Sizce neden artık insanlar evlilik ve çocuk istemiyor, düşünceniz nedir
( Bende istemiyorum bu arada,)
Sizce neden artık insanlar evlilik ve çocuk istemiyor, düşünceniz nedir
( Bende istemiyorum bu arada,)
O sorumluluğu alabilecegimi düşünmüyorum açıkçası, evlilik büyük bir sorumluluk Şu an yemek olmazsa hergün dışardan söylerim meselaa, kafam estigin de istediğim yere giderim. Evlilik ağır bi sorumluluk ev işi yemek vs. Uzar gider birde uyumluluk var yani iş saatleri falan gibi. Çocuk ta evlilikten ağır bir sorumluluk ona yeteri kadar sevgi gosterebilirmiyim, o beni ne kadar sever, ya da Şu an maddi durumum mükemmel en iyi yerlerden birisinde oturuyorum ama 20 sene sonra o çocuk büyüdüğün d3 ne olur yani onun ihtiyaçlarını giderirmiyim gücüm yeter mi. Başkalarının eline bakarak büyümesini istemem çocuğumun ben o yüzden bunlar bana göre büyük işler
Ülkenin durumundan ötürü. Sen çocuğunu mültecilerle aynı yerde okudun ister misin mültecilerle aynı hastaneyede gitmek istemiyorum şahsen. Ekonomi berbat hukukta 116 sıradasın adalet yok asalak çok hepsi bizim üstünüzden geçiniyor sonradan görme aptallar torpilli olduğu için direkt başarılı kişinin önüne geçiyor vs ülke iğrenç ki
Bu zamane gençleri çok şansiz eskiden dünya kadar devlet fabrikalarını vardı milyonlarca insan o fabrikalarda çalışırdı şimdi o fabrikaları çoğu kapatıldı yandaşa yo pahasına satıldı o fabrikalar dünya kadar vergi öder devlette kazanırdı şimdi özel sektör cergi ödemiyor özel sektörde fabrika açmıyor ülkede demokrasi yok diye yabancı yatirimcida yok gençler işsiz yarınlarına güvenip evlenemiyor sorun burada
Ömürlük evlilik kalmadığından dertsiz başına dert almıyo insanlar. Sağlıklı bir aile ortamında büyütemedikten sonra kim naapsın çocuğu. Mahkemesi bir dert mal paylaşımı bir dert nafakası ayrı dert. Birde adamın eski karısı, çocuğunun anası vasfıyla ortalığa düşsün rezalet diz boyu.
Cevap
11Cevap
Acikcasi bende evlenmek istemiyorum nedeni ekonomi falan degil durumum gayet iyi ama ben birinin sorumluluğunu almak istemiyorum cocuk olsun isterim ama iyi bir aile eğitimi alması gerekiyor ben bunu saglayamam bu yüzden çocuğu heba etmeye gerek yok bence bir cok genc bu yüzden evlenmiyor
herkes herkesle rahat rahat takılıyor zaten neden evlensinler ki
Dimi, gerdek gecesinin o tatlı heyecanı kalmadı
Yani yokta demek istediğim artık herşeyi yaşıyor herkes sevgili iken bilr
Kedin güzelmiş
Son yıllarda dünyanın ne kadar iğrençleştiğini görüp neden bir çocuğu bu ortamda büyütmek istesinler ki? veya bir çocuğun sorumluluğunu taşıyamayacaklarını düşünüyorlardır.
Kendi adınıza konuşun bu konuda şahsen ben istiyorum ama nasip olur olmaz bilemem inşallah olur yani☺
doğru kişi yok çünkü kimseye güvenilmez artık bu devirde artık insanlığımdan utanmaya başladım
Bu ekonomide 700 bin lira ya evleneceğime giderim hayalimdeki arabayi alırım cinsel ihtiyaçlarımı para ile veya fb bularak hallederim neden gidip hem o kadar borca giriyim evlenmek ayrı çocuktan sonrası ayrı dert
Güvensizlik ve ekonomik nedenler başta.
İstenilecek bir tarafı yokki
Mesela neden yok
Şimdi misal evlilik çok sadık mutlu edecek şartsız koşulsuz gönülden sevecek bir eş lazım ki çok zor bulunur ikinci ise çocuk olayı bu devire çocuk getirmek hem çocuk için hem kendim için çok sıkıntı bir şey
Ekonomik nedenler
Valla ben istiyorum ama bu zamanda zor bakalım ne yapacağım umarım evlenirim düzgün biri ile.
paraları yok haklılarda
Yoo ben istiyorum
Uğraşilmaz
Fakirlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?