Yüzde kaç mutlusun ya da mutsuzsun ve sebeblerin ne?

Ben yüzde 65 mutluyum. Sebeb olarak hayatım iyi.
Yüzde kaç mutlusun ya da mutsuzsun ve sebeblerin ne?
Cevapla