Sizce eski sevgilimin ailesine durumdan bahsetmelimiyim?

İkimizi ayırmak için bir kız büyü yapmış ve sonucunda ayrıldık. Bir hocayla konustum herşeyi bildi ve büyü olduğunu söyledi. İstersem bozacagini ve herşeyin yolunda gireceğini söyledi. Ve ücretsiz Allah rızası için. Ben kabul etmedim. Ama sizce büyü yapıldığını ailesine söylemeliyim. Çünkü bu kişi çok takıntılı ve sürekli ailesine zarar veriyormuş büyüyle
Sizce eski sevgilimin ailesine durumdan bahsetmelimiyim?
Cevapla