat etti. evlilik dışı seks özgürleşince evlliğin pabucu dama atılmış gibi oldu.

    tabi evlilik çocuğu büyütmek için çok önemli , bu insan türünün devamını ilgilendiren çok ciddi bir konu. evlilik dışında çocuk sağlıklı büyütülebilirmi bunu zaman gösterecek. başka bir şey evlenmediği için çocuk sahibi olmak istemeyenlerin oranı çok fazla buda temel konuyu yine ilgilendirir yani "insan türünün devamı"

    2
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tek bildiğim şey dünyanın kötüye gittiği gerçekten

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • dddVbbb
    dddVbbb Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yorumları okudum ve doğru katılıyorum bir çoğu geçerli sebepler.

    Ama bir de şu yandan bakalım ülkemizde hakikaten saçma bir algı var ve bu algı da iki tarafı da dipsiz bir kuyuya çekiyor.

    Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır Allah (cc) herkesi güzel yaratmıştır.

    Herkes güzel ve ilgi çekici birisi ile harika bir evlilik yaşamak ister aksini söyleyenleri çok gördüm ama bu kesim yüzdelik olarak az ve bu kesim dış güzelliğe değil sadece iç güzelliğe bakar fazla seçici olmamak lazım denilir ama elde değildir.

    Kızlar ilk teklifi erkeklerden bekler bu konu tartışılmaz bir gerçek bana hiç teklif edilmedi ama bakan çoktu.

    ( Kendimi övmüyorum)

    Bir çok kıza teklif ettim ve düzgün birisi olduğuma eminim ama her seferinde reddedildim. Fazla güler yüzlü birisi değilim ama kişiliğimi çevrem beğenir konuşmada iyiyim ve sohbetim beğenilir ama yinede reddedilme min sebebi fazla ısrarcı ve gevşek olmamam.

    Karşıdaki kişinin bir sevdiği olmasa bile hayır demesinin mantığı saçma oysa senden etkilendiği çok açık ve net olmasına rağmen karşı taraf reddediyor ise bu seni peşinde koşturmak ve süründürmek istemesinden dir.

    Bu aşk veya sevgi değildir insan sevdiğini kırmaz, incitmez buna gönlü el vermez.

    Kişi doğru olanı aramayı bırakıp doğru insan olmaya bakmalıdır.

    Doğru olanı hak ediyor musunuz sizce?

    Sizce her haltı yemiş birisi ufak hatalarla dolu ve temiz hayat yaşamış birisini herşeyden sonra isteyebilir mi?

    Bunun canlı kanıtını çok gördüm ve çok saçma sen herşeyi yap sonra temizini iste.

    Düzgün insanlarda aynı şekilde iyi olanı değil kötü olana bu kadar kolay düşmeleri saçma.

    Konuyu uzatmicam sizleri de sıktım tabi ki kusura bakmayın.

    Ama en büyük sebep iki tarafın da neyi istediğini bilmemesi ve doğru olanı görmemesi.

    İki taraf da birbirlerine olanak tanımıyor. Olanak tanınması gerekenleri göremiyor. Uzak durulması gerekilenleri ayırt edemiyor.

    Alfa kurdu kıskanan beta kurtlar şiiri icat etti.

    2
    12 Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Peki geçimsizliği görüp veya yetiştirilme tarzından dolayı evlenmiyor olamaz mı?

      Yorumla
    • dddVbbb
      dddVbbb
      +1 yıl

      @Behavaha kusura bakma biraz sert olacağım bu yüzden affet. Yokluk ve sıkıntı elbet Rabbinden gelir bu sınavın önüne geçemezsin ama ben alnımın akı ile çalışıyorum ve aileme destek çıkıyorum babam ile birşeyler yapıyorum kendimden bazı şeyleri feragat ediyorum babam ve annem de dahil olmak üzere fedakarlık gereklidir. Kardeşlerim ile beraber 5 kişiyiz ama Allah'a şükür geçiniyoruz annem babam sigarayı bıraksa daha iyi geçiniriz diye de düşünmüyor değilim anlamsız şeyler anlamsız fiyatlar çıkarır. Evlendiğin insan sabahtan akşama kadar boş boş gezer veya oturursa ya da durmadan dışardan yemek söylerse ve ev yemekleri ile tasarruf etmeyi bilmezse durmadan tatile giderse o evde bırak fakiri zengin bile dayanmaz.
      Dürüst olalım ben genelde bunu en çok Türklerde görüyorum. Babam otel sektöründe çalışıyor ve bize demişti ; geçim sıkıntısından bahseden kim varsa gelmiş otelde tatildeler orada burada lüks içinde yaşamaya çalışıyorlar ayağını yorganına göre uzat.
      Evlilik de keramet vardır derler ve evet Allah (cc) evli çiftlerin evindeki bereketi de arttırır o ev Allah'ın gazabı üzerine olmadan hayırlı bir evlilik ile bereketlenebilir.
      Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip eylesin İnşallah Rabbim bana anam gibi akıllı ve geçimli bir eş nasip etsin İnşallah. Ben geçim konusunda sıkıntı çekeceğimi düşünmüyorum Allah'ın (cc) da izniyle ben bu konuda iyiyim ama sahip olduğun eş de önemli doğru insanı beklemelisiniz ne derler bilirsin.
      (Açken markete sakın ola girme açken ne istediğini bilemezsin ve yanlış şeylere yönelir sin.)
      Evet eş çok önemli geçimde bile gine denildiği gibi.
      ( Eş seçimi hayattaki en büyük yatırımdır. ) Yanlış eş seçimi insanı bitirir doğru eş seçimi insanı mahveder.
      Benim düşüncem böyle yanlış bir yorumda bulunduysam veya kırıcı olduysam hakkınızı helal edin.
      Hayırlı günler dilerim.

      Yorumla
    • dddVbbb
      dddVbbb
      +1 yıl

      Doğru eş seçimi insanı yaşatır olacaktı kusura bakma 🙂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @dddVbbb evet söylediklerinizin bir çoğuna katılıyorum.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yalnız şu dışarıdan yemek söylemek ve tatile gitmek gibi şeylere karşı olunmasını anlayamam kusura bakmayın. Bir insanın maddi imkanı yoksa haklısınız. Tabiki herkes maddi durumuna göre davranmalı ama kişinin maddi imkanı varsa dışarıdan yemek de söyler, dışarıda yemek yemeye de gider, tatile de gider, imkanı varsa evinde yemek yapsın diye yardımcı da tutabilir yani bunlar anormal şeyler değil

      Yorumla
    • dddVbbb
      dddVbbb
      +1 yıl

      Görmem biraz uzun sürdü dönüş yapmadığım için kusura bakmayın.

      Haklısınız bu konuda görüşünüze katılıyorum bu insanların doğal hakkıdır.
      Aksine bunlar gibi basit şeylerin günümüz yıllarında imkansız hale getirilmesinin sebebi milletimizin içerisindeki nankör ve açgözlü insan görünüşlü namussuzlar yüzündendir
      Kendi milletini kazıklayan lar yüzünden bu durumdayız başka yorumum yok. İyi günler.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sorun değil. İyi günler.

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Kırıcı bir cevap yaptığınızı düşünmüyorum. Doğru şeyler yazmışsınız hatta benim de sinir olduğum şeyler diyebilirim. Durumu olanlar tatil yapsın ona karışmam. Hem durumu yok hem de tatile gidiyor şikayetleniyor ona itiraz ederim.
      Canım anadolu hem şive hem de kelimelere yüklenen farklı anlamlar yüzünden yanlış anlaşıldım.
      Bizim köyde "geçimsizlik" dedikleri sürekli kavga etmek, anlayışsız eşler için kullanılıyor. Yetiştirme tarzı derken de ben et yemem diyelim her çorba, pilav ve bakla yemeklerine yerim hamur işi sarma falan yapılmaz diyelim karşı taraf benim gibi olmazsa ne yapayım? Bundan da anlaşmazlık çıkmaz mı?

      Yorumla
    • dddVbbb
      dddVbbb
      +1 yıl

      @Behavaha 😁 sakin olun hanimefendi siz güzel canınızı sıkmayın Rabbim elbet mutlu günleri de gösterir.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @dddVbbb ben sanki sizi bir yerden çıkarıcam. Daha önce sorumda görüş paylaşmış mıydınız

      Yorumla
    • dddVbbb
      dddVbbb
      +1 yıl

      Umm ben mi?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet?

      Yorumla
  • vysel_akts
    vysel_akts Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlar evlilikten sonra yaşamaları gereken evliliğe özel anları sevgili yaparak evlilikten önce yaşadıkları için ve batı özentili oldukları için. Eskiden kızlar yakın zamanda kocası olacak adamın elini bile tutmasına izin vermezdi. Şimdi her şeyi yapıyorlar ben yemin ederim ki bu devire denk geldiğim için üzülüyorum. Düşünsenize siz karşı cinsin elini bile tutmamış iken sevgililik ve artan ahlaksızlık sebebiyle birçok karşı cinsin önceden birçok kişi tarafından kullanılmış olması vücuduna dokunulmuş olması hatta ilişkiye girmiş olması ve böyle birisinin size denk gelmesi... Ne kadar kötü bir şey değil mi? Hayali bile kötü... En azından benim için öyle.

    1
    14 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet katılıyorum ama aynı durum erkekler için de geçerli. Bu durum kadınlar için ne kadar kötüyse erkekler için de o kadar kötü

      Yorumla
    • vysel_akts
      vysel_akts
      +1 yıl

      Evet öyle 👍

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kadınlar erkekde geçmişe bakmaz erkek tecrübeli kadın da bakire olarak evlenmeli

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @singleelliot saçmalık. Geçmiş benim için gayet de önemli. Ben nasılsam öyle biri isterim. Kendinizi kandırmayın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Önüne gelenle yatan biriyle işim olmaz

      Yorumla
    • vysel_akts
      vysel_akts
      +1 yıl

      @singleelliot Erkek tecrübeli olacaksa kadınlarla beraber olmalı kadınlar da beraber olacaksa kadın nasıl bakire olsun diyebiliyorsun ki? Yoksa erkekler sadece hayat kadınlarıyla mı birlikte olsun diyorsun?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @vysel_akts sen boş ver onu o gitsin hayat kadınlarıyla olsun hatta onlardan biriyle evlensin daha mantıklı. Herkes kendi gibi birine layık valla kimse kusura bakmasın

      Yorumla
    • vysel_akts
      vysel_akts
      +1 yıl

      @Nightwalk35 Ben hayat kadınlarından nefret ederim iğrenç geliyor çünkü herkesin birlikte olduğu biriyle birlikte olmayı midem kaldırmaz zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sonra gelsin aids, hpv... hakediyorlar

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Önüne gelenle yatmasına gerek yok 1 kez bile yapsa ideal kadın için ama çok sayıda yapması hoşunuza gitmeyebilir ona bişey diyemem

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Evet hayat kadını ve Müslüman olmayan kadınlarla yatacak erkek sonra da müslüman ve bakire kadınla evlenecek

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Yav kes sesini kim niye hayat kadınıyla evlensin gavad olan evlenir

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kadının bir değeri kalmadı ki eskiden kadını elde etmek anca nikahla olurmuş şimdi nikahsız evli gibi yaşiyorsunuz yeminle eskiden kadınlar ne kadar güçlü ve özgüvenliymiş şimdi öyle değil ezik kezban ve kaşarlar

      Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.

    Harama ulaşmak kolay. Görücü usulü evlenen veya tanışan kaldı mı? Çoğu sevgili yapma peşinde. Sevgilinin her şeyini öğreniyorlar sonra sevgileri bitiyor. Başka sevgili ediniyorlar onunda her şeyini öğreniyorlar sonuç kısır döngü. Bir de tüketim toplumu olan insan sevgiyi göstermiyor ya da alttan almıyor. Bu kadar kötü örnek olunca neden evlensin veya sevgili edinip rahat yaşamak varken neden evlensin...

    2
    62 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      maalesef abi toplum sekulerlesti dinsizlik arttı sosyoloji değişti evlilik yaşı yükseliyor evlilik dışı ilişkiler artıyor zina artıyor nüfus artış hızı durdu

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz Seküler toplum her açıdan bitti. Ama suç hala islamda gibi davranmaları da cidden benim ağrıma gidiyor artık. Sanki beşerin yaptıkları iyi de islam kötü sümme haşa...

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kısa süreli zevkler için mutlu bir aile hayatını ellerinin tersiyle itiyor insanlar. Üzücü bir durum

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Kısa süreli zevkeler için aile hayatını elleri ile itmiyorlar. Dünyaya ve nefislerine dalmış insanlar. Bir gramlık dünya uğruna mis kokulu ahireti heder ediyorlar. Daha da yazarım da sonra dini kullanıp kavga çıkarıyor derler.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Haklısın zaten durum bu maalesef

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kavgalık bir durum yok yani doğru söze ne denir

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Senin için demiyorum. İslamı beğenmeyip islamdan bahseden olunca kavga çıkarmak için yer arayanlar var. Benim kast ettiğim onlar. Doğrular tek olsa da herkes için değil maalesef. Ahir zaman insanı yapacak bir şey yok...

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Onları umursamaya bile değmez. boş ver

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kadınlara ulaşmak kolaylaştı buna da izin veren sizsiniz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @singleelliot valla muhatabın ben değilim. Sen onu kolayca izin verenlere söyle.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Erkeklerin de kolayı itici yani bu sadece bazı kadınlara has bişey değil.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kolay elde edilen bir şey için masrafa girip de evlenmeye değmez

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot Her erkek bir olmadığı gibi her kadın da bir değil. Öyle bir ilişkim olmadı hiç. Bir de kadınlar suçlu da erkekler değil mi? Kadın gel gel demesin erkek de gitmesin.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Gel gel diyen kadına gideriz valla kusura bakma

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kadın veriyosa biz de alırız

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot Tabiri caiz ise her kuyruk sallayana giderim diyip suçu başkasına atmayın o halde. Sadece bir taraf suçlu değil. Sen neden meylettin, iraden mantığın nerede derler adama. Kendini insanlıkta ahlakta yokla sonra kızlar çok kolay de. Nefsine uy bu yanlış deme ama al benili giyinmişti abi kız. Beni beğenmişti abi kız. Bana da yürüyen oluyor sınırı net çizeceksin bu yanlış diyeceksin.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Kızlar namusuna sahip çıksın kolay lokma olmasın napalım yani erkeklerin dünden razı olduğunu sizde biliyorsunuz

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot Yüz verse kolay, vermese mabadı havada. Kendinizi sorgulayın biraz da.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Yüz versin ama kolay ve kısa sürede değil

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot Böyle kriter belirlemek yerine ahlaklı mıyım ki bana ahlaklı bir eş nasip olsun demek gerek.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Ben üniversite öğrencisiyim akranlarım kız erkek fark etmez ahlaklı olmak gibi bir amaçları yok

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Çünkü kızlar kolay lokma oldular artık

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot Ahlaklı olmak için karşıdakinin ahlaklı olmasını beklemezsin. Ahlaklı olmak bir erdem gibidir. Erdem istemem çoğunluk gibi olacağım dersen keyfin bilir. Herkes gibi olana kadar kendin gibi ol daha iyi.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Çoğunlukdan yanayım azınlık her zaman dezavantajlı ve hor görülür ki zaten gençlerin içinde bu şeylere takan önem veren hemen hemen hiç kalmadı kalanı da ezik eski kafalı diyerek dışlıyorlar ahlaklı olma gibi bir amacım yok o yüzden

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot çözüm ne abi evlilik yaşı yükseliyor evlilik dışı ilişkiler arttı küreselciler amaçlarına ulaşıyorlar yeni dünya düzeni kuruluyor

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz çözüm ya herşeyiyle geçmişini kabul edip evlencen ya da bekar kalcan çok yükselirsen de bulursun seks yapacak birini 3. Bir ihtimal yok sen gel bi gör üni ortamını kızları çatır çatır yiyolar ortalık yerde hemde o kadar ortalık yollu kaynıyor ki ahir zamanın dibini yaşıyoruz

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot ben üniversite gitmedim asosyal biriyim bir arkadaşım konuşmuştum bahsetmişti ortamlardan sonra üniversiteyi bıraktı polislik hazırlanıyor

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot sonumuz hayır olsun fitneler çok hakim olmak zor

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz cami bahçesi'nde bile öpüşeni gördüm ben sence bu devirde bi kıza güvenip evlenilir mi alayı kaşar peyniri oldu

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot güven zor doğru şartlar zor zorlastirildi maalesef küresel bir plan olduğunu düşünüyorum küreselci aileler evliliği zorlastirildi doğum oranı azaldı nüfus artış hızı durdu ama zina korkuyorum bende evlenmeden yapmam

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Türk kızıymış öve öve bitiremedikleri Türk kızının adı her yerde yolluya çıkıyor ha Rus kızı ha Türk kızı namus anlamında ikisi de eşit bana göre

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot maalesef son 20 yılda dinsizlik arttı toplum sekulerlesti toplum çok kötü gidiyor eğitim sistemi desen oda siyonist yahudilete bağlı her taraftan kuşatılmışiz

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz kral zinaysa zina be napalım alayı bütün alem yapıyor be yapmayanı ne kız ne erkek hiç yok gibi. Güzel kızları evire çevire beceriyolar anca şişko ve çirkin kızlar bakire kalır beni dinle sen bir üniversite öğrencisi olarak ortamı bilen benim düzgün kız bulamazsın

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz bence seküler olmayan erkek çok var ama asıl kızlar çok bozuldu seküler oldu giyim tarzlarına bakarsak

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot bilmiyorum ki zaman gösterecek ne olacağı hayırlısı olsun ahir zamanda yaşıyoruz fitneler kıyamet yaklaşıyor Melhamei Kübra yaklaşıyor hz Mehdi adım adım geliyor Avrupa müslüman oluyor Amerika

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @singleelliot İşte bu ülke aman bee abi ne olursa olsun bir daha mı gelecez dünyaya diyenler yüzünden bozuldu. Biri doğruyu gösterir olmaz, doğruyu söyler olmaz. Yaşayanı görür biraz düşünür ezik olmayayım en iyisi der. Bu insana karakter kazandırmaz. Milletten bana ne ya ben kendimden sorumluyum ve kimseye de benzemek zorunda değilim! Tombul bakireymiş millete tepeden bak o yanlış bu yanlış sen doğru musun? Camide olanları uyaran olmadı mı olmadıysa büyük korkaklık örneği var.

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Cami aslında üniversiteye ait bir cami kampüs içinde yani o yüzden aa burada cami var öpüşmeyelim diye düşünen yok

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      bir şey desek arkamızda duran olmaz ki napalım bizene diyor herkes

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Caminin etrafı duvarla örülü olmasına rağmen bahçede yeşillik ağaçlık alan var oraya gidip yapıyolar baya büyük bahçesi yani

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Bu şeyler artık cami bahçesinde yapılacak kadar normalleştiyse ben nasıl bi kıza güvenip de evlencem bende onlara uyar onların yaptığını yaparım ne var bunda?

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot maalesef toplumda çöküntü bozulma var sosyoloji değişti nasıl düzelecek

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz düzelmez artık bundan sonra

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot hiç mi umut yok

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz yok aga diyom ya cami bahçesinde yapmaya kadar iş büyüdüyse sokarım ben böyle hayata da topluma da ne evlencem aq bekar yaşar zina yaparım

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Sanki çok örnek olacak düzgün insan kaldı da birde beni eleştiriyorlar onlar gibi olma diye

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot yapma ya büyük gunah

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz onlar cami bahçesinde öpüşünce peki sevap mı kazandılar sevgilisi olmamış kız kalmamış sevgili olunca neler neler yaşıyorlar ama?

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot onlaea bakarsak bitmez herkes kendi düzeltmeli

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot ahir zamanda yaşıyoruz fitneler kıyamet yaklaşıyo

      Yorumla
    • singleelliot
      singleelliot
      +1 yıl

      Bi kopsa da kurtulsak inşallah bi kaç sene içinde kopar

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot bakalım çoğu alametleri gerçekleşti büyük alametleri kaldı

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      @singleelliot geleceği yalnız Allah bilir tabii

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      x.com/Mirac__333/status/1785605481152544918

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      3-5 kişiye bakıp da herkesin ahlakına laf eden cahillere acıyorum gerçekten yazık

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      haklısın ama maalesef toplum sekulerlesti

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Güzel sıfatinı eklemeyi unuttum. Yani güzel ahlak yazacaktım. Hoca ahlakınız ahlakımız güzel olsun diye vaaz veriyordu ona göre yazdım. Böyle yaparak hata mı ettim nasıl bir yazı yazmam gerekirdi bilemiyorum. Bu hususta yardım ederseniz sevinirim.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @behavaha bana mı dediniz?

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @Nightwalk35 Evet yani bir kusurum oldu diye anladım siz öyle yazınca.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @behavaha yok hayır ben yorumunuzu beğendim. Söylediğim şey size değildi. Kusuru olan başkaları. Siz üstünüze alınmayın

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Anlayışımız ve güzel açıklamanız için teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @behavaha rica ederim. Asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için

      Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      @Nightwalk35 Estağfurullah ne yazdım ki 😇.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

20

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Maddiyat bir de aşk yok

    1
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Mesele para değil. Kimsenin kimseye güvenemiyor olması, evliliğin yükü ağır, düğün salonu, mobilya, ev, kadın tarafına altınlar ve istekleri vs vs. Kadın taraflarının görgüsüz olması, erkek tarafın görgüsüz olması bunlardan ötürü iki tarafa çok yük binince ömür boyu çalışmak zorunda kalıyor ve bu yüzden soğuyor insanlar tabi hayatına düzgün birisini almadığın sürece.


    Evlilik Allah'ın rızası için yapılır, evlenen kişi imanın yarısı ı kurtarmıştır, iki taraf güzel ahlâka sahip olup, güzel düşündüğünde evlilik çok güzel gider.

    2
    2 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      evlilik zorlastirildi küresel plan dünyayı Siyonistler yönetiyor

      Yorumla
    • Kauren m
      Kauren
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz Kesinlikle öyle, Teşkilat dizisini izleyen az buçuk anlar bunu.

      Yorumla
  • Hayatbiri
    Hayatbiri Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğunlukla artık güven sorunu ve maddi sebepde var

    Artık yuva kurmak gibi Kutsal bir evliliği basit hale getirmek için çaba harcıyor birileri

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • Hayatbiri
      Hayatbiri
      +1 yıl

      Bu yüzden para sadece araç insanı hiç bir şekilde duygu yüklemez bugün sevilmeyen çocuklar dolu ancak maddi anlamda durumları iyi ancak kendilerine sorsak sevgisiz çiçek gibi büyümüş ve bir değere hasretler

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet katılıyorum

      Yorumla
  • Mr_Tweety
    Mr_Tweety Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir maddiyat iki artık cinselik çok rahat yaşanıyor ihtiyacını karşılıyor niye evlenip sorumluluk yük altına girsin ki değişik değişik kişilerle birlikte oluyor. Vs vs

    1
    7 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/faf9zvg

      Yorumla
    • Mr_Tweety
      Mr_Tweety
      +1 yıl

      Gelişmiş ve gelişmekte olan Ülker'de evet nüfus hızla düşüyor.

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      x.com/mehteroglu1/status/1783459135238898034

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      x.com/SafbozanBsbzk/status/1783886678198800486

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hiçbir tek gecelik ilişki huzurlu aile ortamının yerini tutmaz. Kendimizi kandırmayalım

      Yorumla
    • Mr_Tweety
      Mr_Tweety
      +1 yıl

      Ben bunu savunmadim bu sorunun cevabı söyledim. Yoksa ben inançlı biriyim Allaha şükür evliliği savunanlardanim bu tür şeylere karşıyım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Anladım. Peki öyleyse

      Yorumla
  • pinkflowerlover
    pinkflowerlover Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    seçenekler çoğaldı ve insanlar eskisi gibi toplumsal normlara uymuyor kafalarına göre yaşıyorlar evlenmek de sıkıcı geliyor

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kötü bir durum

      Yorumla
  • Sedefffe
    Sedefffe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Düzgün insan yok
    Insanlar guvenemiyor birbirine

    2
    5 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/faf9zvg

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz iyi de nufusun azalması istenmiyor ki şu an öyle bir durum yok

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      emin misin çıkarılan kanunlar öyle diyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz ben öyle düşünmüyorum

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      umarım halk uyanır

      Yorumla
  • YusufK2
    YusufK2 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.

    Çünkü evlilik hayatını resmi nikah ve imam nikahı olmadan yaşıyor insanlar.

    2
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kutsal bir şeyi basitleştiriyorlar

      Yorumla
    • İlkkemal
      İlkkemal
      +1 yıl

      @YusufK2 🤨🤨

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Evet öyle oldu maalesef.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      @ilkkemal buyrun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      🤷🏻‍♀️

      Yorumla
  • uyanmakzorundayiz
    uyanmakzorundayiz Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    mükemmel bir soru evlilik dışı ilişkiler artıyor sosyoloji değişti evlilik yaşı yükseliyor nüfus artış hızı durdu küreselciler amaçlarına ulaşıyorlar yeni dünya düzeni kuruluyor ulus devletler çöküyor

    1
    1 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/faf9zvg bakın istatikler

      Yorumla
  • Suits_s
    Suits_s Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlar artık karşılıklı olarak birbirlerinin duygularını suistimali ettikleri için evliliğin temeli olan güven ve sadakat kalmıyor ve evlilikten çekiniyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • Alieñ9
    Alieñ9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanların bir birine tahammülü kalmadı ondan.

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Güven problemi ve ekonomik sıkıntılar ön planda diyebiliriz

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Bana nedense bu dönemde saçma geliyor Evlilik.

    Herkese de böyle geldiği için ortalama yükselmiş olabilir.

    0
    5 Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/faf9zvg

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden saçma peki sana göre?

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Günümüzdeki evlilikleri görüyoruz. Önümüzde binlerce örnek var. Evli olup da mutlu olanların sayısı çok minimal. Ayrıca evliliğin amacı da çokça belli ülkemizde. Ya düzenli bir seks hayatı için, ya da çocuk için. Benim durumum da iyi çok şükür, yaşadığım hayatta. Böyle bir durumdayken evliliği hayatıma entegre etmeyi ihtiyaç görmüyorum. Çünkü evlilik bir bilinmezlik.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      İyi de hayatın kendisi başlı başına bilinmezliktir zaten. Sadece evlilik değil ki. Günümüzdeki birçok evliliğin mutsuzluk sebebini de insanların evliliğin bilincinde ve olgunluğunda olmamasına bağlıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Mutlu olan çok da güzel mutlu oluyor yani bunun da örnekleri var

      Yorumla
  • Uye77775
    Uye77775 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Dünya değişti devir değişti eskisi gibi değil

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kötüye evrildik dünyaca

      Yorumla
  • Elliotbey
    Elliotbey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bak beynine soktuğumun malı bana hakaret ediyorsan arkasında dur ve engel atma gram yüreğin varsa tamam mı? Tartışmaya yetecek yüreğin yok mu senin aq? Ben burdayım hodri meydan senin gibi engel de atmıycam hadi gel tartışalım yüzüne bakılmayan varsa o da sensin senin gibi yobaz bir din hocasını hiçbir erkek istemez

    0
    32 Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Engel atmak senin gibi korkak eziklerin işidir

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      3- 5 kişiyi görüp de yorum yapmam ben senin sandığın gibi ayrıca beyin fakiri

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Üniversite bile okumamışsın haberin yok ortamlardan

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Korkuyon benden hahhahaa

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      küfür etme sakın ol

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hayranımsın galiba bu kadar peşimde kostuguna göre. Ben seni takmıyorum yani umrumda bile degilsin. Sen niye benim peşime bu kadar takılıp beni taciz ediyorsun ki? Bir de üniversite okumamış diyorsun 😂😂 ben şu an mezun olduğum lisans programı için kpss ye hazırlanıyorum ama belli ki senin o kadar işin gücün yok ki kime sarayım derdine düşmüşsün. İşte bu yüzden zavallısın.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ve beni taciz etmeye devam edersen bir sürü savcı ve avukat tanıdığım var. İnan bana bilişim suçlarına seni şikayet etmekten hiç çekinmem. Şimdi bi tarafin yiyorsa tacize devam edersin.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Çok kolay attırırım seni içeri ve umrumda olmaz. Bence bana bulaşma.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ha bu arada sülalem okumuş insan benim. Yedi ceddim en iyi ünilerde en iyi bölümleri okumuş kişiler ve çevrem de bayağı geniş. Senin gibi vasıfsız değiliz yani için rahat olsun

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      uzatmayın tamam barışın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz ne barışması ya iyi misin? Kaç gündüz taciz ediyor pis sapık gelmiş bi de burada bana hakaret ediyor b*yinsiz. Devam ederse yanına bırakmam ben bunu

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      peki umarım anlar

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Belli ki kimse buna yüz vermemiş ondan kadın düşmanı olmuş. Önüne gelenin ahlakına laf ediyor. Psikolojik problemleri var yani. Devam ederse savcı tanıdığım çok yani yatarı var bilişim suçundan

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yiyorsa tacize devam etsin de görelim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bi de ondan korktuğumu iddia ediyor. 😂 Böyle devam ederse o benden korkacak haberi yok zavallının

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz onda anlayacak kapasite olduğunu sanmıyorum. Oraya buraya saldırıp, durup dururken insanların ahlakına laf eden biri iflah olmaz.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Böylelerini şikayet edip cezasını kesmek lazım.

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Senin yüz verdiğin xoçlar şimdi nerede peki hahha o kadar dini en iyi ben bilirim en iyi müslüman benim diyorsun niye kendini gibisi denk gelmiyor o zaman hahahha?

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Yaşadığım şehrin belediye başkanı AKP'li ve akrabam arkam sağlam senin o avukat ve savcılarını ben cebimden çıkarırım işine bak

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Asosyal evden çıkmayan biri olduğun için ortamlardan haberin yok kızım üni hayatın da eminim ki okuldan eve geçmiştir

      Yorumla
    • Elliotbey
      Elliotbey
      +1 yıl

      Ahlak sende asla yok bunu bil behavaha nickli kız o işte hakiki müslüman ve düzgün bir kız onu örnek al kezban seni

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tamam söyle tanıdıklarına, kurtarabiliyorlarsa kurtarsınlar seni. Bi IP adresini bulmaya bakar. Şikayetçi olduğumda, eve tebligat geldiğinde ağlarsın artık. En büyük ahlaksızlar ahlaklı insanlara laf edenlerdir. Sizin gibilere gerçekten acıyorum. Gerçekten çok zavallısın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aynen evden çıkmadan okudum zaten 16 sene 😂 senin gerçekten ruhsal problemlerin var. Bence psikiatriste görün. Senin gibi sorunlu birinin tacizleriyle uğraşamam. O kadar işsizsin ki engelledikçe 50 tane hesap açık başka başka yerlerden gelip yazıyorsun. Boş gezenin boş kalfasısın işte :) işin gücün yok belli ki gerçekten yazık. Kuyruğuna kim bastıysa, sene kim terk ettiyse git onunla uğraş. Sen benim muhatabım bile olamazsın. Bu kadar cevap verdiğime dua et sen

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Önüne gelenin ahlakına laf eden birinin de ahlaklı olması beklenemez zaten. Problemli olduğun bariz belli. Beni daha fazla rahatsız edersen inan bana çok canını sıkarım. O güvendiğin akraban da hiçbir şey yapamaz. Benim arkam senininkinden daha sağlam hiç şüphen olmasın.

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      konu nereye geldi ya nereden nereye

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz arkadaşım sen niye dahil oluyorsun pardon? Konunun dışındasın. Ben sana bişey demedim sen ne diye dahil oluyorsun ki

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      yok konu uzadı ondan diyorum

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      @elliotbey şu klavye delikanlıları gerçek hayatta da böyle yürek var mı acaba, yoksa İsrail köpekleri gibi güçleri sadece kadınlara mı yetiyor?
      Bir daha burada hakaret içerikli şeyler yazarsan başına bela alırsın. Kapat çenenin ve bir daha da kimseyi rahatsız etme.
      Uğraşmaya değecek bir canlı bile değilsin.
      KAYBOL!

      @uyanmakzorundayiz sen de yancılık yapma!

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      @nightwalk35T sizin yerinizde olsam yukarda kullanıcı isimini etiketlediğim kişi cimer https://www.cimer.gov.tr/ üzerinden şikayet ederdim. Beş dk nızı almaz. Böyleleri hakkediyor çünkü...
      Türk Ceza Kanunu’nun 131. maddesinde hakarete ilişkin şikayet düzenlenmiştir. Hükme göre kamu görevlisine karşı görevinden dolayı işlenen hariç tüm hakaret suçları şikayete bağlıdır. Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adli para cezası ile cezalandırılır. Yani sosyal medyada hakaret suçunun cezası 3 aydan 2 yıla kadar hapis veya adli para cezasıdır. Alenen işlendiği için basit haline göre ceza 1/6 oranında arttırılır. Örnek vermek gerekirse sosyal medyadan hakaret etme suçundan 1 yıl ceza verilmesi durumunda cezaya 1/6 arttırım uygulanacak ve ceza 1 yıl 2 ay hapis cezası olacaktır.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @Suits_s son bir şans verdim zaten. 1 kez daha karşıma çıkmaya cüret ederse yaptırımı olacağından hiç şüphesi olmasın.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bi tarafi yiyorsa gelsin

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      @Nightwalk35 👍

      Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Hayat şartları gecim derdi güven sorunu vs

    2
    0 Yorumla
  • Emirbey082
    Emirbey082 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkekler için bunu anlaman zor olmamalı bence. Her şeyde biz haksız oluyoruz

    0
    30 Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ben mesela işim var. Niye evleniyim?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Genelleme yapmayalım bence

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Hukuk bile adaletsiz.

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ve herkes bir şey istiyor evlenirken düğündür şudur budur

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yine maddiyata bağlandı konu ama.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Açıklamada yazdım

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Evlenmeyi istemeyi gerektirecek bir ortamda değiliz.

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ve ben evlenmiycem diye de bir şey söylemiyorum. Sadece ortama baktığımda motive edici bir şey yok diyorum.

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ve bu sorumluluk meselesini konuştuk. Kadınlara göre erkeklerin alması gereken sorumluluk daha fazla. Baya hem de.

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/faf9zvg bu kanunlar yüzünden

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz Yav amann. her şeyde kadınlar haklı zaten boş ver gitsin.

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      x.com/mehteroglu1/status/1783459135238898034

      Yorumla
    • uyanmakzorundayiz
      uyanmakzorundayiz
      +1 yıl

      x.com/SafbozanBsbzk/status/1783886678198800486

      Yorumla
    • Bittirüyabitti
      Bittirüyabitti
      +1 yıl

      Ne güzel bir düşünce 🤣

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      @Bittirüyabitti sen bizi çok takma

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @uyanmakzorundayiz zeki çocukların %95 i seküler mi? Onların yeterince zeki olduklarını pek sanmıyorum.

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      takıla takıla bir ona mı takıldın yani @Nightwalk35

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @emirbey082 Yoo kadına şiddet kısmı hariç diğer verilere de pek katıldığım söylenemez. Nüfus azaltmak gibi bir politikası yok ülkemizin

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Sen benim ne düşündüğümü az çok biliyorsun. Tartışmaya lüzum yok. @Nightwalk35

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @emirbey082 Valla ben senin düşünce yapını hâlâ tam kestirebilmiş degilim de sekülerlik kısmı ile ilgili cevabı sana vermemiştim zaten. O yazıyı gönderen arkadaşa söyledim

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Nasıl yani kestiremedin?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Değişik geldin biraz

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ne gibi? Değişik derken?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ne biliyim degisik işte çok anlamadım düşünce yapini

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Çünkü çelişki barındırıyorum. boş ver gitsin.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aynen ondan dedim zaten

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Olabilir her zaman mantıkla düşünecek değilim.

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Ve fikilerimize katılmıyor olman dediklerimizi yanlış yapmaz. @Nightwalk35

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Az önce tartışmaya gerek yok diyen sendin. Şimdi de ben söylüyorum. Tartışmaya gerek yok

      Yorumla
    • Emirbey082
      Emirbey082
      +1 yıl

      Peki. Bişey demiyorum.

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    biraz daha gezelim
    biraz daha iyisini bulalım

    1
    0 Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Güven sarsıldı ondan.

    1
    0 Yorumla
  • kayseri38038
    kayseri38038 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Paranda olsa düzgün insan cikmazsa olmaz

    2
    13 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Asıl mesele düzgün insan azlığı zaten. Kıtlık var bu konuda maalesef

      Yorumla
    • kayseri38038
      kayseri38038
      +1 yıl

      Yess öyle

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Düzgün kız yok

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Hep uruspu dolmuş ortalık

      Yorumla
    • kayseri38038
      kayseri38038
      +1 yıl

      Vardır illaki

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Çirkindir şişkodur var olanı da

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @niederkorn herkesi aynı kefeye koyamazsın

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Koyarım az önce cafeden geldim kız oğlanın kucağındaydı

      Yorumla
    • kayseri38038
      kayseri38038
      +1 yıl

      5 parmağın 5 i bir değil ki, işte bak kendin diyon ortamını değiş

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @niederkorn bu beni ilgilendirmez. 3-5 kişiye bakıp da bütün kızlara hakaret edemezsin. İşine bak

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @kayseri38038 +1

      Yorumla
    • kayseri38038
      kayseri38038
      +1 yıl

      Evet @nightwalk25

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sevisme normallestigi icin

    3
    0 Yorumla
  • Bahtsızsu
    Bahtsızsu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Evde kaldık

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      24 yaşındasın daha kalmazsın korkma

      Yorumla
  • Dudu_Bubu
    Dudu_Bubu Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Maddiyat

    0
    0 Yorumla
  • meeks
    meeks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Senin gibi kızlar yüzünden

    0
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ne alaka yaa yine boş bir yorum

      Yorumla
    • meeks
      meeks
      +1 yıl

      Sana bakmazlar derken iyiydi ama engelci seni

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Öyle dediysem hakliyimdir emin olabilirsin. Hadi şimdi insanları taciz etmeyi bırak takıntılı şahıs

      Yorumla
  • niederkorn
    niederkorn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kızların çoğu kaşar çünkü

    0
    6 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Adam akıllı yorum yapmayacaksanız görüş paylaşmayın

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Neden kızdın ki

      Yorumla
    • niederkorn
      niederkorn
      +1 yıl

      Üzerine alındın galiba kendini mi tanıdın acaba o laftan

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Lan sen kimsin ne haddine benimle böyle konuşmak?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ahlaksız senin gibilere deniyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ahlaklı bir insana bu lafı edecek kadar zavallısın. Şimdi defol sorumdan

      Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlilik yaş ortalaması neden bu kadar yükseldi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlilik yaşı neden yükseldi? 8 cevap verildi
Evlilik yaşı neden yükseldi? 9 cevap verildi
Evlilik yaşı neden yükseldi? 6 cevap verildi
Evlilik yaşı neden bu kadar yükseldi ya? 9 cevap verildi
Evlilik yaşı neden arttı? 12 cevap verildi
Evlilik yaşı neden giderek yükseliyor? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨