Nişanlıyım, Altın olarak ne istemeliyim?

Ailem herşeyi hazırladı deri altın olarak. Kendiside çalışıyor evide var 8 bilezik kolye küpe saat yüzük çok mu fazla oluyo ama ben düğün salonu tutmiycam masraf olmasın diye sizce hakkım değil mi altın fazla almak borca girmiycek ztn sanmiyorum yani ailesi yapar diye düşünüyorum ilerde ztn çalışıp altınlarla birleştirip araba almak istiyorum

Nişanlıyım, Altın olarak ne istemeliyim?
Cevapla