Öyle boktan bi işin içindeyim ki, nasıl çıkarım bilmiyorum nolur yargılamadan bi yol gösterin?

Ben çok büyük sorunları olan bir evliliğin içindeyim, geçen sene aşırı şiddetten dolayı bi süre ayrı kaldık o dönem biriyle tanıştım sosyal medya üzerinden. O zamanlar kafam karışık ve duygusal boşlukta olduğum için ona çok alıştım ve bağlandım durumumu bilmesine rağmen o da bana aynı şekilde alıştı. Sonra ben çocuklar için evliliğime bi şans daha verme kararı aldım (ailelerin de baskısıyla) eve geri döndüm ve bunu ona anlattım görüşmemiz doğru değil diyip heryerden engelledim. Bi süre aramalar durdu ama sonrasında sürekli başka numaralardan ulaşıp bensiz yapamayacağını en azından sadece telefon üzerinden konuşup bırakmamı istemedi bende bi süre sonra kabul ettim sadece telefon üzerinden görüşüyoruz. Ama bi haftadır bu kişinin içicilikten aranması olduğunu firarının verildiğini öğrendim ailesi de ihbar ettiği için eve gidemiyor ve bir haftadır sokakta kalıyor. Israrla görüşmek istemediğimi söylüyorum bırakmıyor bu durumda da daha fazla üzerine gidip zorlamak istemiyorum sürekli beni arayıp konuşmak istiyor konuşmasak bile açık kalsın orada olduğunu bilmek bana yeter diyor ben bu durumdan nasıl çıkarım berbat bi şeyin içine girdim çıkamıyorum. Teslim olmamasının sebebi olarakta içeri girince benle konusamayacak olmayı bahane ediyor deliririm senle konuşamazsam diyip ağlamaya başladı dün gece
Öyle boktan bi işin içindeyim ki, nasıl çıkarım bilmiyorum nolur yargılamadan bi yol gösterin?
Cevapla