Öyle bi arkadaş grubundayım ki sanki her an yanlış anlasiliyor gibi hissediyorum? Sürekli aciklamz yapma gereği duyuyorum?

Beni hâla tanıyamamalarina mi niyetimi bilmemelerine mi üzüleyim sizce niye böyle oluyo ben mi yanlış insanim hep kendimden şüphe duyuyorum

Öyle bi arkadaş grubundayım ki sanki her an yanlış anlasiliyor gibi hissediyorum? Sürekli aciklamz yapma gereği duyuyorum?
Cevapla