Abiniz evdekilerin kahrını çekmemek için başka şehre gidip kendine iş kurup oraya yerleşiyor. Arayıp sormuyor ilgi alaka göstermiyor 10 yıl geçiyor. 10 yıl boyunca çok para kazanip yiyip içip saçıyor ailesine kuruş vermiyor hatta beni aramayın diyor.
Siz de kız evlat olarak ailenizin tüm kahrını çekip, onların hastaliği ameliyatları, psikolojik sorunları, maddi sorunları, ev temizliği yemek falan uğraşıp hizmet edip bir de her gün işe gidip evin tüm maddi giderlerini karşılıyorsunuz.
Sonra dededen atadan kalan gayrimenkullerin satılıp evlatlara paylaştırılması söz konusu oluyor ve abiniz geliyor aile ile arasını düzeltip eşit pay istiyor. Maddi olarak da işleri bozulmuş aileye maddi olarak muhtaç hale gelmiş. Yani parasi varken gitmiş para bitince gelmiş. Siz de 10 yıl boyunca tüm kazancınızı ailenize harcayip yatırım bile yapamamışsınız bir araba bile alamamışsınız abinizin ise Bmw arabası var.
Şimdi iki kardeşin eşit pay alması adil mi? Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer