Türkiye’de erkekler arkadaşlık kurmayı veya normal iletişim beceremiyor. Merhaba desen flört kapısı aralandı olarak algılıyor beyinleri. Bir de tip olarak dikkat çeken iyi bölüm de okuduysan vay haline sümük gibi yapışıyor bazıları. Arkadaş ortamıma bir şekilde dahil olup da yürümeyen pek olmadı desem yalan olmaz. Arkadaşımın arkadaşı diye ortam girenler özellikle çok boş kafa pervasız. Arkadaşım arada diye iyi davranıyorsun flörtleşiyor sanıyor kendini. Bir tanesi flörtüm olduğunu bildiği halde bana yürümeye çalışıyordu… Buradaki bazı erkek sorularını görünce şok oluyorum bazıları “ Türk kızları çok egoist suratsız vs “ yazıyor. Gülümsese çoğunuz üstüne çıkarsınız densizler amacınız yürümek duvar olunca surat yürümek zor oluyordur tabii.
Buna benzer sorun yaşayanlar?
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa bu biraz da yokluktan kaynaklı adamın hayatında hiç sevgilisi olmadıysa kız eli tutmadıysa aç gibi yapışıyor ama bu demek değil ki yaptıkları doğru benim de uzun dönem sevgilim olmadı gidip te cıvık cıvık konuşup flört etmeye çalışmadım hele ki sevgilisi olan birisine asla yanaşmadım bazı erkekler arkadaş ortamına sevgilisini meze ediyor sonra o şerefsizler de kıza yavşamaya çalışıyor böyle yüzsüzlük yok ya bazı zamanlar erkeklerden öyle bir tiksiniyorum ki bu dünyaya geliş amaçları ne diye sorguluyorum çoğu serserilik hovardalık cinsellik peşinde yarım akıllı eşekler 😅
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazen sohbet etme isteğimiz. yanlis anlaşılıyor. Medeni seviyede iyi davransan kadın meşrep kadın olarak. algilaniyor. Biraz da cinsel açliktan kaynaklı bu durum sanırım. Biraz mesafeli dursa kadın adı kezban oluyor:) kendini geliştirmiş , medeni adamlar val elbette tenzih ediyorum. Kadinla erkek sadece arkadaşça konusabilmeli hemen anlam yüklemek yanlış. Ha iki taraf da isterse başka ilişkiye evrilebilir tabi o ayrı..
12 Yorumla
Soran+1 yılSohbet etmek istemeyi de geçtim inan hiç kendiliğinden aşk meşk düşünmeyeceğim bir erkeğe sohbet edeyim diye yaklaşmadım. Ama arkadaş çevrem ile araya girenlerle ister istemez nazik bir davranış oluyor. Öteki dış çevreye gelince bazılarına nezaketen cvp veriyorsun bir şey soruyorsa vs hemen birden samimi olma çabası beliriyor… esnaf ve paketçisi bile fırsat kollayan çok garip bir memleket gerçekten…
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgili bulamıyorlar ondan. Hesaplarında onlarca kız takip isteği olsa eminim erkekler de şimdi sizin gibi bu kadar talepten şikayet ederler. Erkek olmak da zor gerçekten. Ben mesela tipsiz de değilim aslında ama kimse yok yalnızım. Bazen insan saçmalayabiliyor. Tabi bazıları iyice sapıtıyor o konuda size kah veriyorum.
06 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu kabullenmemiş bile ne halt yediklerini senin en azından farkında olman güzel.
Bak sana yemin ediyorum hemen hemen edindiğim kız arkadaşlarımın ya başka erkek tanıdığı veya ailesinden biri bana yürüme çabasına mutlaka girdi hatta iş görüşmelerinde bile yürüyen oldu…
Cevap sahibi+1 yılPeki size nasıl yaklaşılsın isterdiniz. İlişkiyi başlatması da erkekten bekleniyor biliyorsunuz. Nasıl olursa siz konuşmayı düşünürsünüz
Soran+1 yılSorun da bu ya hepsi senin gibi şöyle yaparsam ilgisini alırım böyle dersem aşık olur asfgh
Öyle sihirli bir davranış veya söz yok. Ben arkadaş olduysam erkekle sevgili olmayacağım içindir. İkisi çok farklı kategoriler çünkü. Ama işi zorlaştıran arkadaş olduklarımız sevgili de olur umutlanması yeşertiyor. Ben sadece dış görünüşe değil karakter, eğitim, kültürel yapı değerleri vs totale bakar yanıma yakışıp yakışmadığının muhakemesini yaparım. Eş beni temsil ediyor, arkadaş 1-2 saatik takıldığım sohbet muhabbet insanı…
Cevap sahibi+1 yılSen benim soruma cevap vermedin ki
Sana göre nasıl oluyor beğendiğin adama sen mi yürüyorsun. En son sevgilinle nasıl başladı mesela ilişkiniz. Ne dedin adama bana yürüyebilirsiniz mi dedim😂😂😂
Soran+1 yılHayır kardeşim. Erkek belli ediyor ilgisini sıra kadına kesiyor aslında ama bazı malozlr sıra takip etmediği için işine geldiği gibi yorumluyor sıradan arkadaşlığı. Ben bakıştığım kişi yürürse veya açıkça ilgisini belli edecek şekilde yazarsa olumlu yaklaşıyorum. Hiç biri de arkadaşım veya arkadaşımın arkadaşı değildi şimdiye kadar…
Cevap sahibi+1 yılBende karşı taraftan bi ilgi görmeden yürümedim hiç. Çok sık ilişkisi olan biri değilim zaten de karşılık görmeden Abaza gibi yaklaşmak doğru değil katılıyorum. Aslında aynı şeyi söylüyormuşuz da şimdi anladım.
Yazdıklarınızın bir kısmına kesinlikle katılıyorum. Ama bunun tek sebebi erkekler değil. Kadınların yazdıklarınızdan aşağı kalır hiçbir yanı yok. Kıyaslama yapılırsa inanın kadınlar çok daha fazla olumsuz duruma sebep açıyor. O yüzden bence önce kadınları sorgulamanız gerek. Bir de o yönden düşünün.
08 Yorumla
Soran+1 yılKadınlar sen yürüyorsun diye mi olumsuz duruma yol açıyor 😄 benim kız arkadaşlarımın niye tüm bekar arkadaş kanka veya akrabası bana yürüyor madem bazılarını görmedim bile
Soran+1 yılAtma ya o kadar çok kadına yürüyor ki bir erkek bile günde kızlara sıra gelmez o yoğunluktan 😄 erkekler bence tipini beğendiği her kıza yürüyor zaten
Soran+1 yılHayat benim gibi kızlrın etrafında dönüyor sen buna inan 😄 tipi ortalamanın üstünde ve mesleği dr avukat mühendis mimar gibi meslek sahibi olan yakışıklı/güzel insanlara yürümeyen pek yok. Türkiye o kadar varoş dolu ki kime yapışsa kar görüyor 😄 herkese yağlı kapı lazım malum asfgjk
Soran+1 yılÖyleyse ya gerçekten güzel bir kariyerin yok ya da zayıf muhtaç çaresiz varoş seviyorsun asfgh
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılzamana bırakın
00 Yorumla
+1 yılDediklerine katılıyorum. Erkekler eğitimli kendini geliştirmiş sürekli peşinde gezen çok hemcinsleri gezen bir kadınsa bırakmıyor maddi durumu da yerindeyse kaçırmıyorlar. Sanalda aldırış etme bu mecra ve benzerleri dahil çoğu sanal ve gizli kimlik rahatlığıyla herşeyi yazıp çiziyorlar aldırma yüz yüze gelse ınk pınk diye dilleri tutulur bu dediklerinin birini bile diyemezler onlar. Çünkü kendileride reelde bir karşı cins yokluğundan yakınıyor ama sorsan çoğu p* star😑Türk kızı değil bir kız yüzüne nezaketen teşekkür anlamında gülse çoğu zannediyor ki kadının bende gönlü var😂. Doğru zaman ve insan olmadıkça kaliteli yalnızlık tercihim sen fikirlerinde haklı ve bilinçlisin gayet🌺
22 Yorumla
Soran+1 yılKadınlar katılmış, erkekler ittiririz etmiş çoğu kadınları suçlayan da var 😄
Hemcinslerim ile aynı fikirde olmak güzel. Üniversiteda olsun, havalimanı toplu taşıma otogar gibi yerlerde olsun, alışveriş yaptığım esnaf olsun hatta yemek siparişi getiren paketçiye kadar o kadar denk geliyorum ki inan tek bana olmadığına eminim…- +1 yıl
Haklısın manyak saçma insan çok😁
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılUzun yıllardır erkeklerden uzak duruyordum. Güler yüzlü davransan hafif, mesafeli davransan kezban oluyorsun. Es kaza bir mesaja cevap versen yıllarca takıntılı oluyorlar. Lisedeki flörtüm yazdı geçen, 10 yıl geçmiş ya neyin derdindesin? Sorsan Türk kızlarını kötülerler ama kendilerine bakmazlar
22 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyleler. Artık geçmişten gelen erkek kabul etmiyorum sosyal medyama çünkü benzerleri oldu 😄 liseden beni ekliyor yıllarca görüşmediğim arkadaş, mesaj atıyor ben de eskinin hatrına nezaketen cvp veriyorum sonrası bana yürüme peşine düştüğünü görmek, silme, kapanış..😄
- +1 yıl
Tam olarak öyle. Bu bahsettiğim kişiyi her yerden engelliyorum, yeni numara alır almaz yazıyor😂
Aşkım biliyo musun ben de öyleydim ama sonra bu bende değişti kensimle daha çok ilgiliyim kendimi sevmeye başladım karşımdaki kişiye direkt düşüncelerimi söylüyorum çekinmiyorum kendimi kısıtlamıyorum
Böyle olunca da çoğu saçma sapan insanlar çevremden gitmeye başladı daha normal insanlar hayatıma girdi
19 Yorumla
Soran+1 yılBana birisi açık soru sormadıniğında açık cvp vermek de olmuyor çünkü bu tipler red yiyeceğini anlayınca dk sında ya seni yanlış anlamakla suçluyor ya da başka abuk sabuk davranışları beliriyor…
- +1 yıl
İşte o yüzden kendini anlamaya çalış mesela belki sınırlarını bilmiyorsun sen yani yanlış anlamadan açıklayım:
Karşındaki sen değil senin mentalinde değil o yüzden kendini doğru ifade etmelisin sen kırmızı dersin o renk körü olabilir pembe düşünebilir veya bordo
Herkesin mentali kültürü ailesi ortamı dünyası farklı anlaşılmayı beklemeden açıkca söyle işte nebileyim kanka de erkekleri yeri geliyorsa ez söyleler böyleler de ya da onla olmuyor bidaha konuşma bunlar sınır belirlemek ben yapamıyordum şu an yapıyorum çok iyi geliyor - +1 yıl
Kimse de sapık değil açıkcası yanlış anlıyolar bazıları hiç kız görmemişki ya da o kültürden haberi olmadan mağarasında yaşıyor olabilir hiç kitap okumamıl ya da okumuş ama okumak için okumuş bişey anlamadan yani sen kendini ifade etmene bak kim nasıl anlıyorsa anlar olmadı konuşma birdaha
Soran+1 yılŞöyle söyleyeyim bir kaç örnek ile. Üniversiteye gittiğim sene tanıdığım yoktu tek çıkmak zorunda kalıyordum ilk günler dışarıya ve adres bulamadığım için mecburen etrafta gördüğüm kişilere sormak zorunda kalıyordum. Etrafta da her zaman kız olmuyor olsa bile bazıları o kadar kendi havasında ki ya bilmiyorum deyip geçiyor ya cvp bile vermeden dümdüz gidiyor. Mecburen erkeğe sormak zorunda kaldığım iki durum oldu ikisi de bunu işine geldiği gibi yorumladı. Ben de o tarafa gidiyorum birlikte gitmiş oluruz deyince bir şey diyemedim çünkü işim düşmüş oluyor yani ve bu süteçte sohbet oluşuyor neyse bir tanesi sosyal medyadan bulup eklemiş hata mesaj atmış onu tanımamış gibi davrandım savuşturdum. Diğeri bizim bölümden çıktığı için aynı sınıfta olacağız diye ters davranmak istemedim hem arkadaş edinmiş olurum diye düşündüm ama çocuk gitmek istemiyor gibi ben de geleyim zaten vaktim var vs demeye başladı hatta kaldığım yurdun önünde oturunca karşıya değil geldi yanıma oturdu falan bi garip olmaya başladı birden yaklaştı hatta ben bi şaşırdım işin saçma tarafı etrafta bir sürü insan var, sadece adres sordum aynı sınıfta çıktık diye arkadaşça yaklaştım çocuk birden öpüşme hamlesi yapmak istedi resmen ben sert bir şekilde suratına bakınca düzeltti kendisini sonra da kaçar gibi gitti ama aşırı şaşkınlık yaşadım yani. Arkadaş vs olmayınca insanın yanında bu densizler işine geldiği gibi yorumluyor her şeyi..
- +1 yıl
Aynen öyle oluyor bende de oluyor bu tüm kızların başına gelen bir şey erkeklerde de sanırım hesap ödeme vs gibi durumlar oluyor istemedikleri halde
İşte baktın normal değil konuşmucaksın bunlarla valla bende ilk geldiğimde öyleydi bide ben komsu ülkeden gelmiştim yani kültür farkı dşye düşünmüştüm kendimi suçlamıştım ama öyle değil işte densiz insanlara haddini bildirceksin
Senle geliyorsa istemiyorsan söyle kime ayıp oluyormuş? ayıp olan sana kendine haketmediğin muammeleyi görmen için fırsat yaratma)
Soran+1 yılBen de o tarafa gidiyorum deyince pek de seçenek kalmıyor işin aslına bakarsan 😄 zaten aynı yolu yürüyeceğiz ne diyebilirsin ki orada yok adresi tarif et sen önden yürü de denmiyor 😬
Neyse bak başka bir durumu anlatayım. Ben çiğköfre sevdiğim için beğendiğim bir işletmeden 2-3 kez söylediö hep aynı paketçi geldi. En son gelişinde seni hep görüyorum ben bu cadde hangi bölüm deyince terslemek istemdim nezaketen cvp verdim. Susmadı parayı geçerken hangi memleket vs diye sordu yine bozmadım. Biz wp sipariş nularından veriyoruz paketçikere de doğal olarak veriliyor numaramız. O iki sorundan sonra bu densiz bana mesaj atmaya başlamasın mı 🤦♀️ yok neymiş pakete çıkınca benim memleketin şarkısı aklına geliyormuş söyleyerek geziyormuş da bilem ne… ben buna cvp yazmadım ne alaka yani diye sinir bile oldum. Sonra bana ikinci mesajı attı bu sen meşgulsün galiba mu ona benzer bir şey yazdı. Ne bu cesaret ve yüzsüzlük haksız mıyım? Paketçisin diye küçümsemedik insna gibi davrandık yerini bildirmedk hemen yüz buldu nezaketinden mesela. Bir daha o işletmenden sipariş vermedim. Yurdun önünde bi gün beni görmüş “Hayırdır Xli bir sorun mu var?” diye hala mesaj atar mı bir insan. İşletmeyi arayıp şikayet mi etsem diye düşündüm sonra hem işten atılırsa vebale girmek gibi olur, işletme sahibi de olabilir kimse dikkate almaz diye uğraşmak istemdim…- +1 yıl
Senin sorunun ne biliyor musun?
İnsanlara olaylara karşı kendini savunamaman
Normal bir şey ben de oraya gidiyorum demesi sipariş de aynı şekilde ama sen cevap vermiyorsun bak canım çerçevesi olmayan bir sanat eseri düşün kabı olmayan elmas, pahalı bir şey gibi düşün sen ortalık yere pahalı birşeyi koyarsan kendi sınırını bilmeyen saygısız densizler bunu kullanır cevabını verceksin
Bu tip konuşmalar istemiyorum , samimi olmaya gerek yok, rahatsız etmeyin, benim sizle konuşmam sadece işte sipariş için herkes kendi yerini bilsin lütfen, veya ben burada yalnız oturuyorum rahatsız olmak istemiyorum, gerek yok kalsın tarzı demen gerekiyor
Soran+1 yılDoğru diyorsun ama şu var bazı insanlar cvp aldıkça daha çok yazıyor emin ol. Sen rahatsız olduğunu istemediğini söyleyen bir cvp verdiysen bile bunu yapan var. Ben de gereksiz bu tiplere laf anlatmak enerjimi negatif anlamda aşağı çeken diyaloglara girmek istemiyorum genel olarak. Bazı durunmarda da insanlara nasıl hayır diyeceğime dair sanırım aklıma bir şey gelmiyor. Mesela adres sorduğum kişilerde nasıl hayır diyeceğim kınusunda aklıma gelen bir şey olmadı…
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende seninle aynı fikirdeyim. işe yeni biri başladı merhaba falan dedim işi öğretiyordum hemen flört etmeye başladı. arkadaşlarımla buluşuyorum erkek arkadaşları geliyor hemen bir flört halinde. ya bir durun normal aarkadaş olalım. ama kafaları hala çüklerinde. telefon numaramı v eriyorum normal muhabbet ediyoruz. gece oldumu konuyu hemen cinselliğe çekiyorlar canım birşkilde. akıllıca muhabbet edilmiyor bunlarla
11 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak bu şekiller hemn hepsi gerçekten asla nezaket davranışı arkadaşlık kafaları almıyor
- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılÇok doğru sonra kızlar egolu ayol ben red edince de sanıyor ki ben evet demişim gibi kaç defa yaşadım umarım bundan sonra yaşamam iyi ki kalabalık bir aileyiz de korkuyorlar nevirekler
11 Yorumla
Soran+1 yılValla ben evli erkeklerden de korkmaya başladım en son ehliyet kursunda direksiyon deresi aldığım evli çocuklu adam bile baya laubali olma çabası vardı
- Aile & Toplum konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılsimdi şöyle bisey var o dediklerini bu zamana kadar yapmadim bundan sonrada yapicagimi sanmiyorum aksine salca olan cok kiz oldu ama hic bu kızlar da mal ya bi salın pesimi triplerine girmedim rahatsiz olsaydın bunu soru olarak paylasicagini düşünmüyorum senin ki bi tik bu durumu bildirmeyi istemek insanlara talep gördüğünü belli etmek gibi olmus diyebilirim en kibar şekilde
11 Yorumla
Soran+1 yılSenin düşüncen doğru olsaydı açık hesap paylaşmam gerekmez miydi bu soruyu? Hem daha çok şahsi talep olurdu. Ekleyen yazan dm kutusuna at yrrrrrpğjnu atan dayılar üşüşürdü asfh
Gizli Üye(25-29)+1 yılSon dediklerine fena koptum o kadar haklısın ki bir arkadasım vardı kendisine iyi davrandım diye ondan hoslandıgımı dusunmus yani erkeklere selam versen bu kız bana aşık modundalar selam vermesen kezban oluyoruz sonra yabancı kızlar cok samimi türkler kezban diyo mâllar bxjddj bizi elestirirler anca sırf yuz bulamadıkları icin hepsi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe gereksiz ne saçma açıklamalar:)
Kendu kurduğun ya da içine dahil oldugun ortamlardan sikayetcisin üstelik erkekleri suçlayarak:))))))
Yani bir kendimi oveyim kompozisyonuysa bu olmus yok ciddi ciddi bunlari yazdıysan bir zeka testi yaptirt derim :)00 Yorumla Ben kadınlara karşı aynı duygudayım son 20 yılda iş hayatında ve eğitimde fazlalsşmaları sıkıcı;30 k alan görmemiş kadınlar trip atıp otoda popolarını yayıyor ya tilt ediyor. kocalar çanta gibi taşınıyor erkekler metroseksüel oldu tabiatın düzeni bozuldu yalvarıyorum market ve awm lerde erkek personel de çalıştırın çok az kaldı son mohikan gibiyiz.. Bıktım aynı dili konuşan tornavida ve çekiç ten anlayan hemcinslerimden alışveriş istiyorum.
00 Yorumlaben ben ben
İnsanlar sevgiye o kadar aç ki. Davranışımı bir anda yanlış anlayıp bakışlarını değiştirmesinden rahatsız oluyorum, bunalıyorum. Bu nedenle sosyal hayatımda da artık erkekler ile arkadaşlık kurmuyorum.10 YorumlaSorma. Canik aynen oyle konu cinselliğe getiren mi dersin sapıkça yazan mi dersin ha bide karşılık vermedigin de affedersin başka şekilsin diyorlar adam akıllı nadir yani normal arkadaş bulabilcegin bi erkek zor
10 Yorumla
+1 yılSeçenek çok nereye dalacaklarını şaşırıyorlar. Tanımak falan zaman kaybı onlar için. Hemen olsun bitsin kafasındalar. Sonra da kadınlar suçlu oluyor. Kafalarındaki senaryolar müthiş ama 😃
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılUzun yorum yapmiycam Temel mesele şu Türkiye'de kadın la erkek arkadaş olamaz. Arkadaş olsa bile bazı kurallara uymak zorunda ve istisnai durumlar da okul ve iş arkadaşlığı. maalesef durum bu ister kabul edin ister etmeyin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de bazı kadınlardan çok bunaliyorum, hemen cinsel ilişkiye girmek istiyorlar ya. Ne zannediyorlar bütün erkekleri anlamıyorum ki, tamam bazıları kızları sırf cinsellik için kullanıyor da namuslu olanların her biri bunu yapmıyorlar ki. Kurunun yanında biz yaşlarda yanıyoruz hakikaten. 🫤
00 YorumlaÇevreni insanlar dediğin gibi, bence çevreni değiştir.
10 YorumlaHakikaten normal bir arkadaşlık kurmak isteyen yok denecek kadar az.
10 Yorumla
+1 yılBen butun insanlardan oyleyim. kimseyi gõresim yok benim . hic kimseyi
10 Yorumla
+1 yılYine belli etmişler kendilerini, kesersin iletişimi olur biter. Bide uzun vadeli plan yapıp içi ayrı, dışı ayrı olan profesyoneller var, Allah öylelerinden korusun, üzerler.
00 Yorumla
+1 yılBen uzun zaman önce bunu bi sorun olarak görmeyi bıraktım, dünyanın neresine gidersen git erkekler böyle Türk erkeklerine özel değil. Hakkında ne dedikleri ve yaptıkları söyledikleri hakkında bu kadar fazla düşünmezsen ve ciddiye almazsan kafan çok rahatlar ve unutma günün sonunda onlar bi erkek ne kadar mantıkla hareket edebilirler hepsi 7 yasında birinin zekasına sahip
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı sorunu ben de yaşıyorum normal sohbet eder gibi konuya giriyorlar ondan sonra fiyasko kesinlikle
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKabul %100 haklısınız ki öyle duruma geldiki öyle bir niyetiniz olmasa bile yaptığınız hareketler artık yanlış anlaşılır oldu. Şahsen ben bir şey yapacaksam ya da söyleyeceksem 10 kere düşünüyorum bir kıza karşı
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSadece soruyu başliğini okuyarak cevap veriyorum abartmana gerek yok bu kadar erkeklerden uzak durabilirsin her mesaj atani engelle mesaj kutun kapali olsun ne bileyim daha bir çok şey
00 Yorumla Kadın erkek fark etmez ben direkt insanlardan bunaliyorum keşke insan olmayan bir yerde ömür boyu yaşasam.
00 YorumlaAynı kafa yapısına sahibiz. Sınıfımdaki tüm kızlar erkeklerle kanka olmuş ve bu durum beni tiksinidirioyr
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılTercihler sonucunda gelişen olumsuz durumlar yanlış tercih göstergesi olduğunu kabul etmek zorundayız.
00 Yorumla Ne güzel yazmışsın durum böyle gerçekten. Bazen ben bile bunalıp yorumları şikayet ediyorum 😄 “özele gel özele gel” ne ya
00 Yorumla
+1 yılÇünkü erkekler kadınlara aç ne bekliyorsunuz bir zahmet yaklaşın
049 Yorumla
Soran+1 yılSenin sülaledeki kızları o aç erkolara peşkeş çekelim doysunlar dombilik
- +1 yıl
Ne diyon lan mahalle karısı
- +1 yıl
Ben dogruları söylüyorum işine gelmeyince zırla
- +1 yıl
Sen ayılarla ortam yap anca
Soran+1 yılAhahahha küçük somon başlığı çok öfkelendi. Akşama fırında kızgın somon var asfgh bu dombilik somon başlığının sülalesindeki kezbanları da köpekbalıklarına veririz artık ahahahahahhaha
- +1 yıl
Ne diyoan bu
- +1 yıl
Kim sinirlendi belli😆😆
- +1 yıl
Mahalle karısı seni 🤣 sınırını toksiklik yapıl ezilleyeeek çıkaran klasik TC kadını
Soran+1 yılAç köpek balıkları varmış ya onlara senin sülaledeki senin gibi dombilik olan somon kezbanları vereceğiz ki doysun erkologlar asfgj
- +1 yıl
🤣🤣 ruh hastası çıktı ya vallaha ne tiplere şans verdiğini anlamak zor değil he ne kanka içli dıslısın sevgili olmuşsun belli hadi sen ayılarla takılmaya devam canım
Soran+1 yılKüçük balina çok öfkelendi hamsiye ihtiyacı var. Eskort teyzelerin küçük eskorito kızlrı olur sana tombul olanlarından ayırsınlar asgh
- +1 yıl
Neyse dur büyüklük bende kalsın mahalle yengesi al 🌹 iyi geceler hadi sen git erkek zevkini değiştir gel coxugum🤣
- +1 yıl
Eskort mu yok ya he illa olucaksa etli butlu olsun iyi binici olsun
- +1 yıl
Sen iyi biniyosundur
Soran+1 yılYok sizin sülale duruken bize ne hacet asfg
- +1 yıl
Aha mahalle laf kavgasına döndü🤣
- +1 yıl
Hadi neyse tartısmaya degixek bişey yokmus
- +1 yıl
Dediğim şeye sinirlenip atar yapıcak kadar ruh hastası kezosun
Soran+1 yılNeyse yaşın küçük diye daha fazla abartmıyorum sen ablalarınla fazla tartışmaya girme böyle konularda yine
- +1 yıl
Ne diyon olum
- +1 yıl
İşine gelmiyince ağlama hadi senden daha çok şey biliyorum lan çirkef kezo
- +1 yıl
Dediklerim doğru erkeklerin kadınlara doyması gerek ancak ondan sonra arkadaş olursunuz
Soran+1 yılO gözlüklerini çıkarır bir yere mkntelerim sonra bu abla bana böyle yaptı diye zırlarsın şişko ayı. Erkekleri senin sülanlendeki kızlarla doğuracağız işte ağlama zırlama. Sana da bi peruk taksak senle bile doyacak çok erkek olur asfhj
- +1 yıl
Hadi lan ordan kezo
- +1 yıl
Gözlükleri nasıl monte edicen lan mahalle karısı
- +1 yıl
Senin sülalende ki kızlar doyurmus belli
- +1 yıl
Dediklerim zoruna gidince saldır ayı🤣
- +1 yıl
Gözlügü monte edixekmis nasıl zabtedicen kezo ben bişey monte ederim de
Soran+1 yılHadi çikilop uza da tombul totonu görsün gay abiler asfgj
- +1 yıl
Neyse hadi sen yat zıbar
- +1 yıl
Senin totonu kimler görmüstür he
- +1 yıl
Burdan dediğimin gerçek olduhunu anladım he eli yüzü düzgün tatlı olunca erkek yerine koymuyorsunuz 🤣 mahalle ayısı seni , sen lezbiyenleri bile zaptedemezsin
Soran+1 yılSeninki kadar dikkat çekmez seninki de en az bir metre yer kaplarken bütün gt meraklısı erkekle bile sana bakıyordur adfhj
- +1 yıl
Evet karpuz götlüsün diyorlar bana kızlar 🤣🤣
- +1 yıl
Siz popo seviyosunuz , hadi cidden git ya ne zırladın he ne zoruma gitti illa laf atıcaksan özele gel mahalle ayısı
Soran+1 yılTamm işte kafana peruk taksan yolda en az on kuduz kpk takılır peşine ahahah
- +1 yıl
Rziklemeye çalışıcam diye , 🤣 senin etrafında ki erkekler ayı gibi lan demi kıllı filan kara tipsiz
- +1 yıl
Tam mahallesi karısısın lan nokta atısı cıktı
- +1 yıl
Seni zamanınsda az hoplatmamıslar belli
Soran+1 yılÇok ciddiyim peruk tak metrobüse bin taytla bak bakalım 😄😄😄😄
- +1 yıl
Sen giy taytı gel buluşalım 😂
- +1 yıl
Sonra nasıl tapıyosun şeyime
Soran+1 yılBaltayla kesersem o bamyanı evde çok ağlarsın benden demesi hadi şimdi git zıbar yoksa kpk balıklarına atarım kesip
- +1 yıl
Nasıl kesicen
- +1 yıl
Turabilcen mi 🤣
- +1 yıl
Kesmek için zaptedebilmen lazım 🤣
- +1 yıl
Amma zoruna gitti he
- +1 yıl
Bamya dediğin şeye taparsın lan dikili taş diye Avrupa ortalamasında 🤣
- +1 yıl
Ayrıca bana ablam deme hiçbir TC kadını ablam olamaz ruh hastasısınız
Aynen katiliyorum. Yani onceden bu kadar degil gibiydi en azindan iletisim kurabildiklerin tek tuk cikardi ama simdi gercekten muhabbet bile edilmiyor. Neden boyle oluyo imdat
10 Yorumla
+1 yılSeninle arkadaş olabilecek birileri ile konuş yoksa hepsi flört olarak görür.
00 YorumlaBen içime sinmeyen her insandan tiksiniyorum elimde değil kız erkek fark etmez
00 Yorumla
+1 yılKadın ve erkek arkadaş olamaz. KANKALARI da biliyoruz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılBende öyleyim ya kadının girdiği ortama giresim yok.
00 Yorumla
+1 yılYa ben msla yaşlı amcalara guler yuzle konusunca yürüyenler oldu inanabiliomusun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüney amerika' da bulundum 2 sene. Bolivya, peru, meksika... gezdim durdum. O kadar çok kadınla beraber oldum ki. İmkanı olan gençler yurt dışına gitsin kadına doyup gelsin zira kaprislerinizle uğraşmadan ferahlığa erişirler.
05 Yorumla- +1 yıl
Kadın mal ya da obje mi senin annende kadın bacın da
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir cümle kurmadım.
- +1 yıl
İmkanı olan gençler yurt dışına gitsin kadına doysun yazmisin
- +1 yıl
Gezerken keşke okusaydin azcik kulturlenseydin
Cevap sahibi+1 yıl@nsnsnejejejej Cinsel doyuma ulaşmanın neresi kötü? Sen istediğin yere çekiyorsun lafı ben kadına o gözle baktığımı söylemedim.
Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı. Evet ya öyleler maalesef
10 Yorumla
+1 yılAnlasana artık herkes bu anadoluda erkekler Pek Popüler kültüre Ayak Uyduramaz 😄
00 Yorumla
+1 yılSorun belkide sendedir.
03 Yorumla
Soran+1 yılYok sende sorun
- +1 yıl
Madem insanlar kalitesiz diyelim. Unutma o kalitesiz ortamın içindesin bi şekilde.
Soran+1 yılMaalesef her denk geldiğimiz insanları biz seçemeyiz. Karakterli insan da var ama sayısı yüzde beş ancak çıkar
- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılBence düşünce yapını değiştir hi alakası yok
04 Yorumla
Soran+1 yılDüşünce yapım mı asfg 😄
Cümlede anlam paragrafta anlam çalış düşüncemi değil gördüklerimi bildiklerimi yazdım.- +1 yıl
Klavye kendi ayırıyor ya artı sana merhaba diyen erkek sana yürümez ya
Soran+1 yılKardeşim merhaba dedi demiyoruz. Ya arkadaşımla haber gönderdi ya gece güzdüz sürekli yazıp aramaya çalışırdı bazıları niye sen sürekli arıyorsun deyince de yok merak etmişmiş yok kem yok küm. Benim kız kankalarım bile sürekli aramaz amaç belli
- +1 yıl
Her erkek aynı değildir ama arkadaş olarak bende ararım kankalarım vardı sabah akşam konuşurduk herkes aynı değil
+1 yılYani o biraz senin konuşma tarzına bakıyor
00 Yorumla
+1 yılArkadaşlıktan anlamazlar bunlar
00 Yorumla
+1 yılBen herkesten bunalıyorum canım daralıyor
00 YorumlaHelallll
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet Erkekler çok kötü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGördüğüm en haklı yorum. Tr de kadınsan vay haline
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılAblamız çok haklı 😎
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlarda aynı
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Vardir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklısın hem de çok
00 YorumlaBende aynı oluyor
00 Yorumla
+1 yılKeko oldukları icin
00 Yorumla
+1 yılHaklısın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer