Memleketimizde muazzam bir doğaya sahibiz. Ancak bazı yerel yönetimlerce bu tabiata sahip çıkamıyoruz, işgal ediyoruz, yetmezmiş gibi bir de işimiz bitince arkamıza bakmadan çekip gidiyoruz. Ben sadece bir sahildeki dekoratif taşlara denk gelip rahatsızlığımı dile getirdim. Sizin peki bu tarz rahatsız olduğunuz noktalar var mı?
Yaşadığınız yerde bakımsız diyebileceğiniz yerler var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlla ki vardır gadası
Evet var
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!